Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (16369)

Vierailija
16281/16369 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta..... Jos nyt oikein kaikkia mahdollisia vaihtoehtoja aletaan miettimään, niin  eihän se oikeasti olisi ihan mahdottomuuuskaan, jos vaikka suunnittelisivatkin uutta musikaalia johonkin tuleville vuosille. Ei tietenkään vielä ensi vuonna eikä ehkä seuraavanakaan, tuohan on varmaan vähintään parin-kolmen vuoden projekti. Hmmmm.... jospa ovatkin tehneet Wasa Teaternin kanssa jonkun "puitesopimuksen" asiasta, kun kerta siellä teatterilla nyt keväällä kävivät....??

Ehkä epätodennäköistä mutta ei nyt ihan täysin mahdotontakaan (mun mielestä). Kaikkeahan sitä voi pieni ihminen unelmoida. 

Vierailija
16282/16369 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta..... Jos nyt oikein kaikkia mahdollisia vaihtoehtoja aletaan miettimään, niin  eihän se oikeasti olisi ihan mahdottomuuuskaan, jos vaikka suunnittelisivatkin uutta musikaalia johonkin tuleville vuosille. Ei tietenkään vielä ensi vuonna eikä ehkä seuraavanakaan, tuohan on varmaan vähintään parin-kolmen vuoden projekti. Hmmmm.... jospa ovatkin tehneet Wasa Teaternin kanssa jonkun "puitesopimuksen" asiasta, kun kerta siellä teatterilla nyt keväällä kävivät....??

Ehkä epätodennäköistä mutta ei nyt ihan täysin mahdotontakaan (mun mielestä). Kaikkeahan sitä voi pieni ihminen unelmoida. 

No just se kun herää toive että onko enemmän kuin yksi oikea vastaus, vaikka tietää ettei oikeastaan voi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16283/16369 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jossain sanottu, että keskiyöllä? Kunnon fanien pitää olla nukkumassa silloin, jotta jaksaa taas tienata rahaa päästäkseen tuleville keikoille.

Ei varmaan ole missään sanottu. Mutta ne aiemmat on julkaistu keskiyöllä. Joo, tiedetään: se, että jotakin on tapahtunut aiemmin, ei ole tae siitä, että sama tapahtuu uudelleen. Fanikunta laskee silti minuutteja, ja keskiyöhön niitä on vähiten jäljellä, jos huomisesta puhutaan.

Vierailija
16284/16369 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jossain sanottu, että keskiyöllä? Kunnon fanien pitää olla nukkumassa silloin, jotta jaksaa taas tienata rahaa päästäkseen tuleville keikoille.

Ei varmaan ole missään sanottu. Mutta ne aiemmat on julkaistu keskiyöllä. Joo, tiedetään: se, että jotakin on tapahtunut aiemmin, ei ole tae siitä, että sama tapahtuu uudelleen. Fanikunta laskee silti minuutteja, ja keskiyöhön niitä on vähiten jäljellä, jos huomisesta puhutaan.

Olen selkeästi liian kunnollinen aikuinen, kun on mennyt nukkuessa jäänyt huomaamatta, että keskiyöllä on ennenkin tapahtunut.

Vierailija
16285/16369 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen selkeästi liian kunnollinen aikuinen, kun on mennyt nukkuessa jäänyt huomaamatta, että keskiyöllä on ennenkin tapahtunut.

Kaikkien artistien uudet biisit julkaistaan lähes poikkeuksetta to-pe välisenä yönä keskiyöllä :D Tähän on syynä kai se miten striimejä tilastoidaan, haluavat kokonaisen viikon ekaan tilastoon tms. Musiikkivideot tulee usein vasta seuraavana päivänä.

Vierailija
16286/16369 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle Femman 19.30 uutisten lopussa oli viikon luontokuvana Sommargäster i naturen: skäggdoppingar. Nu i häckningstider kan man se... 

Vierailija
16287/16369 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, valaistuin! Siis Kaj-fanclubin instatilillä. Sinne ei taida päästä ulkopuoliset äänestämään, mutta mun vastaukseni on Kanada.

KAJ-fanclubin instatilillä oli vain kuva Sauna talks -chatissa olleesta äänestyksestä. Sauna talks on KAJn omassa instassa oleva ”chat-ketju”, jota fanit voivat lukea ja ainoastaan KAJ kirjoittaa. Siihen voi kuka tahansa liittyä.

Vierailija
16288/16369 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä osaavat pitää hulluja jännityksessä. Ei tullut keskiyöllä kuitenkaan mitään. Nyt saisivat jo paljastaa uuden tuotoksensa :D

Vierailija
16289/16369 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi ornitologeistamme oli lähettänyt kuvan, Eva-Lisa vai Dan-Ole?

