Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (17927)

Vierailija
17921/17927 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut älä kuitenkaan polta saunaa.

Ei parane ottaa saunallista majapaikkaa keikan jälkeen.

Vierailija
17922/17927 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^  Vau! Ja sitten raportoit yksityiskohtaisesti, Jakobin jokaista hymyä, Axelin jokaista tanssimuuvia ja Fabbon breikdanspyörähdysten lukumäärää myöten!

Ja nähdäänkö viimeinkin se jo viimeksi melkein toteutunut stage dive.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17923/17927 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Kevin meinaa daivinsa toteuttaa, se on pakkokin tehdä Djurönäsetissä. Esimerkiksi Tampere-talossa voisi käydä kalpaten, me tamperelaiset ollaan sen verran hitaita reaktioissamme.

Vierailija
17924/17927 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Kevin meinaa daivinsa toteuttaa, se on pakkokin tehdä Djurönäsetissä. Esimerkiksi Tampere-talossa voisi käydä kalpaten, me tamperelaiset ollaan sen verran hitaita reaktioissamme.

Mulla on paikka eturiviin Tampere-talossa, lupaan napata kiinni kaikki lavalta syliin syöksyvät.

Vierailija
17925/17927 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan sitten, ettei Djurönäsetissä satu olemaan tamperelaisia kohdalla kun Kevin syöksyy. Vöyriläiset kävisivät mainiosti, sillä ovat todistetusti riittävän nopeita reagoimaan. 
https://www.instagram.com/p/BznTxasAtpN/

Vierailija
17926/17927 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bbb:n jälkeiset on mulla järjestyksessä Economy plus, Karaoke, Mosquito. 

Noista suosituista kappaleista mun suurin suosikki on selkeästi Firmans man. Sitten Text tv, Kom ti byin ja Taco hej on myös suuria suosikkeja, ja Heimani i skick jolla taitaa myös olla paljon striimauksia. Ja uusimmalta levyltä Karar i arbeit, Kaffitår ja Älska en gubb. Yolo ei kuulu mun suurimpiin suosikkeihin, vaikka siitäkin kyllä tykkään ja livenä on hauska. Loput mun omista suosikeista taitaa olla vähemmän striimattuja biisejä.

No onpas sinulla samanlainen maku kuin minulla, tuo voisi olla ihan itseni kirjoittamaa tekstiä 😊. Nuo neljä suurta eli Firmans man, Kom ti byin, Text tv ja Taco hej ovat mulla kuitenkin aika tasavahvoja, suosikki vaihtelee vähän päivästä ja mielialasta riippuen. 

Kaffitåria rakastan. Tykkään myös siitä live-koreografiasta, ja Jakobin korkea nuotti saa aina kylmät väreet aikaan. 

Joo jännä nähdä, miten Economy+ soittokerrat kehittyy. Nythän sitä on Spotifyssä striimattu kai suunnilleen samaan tahtiin kuin Karaokea viime vuonna. Mutta Economylla on tosi paljon striimauksia YouTubessa. Jos tahti jatkuu YT:ssa  hyvänä, niin taitaa saavuttaa Karaoken lukemat, vaikka Karaoke julkaistiin puoli vuotta aiemmin. 

No mitkäs niitä sun muita suosikkeja on?

Mulla on ainakin Wilhelm von Schwerin, Pöbeln vid jutas, Frassin, Dehär e min by, Bäriking, Bachelors of The sea, Back in business, Tango taas, Pablos frestelse ja Polka på Pittjärv

Vierailija
17927/17927 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paikka eturiviin Tampere-talossa, lupaan napata kiinni kaikki lavalta syliin syöksyvät.

Kevinin puolesta kiitän!

Vierailija
17928/17927 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan sitten, ettei Djurönäsetissä satu olemaan tamperelaisia kohdalla kun Kevin syöksyy. Vöyriläiset kävisivät mainiosti, sillä ovat todistetusti riittävän nopeita reagoimaan. 
https://www.instagram.com/p/BznTxasAtpN/

Mahtavaa! Vöyrissä on näköjään syöksynyt hitusen sähäkämmän Kevinin sijaan lutuinen Freppa, mutta joka tapauksessa kympin kiinniotto. Vöyriläisten on paras miehittää Djurönäsetissäkin kaikki strategiset kohdat etupermannolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän