Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (16652)
Jakob piti maailman parhaan kiitospuheen. "Käsittämätöntä. Aina kun me tullaan Ruotsiin, me voitetaan jotain."
Jakobin puhe oli myös jäsennellyin. Hän kiitteli kaikki asianosaiset nimeltä, liikuttavat kiitokset saivat myös "mamm och papp" ja maailman paras saunakaveri eli hänen vaimonsa.
Grim jakoi Älska en gubbin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Grim jakoi Älska en gubbin nopeasti.
Hauskojen huomioiden lisäksi Grimillä on hauskoja vertauksia. Vanhuus pääsee yllättämään koska se tulee hitaasti hiipimällä, samalla lailla kuin kattilan sammakot ei huomaa mitään ennen kuin vesi yhtäkkiä kiehuu. :D
Aika hyvä heitto juontajalta, että epäilee onnistuuko vuoden albumin voittajilta esiintyminen. Sen verran myötälaitaisessa he ovat.
Olipa iloinen yllätys tämä voitto! Näytti aika epätodennäköiseltä, Discordissa ainakin puhuttiin että Ruotsissa merkkaisi enemmän radiosoitto kuin striimit. Discordissa myös puhuttiin että jopa joku asiantuntija oli veikannut, että KAJ'n mahdollisuudet voittaa ovat hyvin pienet, koska Mello-voittajat harvoin kyseistä palkintoa voittavat ja Bara bada bastu ei ole sellaista musiikkia, jota Grammis-tuomaristo yleensä suosisi. Mutta mahtavaa, että siellä uskallettiin poiketa linjasta ja antaa tämä palkinto niille jotka sen oikeasti ansaitsee!
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvä heitto juontajalta, että epäilee onnistuuko vuoden albumin voittajilta esiintyminen. Sen verran myötälaitaisessa he ovat.
Mä lopetin katsomisen KAJ'n voiton jälkeen. Jos oli Suomen Emma-gaalassa muutama artisti, jotka mielestäni eivät osanneet käyttäytyä, niin näköjään niitä on tuollakin. En ole mikään tiukkapipo, mutta... Enkä tiedä miksi kuvittelin Grammiksen olevan jotenkin arvokas gaala, no ei ole 😅. Ikinä aikaisemmin ole katsonut.
Minkäs palkinnon KAJ viime vuonna oli Grammiksessa jakamassa? Oliko se just Årets låt? Jos oli, niin hauskaa, että nyt sitten itse sen voittivat 😊.
Mahtavaa Kaj, tästä tuli iloiseksi! Ajatella että sekä Suomessa että Ruotsissa voittivat vuoden kappaleen, tuskinpa tosiaan noin on käynyt aiemmin.
Katsoin jälkijunassa ja katsoin vaan vähän alusta ja sitten sen Bbb-coverin ja vuoden biisin valinnan. Onko Kaj esillä muuten jossain kohtaa lähetystä, onko haastattelua tms?
Vierailija kirjoitti:
Minkäs palkinnon KAJ viime vuonna oli Grammiksessa jakamassa? Oliko se just Årets låt? Jos oli, niin hauskaa, että nyt sitten itse sen voittivat 😊.
Joo, oli Årets låt. Joku sosiaalisessa mediassa silloin vuosi sitten vitsailikin, että ovat siellä harjoittelemassa sitä miten vuoden päästä pokkaavat itse kyseisen palkinnon Bara bada bastusta. Ja se sitten tapahtuikin!
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin ettei ruotsalaiset ryyppää niin paljoa kuin suomalaiset, mutta olen näköjään väärässä. Ei ollut todellakaan mikään arvokas tilaisuus. KAJ oli 🤩🤩
Onneks en mennyt koiran kanssa.
Niin upeaa!!