Mitä mieltä olette ihmisistä, jotka ei edes kohteliaisuudesta hymyile tai naura toisten jutuille?
Minusta tökeröä, jos siis toinen kertoo mukavia juttuja millä on tarkoitus kohottaa hyvää tunnelmaa.
Kommentit (52)
En mitään, mutta toivon hiljaa että se toinenkin ymmärtäisi olla hiljaa niiden paskojen juttujen suoltamisen sijaan.
Itse olen sellainen. Aiemmin olen ollut kohtelias mutta enää en jaksa, paskaa vaan tullut siitäkin niskaan.
Jos käytös ei liity siihen toiseen tyyppiin henkilökohtaisesti niin oletan että autisti.
Nää on näitä. Sitten kun heillä on jotain kerrottavaa, kaikkien pitäisi suurella mielenkiinnolla olla kuuntelemassa sitä monologia. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Ihana AITO ihminen.
Juuri näin ! Miks tämä jatkuva mielistely on niin huipussaan.. antaa väärää signaalia sille koomikolle jos aletaan teko naurua vääntämään..
Vierailija kirjoitti:
Nää on näitä. Sitten kun heillä on jotain kerrottavaa, kaikkien pitäisi suurella mielenkiinnolla olla kuuntelemassa sitä monologia. Huoh.
No jokainen jota ei kiinnosta voi poistua.. miksi pitäis valehdella tästäkin .. että olipa hyvä jutut hahahahhaah.. jollekin jonka ammatti on kertoa hyvää läppää.. jos sille yleisölle ei uppoa ei uppoa.. kohteliaisuus on veemäinen syy lähteä harhaisesti ketään tukemaan
En osaa vastata mitä mieltä olen, kun tuollainen voi johtua niin monesta eri asiasta. Se millainen kyseinen ihminen muuten on vaikuttaa tulkintaani tuon osalta.
Itse naurahdan kohteliaisuudesta ihan vähän. Tai jos juttu on selkeästi vaikka kaksimielinen tai muuten typerä, hymähdän että vai sellainen juttu. Eli en silloinkaan vain tuijota naama peruslukemilla. Naurahtamiseni jutulle joka ei ole mielestäni oikeasti hauska ei ole minulta teennäisyyttä vaan tulee sosiaalisena eleenä luontaisesti.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kyllä peruskohteliaisuuteen ja -ystävällisyyteen kuuluu vuorovaikutus. Milleniaalit ja nuoremmat eivät oikein osaa.
Setämiesten alapääjutuille en naura, joskus katson vaan pitkään. Joskus olen pyytänyt selittämään vitsin.
Töissä näitä tulee vastaan vieläkin väliin, luulevat yleensä mun olevan alaikäinen harjoittelija.
Olen todennut kasvokramppia sen jälkeen, kun olen tekohymyillyt toisen jutulle. Kasvojen jännittyvä kiristäminen. Huuhtelu kylmällä vedellä ja poskien ja ohimoiden hierominen rentouttaa. Tunsin aikoinaan tyypin, joka ei koskaan hymyillyt ja siitä tulikin hänen tavaramerkkinsä ja otan saman linjan. Tuumikaa siitä mitä lystäätte.
En yhtään mitään.
Se että juttusi on juuri sinun mielestäsi ihan hirveän hauskoja ei suinkaan tarkoita että ne toisten mielestä olisivat mitenkään erityisiä että siihen tulisi reagoida sinulle mieluisalla tavalla jotta ei sinulle tulisi mielipahaa eikä traumoja.
En tekonaura muiden jutuille jos ne ovat tylsiä. Tästä ärsyyntyvät korkeintaan sellaiset joka kohdassa vitsin lohkaisevat hupiukot joilla on pinnan alla huono itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä peruskohteliaisuuteen ja -ystävällisyyteen kuuluu vuorovaikutus. Milleniaalit ja nuoremmat eivät oikein osaa.
Huonoille jutuille ei tarvitse nauraa. Yleensä nää on juur niitä alapää röh röh, rasisitisia tai muuten vaan mauttomia juttuja jotka ei kuulu työpaikalle.
Vierailija kirjoitti:
Olen 54 ja en omaa mielistelyn taitoa.
Ajattelen että on varmaan kirjolla ja/tai aivan täysi mu lk ku.
Tuli tästä mieleeni kun kävin ystäväni kanssa pienellä stand up-keikalla pubissa. Monta esiintyjää joiden nimiä ei (vielä) kukaan tiedä, siis sellaisia mahdollisia nousevia tähtiä. Yleisöä ehkä 25 henkeä ihan lavan tuntumassa. Vitsit olivat vähän mitä olivat, ihan hauskoja suurin osa ja monia helmiä joukossa.
Kiinnitin huomiota ystävääni joka istui koko keikan ajan naama peruslukemilla. Nauroi ehkä kerran. Ymmärrän että koomikot naurattavat ammatikseen ja jos vitsi ei naurata niin se ei naurata, mutta jotenkin itse automattisesti edes vähän naurahdan tai vähintään hymyilen jos joku kertoo vitsin joka ei omaan huumorintajuuni uppoa. Se on sellaista automaattista kohteliaisuutta joka ilmeisesti joiltain puuttuu kokonaan.