Vierailija
16290/16369 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tähän kai voi jo luottaa. https://www.instagram.com/reel/DXgGUAOiu2u/

Vierailija
16291/16369 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopeatempoiset bilebiisit näyttäisivät jatkuvan tyylilajina. Toimivat hyvin keikoilla, mutta itse toivon, että muutakin saadaan taas joskus. Sanoituksesta vielä paha sanoa pätkän perusteella paljoakaan.

Vierailija
16292/16369 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nopeatempoiset bilebiisit näyttäisivät jatkuvan tyylilajina. Toimivat hyvin keikoilla, mutta itse toivon, että muutakin saadaan taas joskus. Sanoituksesta vielä paha sanoa pätkän perusteella paljoakaan.

Ei varmaan muunlaista voi odottaa nyt niin kausn kuin tulee vain yksi biisi kerrallaan. Jos tulisi albumi, siellä voisi olla monenlaista.

Vierailija
16294/16369 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan muunlaista voi odottaa nyt niin kausn kuin tulee vain yksi biisi kerrallaan. Jos tulisi albumi, siellä voisi olla monenlaista.

Joo. Ehkä saavat koostettua albuminkin jossain vaiheessa hieman monipuolisemmalla sisällöllä, toivotaan. Ei näissä bilebiiseissä mitään vikaa sinänsä, mutta nämä tulee ja menee. Kesäkeikoille sopii ja siellä ihmiset voivat pitää hauskaa näitten tahdissa. Uusi tiktok-tanssikin näyttäisi sopivasti tähän liittyvän. 

Vierailija
16295/16369 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, valaistuin! Siis Kaj-fanclubin instatilillä. Sinne ei taida päästä ulkopuoliset äänestämään, mutta mun vastaukseni on Kanada.

KAJ-fanclubin instatilillä oli vain kuva Sauna talks -chatissa olleesta äänestyksestä. Sauna talks on KAJn omassa instassa oleva ”chat-ketju”, jota fanit voivat lukea ja ainoastaan KAJ kirjoittaa. Siihen voi kuka tahansa liittyä.

Pystyisitko kertomaan tarkemmin, mistä kohtaa Kaj'n instatiliä tämä Sauna talks löytyy? Siellä on melkein 800 julkaisua enkä some-hölmänä osaa käyttää mitään hakutoimintoakaan.

Vierailija
16296/16369 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyisitko kertomaan tarkemmin, mistä kohtaa Kaj'n instatiliä tämä Sauna talks löytyy? Siellä on melkein 800 julkaisua enkä some-hölmänä osaa käyttää mitään hakutoimintoakaan.

Siinä etusivulla kuvien yläpuolella on tekstiä. Alimpana liekkien kuva ja vieressä lukee Sauna talks. Siitä klikkaamalla pääsee.

Vierailija
16297/16369 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä etusivulla kuvien yläpuolella on tekstiä. Alimpana liekkien kuva ja vieressä lukee Sauna talks. Siitä klikkaamalla pääsee.

Minulla, joka ensin mainitsin sauna talksin, se näkyy vain kännykällä, ei selaimella.

Vierailija
16298/16369 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi ornitologeistamme oli lähettänyt kuvan, Eva-Lisa vai Dan-Ole?

Epäilen, että se oli kaikkien ornitologien äiti Sven. Joka on vihdoinkin onnistunut bongaamaan yhden linnun.

Vierailija
16299/16369 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha.... Pohjalaispojat kaivavat patjaan säästetyt rahat esiin ja lentävät Merenkurkun yli reissuun. Ok. Viikon päästä nähdään, mitä muuta tarinaan sisältyy. Tuosta teemastahan saa ammennettua vaikka mitä, jos niikseen, tuskin mitään kovin syvällistä kuitenkaan. Kesähitti. 

Vierailija
16300/16369 |
24.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen soittanut repeatilla tuota pientä biisinpätkää pitkin aamua, kuulostaa lupaavalta. Huvittaa tuo video ja se, miten ”erilaisilta” näyttävät samanlaisissa asuissaan. Tarkoitan siis sitä millaiset vibat tulee kunkin olemuksesta. Mun silmiin Kevin näyttää supertyylikkäältä, kuten aina. Jakob on hieman helppoheikkimäinen showmies, kuten Benjamin siinä Linda Q:n show’ssa Botnia Paradisessa. Axelin päällä vermeet näyttää lähinnä naamiaisasulta, jonkun muun vaatteilta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän