Laihdutuslääkkeistä
Mua hävettää soittaa Tk,n ja varata aikaa että saisin jonkin laihdutuslääkkeen. Pienellä paikkakunnalla asun missä kaikki tuntee toisensa.
Kuinka te olette varannut ajan lääkäriin? Vain soittaa ja sanoa että haluan lääkkeen laihdutukseen.
Mua hävettää nämä läskit.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, miksi alapeukutit, onko kokemusta!
Mulla on ja se toimii!
On se sitkee jästipää alapeukuttamaan!
Ei sitten, pidä läskisi!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se laihdutuslääke laihduttaa, mutta tekeekö se terveeksi. Noup. Elämäntavat kuntoon. Puhdasta ruokaa ilman lisäaineita ja lisättyä sokeria niin paino tippuu.
Jotenkin jörkyttävää ettei viitsitä itse tehdä mitään. Pilleri pitää saada joka asiaan. Yhteiskunta maksaa.
Ensinnäkin, yhteiskunta EI maksa näitä lääkkeitä, ellei ihmisellä ole jo lihavuuden aiheuttamia sairauksia. 150 euroa kuussa piti ihan itse maksaa lääkkeestä.
Toiseksi, varmaan kaikki jotka näitä lääkkeitä hakee ja saa, on jo koittanut liikuntaa + ruokavaliota laihdutusta. Minä olin jojoillut laihdutusten ja lihomisten kierteessä jo 10 vuotta. Varsinkin jos paino nousee sairaalloisen ylipainon luokkaan tai lähelle sitä, alkaa kehon sisäeritys olla niin sekaisin, ettei esim. nälkä ja kylläisyys, verensokerin hallinta, eikä edes mitokondriot (solujen energiatehtaat) toimi normaalisti, mikä tekee pysyvästä pelkällä ruokavaliolla ja liikunnalla laihtumisesta niin vaikeaa, että siinä onnistuu ihan muutama prosentti.
Lisäksi kyllä se laihdutuslääke juurikin voi muuttaa sitä ruokavaliota, kun ei ole enää himoa niihin epäterveellisiin juttuihin, eikä niin suurien määrien syömiseen. Siis niillä kellä toimii, itse valitettavasti taidan kuulua niihin joille ei toimi. Kahta lihavuuslääkettä jo kokeiltu, ilman mitään vaikutusta. Mutta enemmistöllä ne toimii ja on leikkausta lukuun ottamatta todennäköisesti ainoa keino onnistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaa vähähiilarinen ruokavalio jos ei ole jo tuttu.
Yhtä tyhjän kanssa, ei sen kummempi kuin muutkaan
Kukaan ei liho tai ylläpidä ylipainoa, jos rajaa hiilihydraatit alle 50g päivä. Ei vain viitsitä tehdä, kun leipää ja sokeria pitää saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tätä häpeää. Kyllähän ne ihmiset siellä paikkakunnalla koko ajan näkee senkin, että olet lihava, joten miten se avun hakeminen ongelmaan olisi noloa? Se on päinvastoin itsestään huolehtimista.
Muutenkin lääkärit yleensä nykyään toivoo, että lihavat enemmän hakisivat heiltä apua ongelmiinsa, koska apua on saatavilla, ja näin voitaisiin vähentää paljon vakavia sairauksia, joille lihavuus altistaa. Toki ongelma osin on näiden lääkkeiden kelakorvattavuuden puute tapauksissa, joissa vielä ei ole puhjennut mitään liitännäissairauksia, eli kaikki ei pysty käyttämään hinnan takia lääkkeitä vaikka heidän itsensä ja lääkärin mukaan pitäisi.
Kyllä itsestä pitäisi huolehtia muutenkin kuin hakemalla pillereitä.
Omassa lähipiirissä tätä myös. Äitini vielä eläessä söi neljää eri verenpainelääkettä. Tupakkaa k
Ei kaikki jaksa/pysty/halua. Eikä läheisten saarnat taatusti asiaa miksikään muuta. Kyllä lääkäreillä on ihan realistinen ymmärrys siitä, mikä on keskiverto "elämäntapasairaan" mahdollisuus ja motivaatio alkaa elää yhtäkkiä superterveellisesti. Usein haittojen torjuminen lääkkeillä on paras vaihtoehto, koska riittävää motivaatiota ja "itsekuria" valtavaan pysyvään elämäntapamuutokseen ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei liho tai ylläpidä ylipainoa, jos rajaa hiilihydraatit alle 50g päivä. Ei vain viitsitä tehdä, kun leipää ja sokeria pitää saada.
Kyllä on mahdollista. Itse olin puoli vuotta ketogeenisellä laihtumatta ekan viikon aikana tapahtunutta muutaman nestekilon pudotusta lukuun ottamatta ollenkaan. Eikä ollut kyllä edes jälkeenpäin ajateltuna yllätys, mun himo on aina olltu rasvainen ja suolainen, ei makea tai hiilarit. Kun mun kaltaiselle annetaan lupa mässätä rasvaista ja suolaista, niin eihän siinä hyvin käy.
Olen onnistunut sittemmin laihduttamaan parikymmentä kiloa syömällä varsin virallisterveellisesti, mutta kaloreita laskien ja rajoittaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on mahdollista. Itse olin puoli vuotta ketogeenisellä laihtumatta ekan viikon aikana tapahtunutta muutaman nestekilon pudotusta lukuun ottamatta ollenkaan. Eikä ollut kyllä edes jälkeenpäin ajateltuna yllätys, mun himo on aina olltu rasvainen ja suolainen, ei makea tai hiilarit. Kun mun kaltaiselle annetaan lupa mässätä rasvaista ja suolaista, niin eihän siinä hyvin käy.
Olen onnistunut sittemmin laihduttamaan parikymmentä kiloa syömällä varsin virallisterveellises
Mitä sinä sitten söit? Kukaan ei liho syömällä lihaa. Jos vetää kilon kasleria päivässä niin sekään ei ole kuin 2000 kcal.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se laihdutuslääke laihduttaa, mutta tekeekö se terveeksi. Noup. Elämäntavat kuntoon. Puhdasta ruokaa ilman lisäaineita ja lisättyä sokeria niin paino tippuu.
Jotenkin jörkyttävää ettei viitsitä itse tehdä mitään. Pilleri pitää saada joka asiaan. Yhteiskunta maksaa.
Ensinnäkin, yhteiskunta EI maksa näitä lääkkeitä, ellei ihmisellä ole jo lihavuuden aiheuttamia sairauksia. 150 euroa kuussa piti ihan itse maksaa lääkkeestä.
Toiseksi, varmaan kaikki jotka näitä lääkkeitä hakee ja saa, on jo koittanut liikuntaa + ruokavaliota laihdutusta. Minä olin jojoillut laihdutusten ja lihomisten kierteessä jo 10 vuotta. Varsinkin jos paino nousee sairaalloisen ylipainon luokkaan tai lähelle sitä, alkaa kehon sisäeritys olla niin sekaisin, ettei esim. nälkä ja kylläisyys, verensokerin hallinta, eikä edes mitokondriot (solujen energiatehtaat) toi
Kestävyysliikunta ei pysyvää laihtumista tuokaan,lihastreeni oikealla dieetillä tuo.Lihaskato laskee energiankulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkkelys ei ole sama kuin sokeri ja hyvin laihana olen pysynyt runsailla hiilihydraateilla.
Kyllä itsestä pitäisi huolehtia muutenkin kuin hakemalla pillereitä.
Omassa lähipiirissä tätä myös. Äitini vielä eläessä söi neljää eri verenpainelääkettä. Tupakkaa kiskoi ajoittain kolmatta askia päivässä ja söi mitä sattui eikä puhettakaan liikunnasta. Oli myös diabermtes eikä kuunnellut mitään mitä yritin ohjeistaa.