Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (20064)

Vierailija
14761/20064 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla myös Firmans man kuuluu niihin lemppari biiseihin, se on niin monella tavalla loistava. Sanat, joissa on sekä samaistumispintaa että ironiaa, hyvät biitit ja mullakin iskee erityisesti tuo kertosäe ja se kohta, jossa nostetaan kädet ylös. Livenä huikea biisi, jossa on kiva elää täysillä mukana.

Vierailija
14762/20064 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on jälleen kerran valittu maailman onnellisimmaksi maaksi. Ainakin tuossa avoimessa faniryhmässä moni näyttää olevan liikuttavan yksimielinen, että se johtuu siitä, että meillä on KAJ 🤗😉

Kyllä sen täytyy johtua siitä. Meillä on myös parhaat mahdollisuudet nähdä heitä livenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14763/20064 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviisujen ekstraesiintyjät on ilmoitettu ja KAJ ei ole mukana. Ensi vuonna sitten Tampereella (kunhan Linda ja Pete ensin hoitavat homman kotiin).

Vierailija
14764/20064 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroviisujen ekstraesiintyjät on ilmoitettu ja KAJ ei ole mukana. Ensi vuonna sitten Tampereella (kunhan Linda ja Pete ensin hoitavat homman kotiin).

Ihmettelen että mitä se Erika siellä tekee, eihän sijoitus ollut kuin 11.? Lordin ymmärrän kun voitosta tulee kuluneeksi tasan 20 vuotta. 

Vierailija
14765/20064 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No KAJ'lla on ainakin laivakeikka Vikingillä 15.5. ja se on julkistettu jo ajat sitten, että aikataulullisestikaan Wien ei olisi ollut mahdollista. Enkä tietenkään tiedä onko heitä pyydetty sinne. 

Vierailija
14766/20064 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen että mitä se Erika siellä tekee, eihän sijoitus ollut kuin 11.? Lordin ymmärrän kun voitosta tulee kuluneeksi tasan 20 vuotta. 

Voit sitten ihmetellä myös mitä Go-Jo siellä tekee. Hän jäi semifinaaliin. Myös Verka Serduchka on mukana.

Vierailija
14767/20064 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttäähän tuolla olevan myös mm. Il Volo joka ei sekään voittanut, tosin sijoittui hyvin. Erikahan oli todella suosittu nimenomaan viisufanien ja viisuväen keskuudessa, joten ilmeisesti noiden avaus- ja väliaikanumeroiden artisteja valittaessa on muutkin seikat ratkaisseet kuin ihan kärkipään sijoitus. 

Vierailija
14768/20064 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAJlla on tänä vuonna viisujen aikaan parempaa tekemistä yhdessä meidän fanien kanssa (Viking Grace)

Vierailija
14769/20064 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit sitten ihmetellä myös mitä Go-Jo siellä tekee. Hän jäi semifinaaliin. Myös Verka Serduchka on mukana.

Verkan ymmärrän täysin, hän on viisulegenda. Go-Jo:lle olisin suonut finaalipaikan ennemmin kuin Erikalle. 

Vierailija
14770/20064 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt taas ruveta mollaamaan muita artisteja. 

Vierailija
14771/20064 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt antaumuksella katsellut laivakeikalla kuvattuja videoita. Ihanaa, että ihmiset kuvaavat.

Panin merkille että Vems pojk e dossa on kyllä kyykkyä mutta ei flirttiä ollenkaan. Näyttävät päin vastoin välttelevän katsekontaktia siinä kohtaa, vaikka vuorovaikutusta yleisön kanssa muuten kyllä on.

Mietin, että mikäköhän tähän on syynä. Onkohan joillakin faneilla lähtenyt ihailu ihan lapasesta tai ovatkohan he saaneet negatiivista palautetta asiaan liittyen?

Vierailija
14772/20064 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt antaumuksella katsellut laivakeikalla kuvattuja videoita. Ihanaa, että ihmiset kuvaavat.

Panin merkille että Vems pojk e dossa on kyllä kyykkyä mutta ei flirttiä ollenkaan. Näyttävät päin vastoin välttelevän katsekontaktia siinä kohtaa, vaikka vuorovaikutusta yleisön kanssa muuten kyllä on.

Mietin, että mikäköhän tähän on syynä. Onkohan joillakin faneilla lähtenyt ihailu ihan lapasesta tai ovatkohan he saaneet negatiivista palautetta asiaan liittyen?

Vems pojk on mahtava ilman flirttiäkin. Tuskin he negatiivista palautetta ovat saaneet, eiväthän he sitä saa oikeastaan mistään. Sen sijaan osa ihailijapostista on ajan myötä luultavasti muuttunut aika tuliseksi.  Varmaan ovat siis päättäneet olla lietsomatta niiden kiihkeimpien fanien tunteita yhtään lisää. Saunassa on kuuma muutenkin.  :)

Vierailija
14773/20064 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää siltä, että yleisö on ollut poikkeuksellisen lähellä, joten on ollut vastuullista määrittää itse "välimatka". 

Vierailija
14774/20064 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää siltä, että yleisö on ollut poikkeuksellisen lähellä, joten on ollut vastuullista määrittää itse "välimatka". 

Yhtä lähellä kuin legendaarisella Djurönäsetin keikalla, jossa heidän saunansakin ylikuumeni.

Mutta en tosiaan valita, hieno kappale joka tapauksessa. Panin vain merkille tällaisen selvän muutoksen viime kesäiseen.

Vierailija
14775/20064 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä lähellä kuin legendaarisella Djurönäsetin keikalla, jossa heidän saunansakin ylikuumeni.

Mutta en tosiaan valita, hieno kappale joka tapauksessa. Panin vain merkille tällaisen selvän muutoksen viime kesäiseen.

Ehkä he oppivat Djuronäsetistä jotain. Laiva on suljettu tila, joten jos joku tulkitsee väärin ilmeet ja eleet, mahdollisuus ongelmiin on suurempi kuin mantereella. 

Vierailija
14776/20064 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allas Live -liput nyt yleisessä myynnissä!

Vierailija
14777/20064 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse ole ujompaa tyyppiä ja mielummin pysyn pienen välimatkan päässä idoleistani, olen miettinyt kuinka monta kertaa samojen fanien ilmaantuminen lavan reunalle on kivaa ja käykö se jossain vaiheessa vähän kiusalliseksi. Olikohan joku käynyt viime vuonna 17 keikalla ja se alkaa tuntua jo aika paljolta kun kiertuesetti toistuu keikalta toiselle. (KAJ'n lavasäteily on kyllä ihan riittävä syy.)

Vierailija
14778/20064 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun itse ole ujompaa tyyppiä ja mielummin pysyn pienen välimatkan päässä idoleistani, olen miettinyt kuinka monta kertaa samojen fanien ilmaantuminen lavan reunalle on kivaa ja käykö se jossain vaiheessa vähän kiusalliseksi. Olikohan joku käynyt viime vuonna 17 keikalla ja se alkaa tuntua jo aika paljolta kun kiertuesetti toistuu keikalta toiselle. (KAJ'n lavasäteily on kyllä ihan riittävä syy.)

Juuri tänä aamuna luin jostain brittiläisestä instajulkkiksesta, joka on pitänyt perheensä salaisena, ettei hotti-imago kärsisi. KAJ teki statuksensa selväksi heti Mellon semin jälkeen, mikä on varmaan suojellut heitä kiusallisilta tilanteilta. Se ei myös millään lailla ole pilannut heidän imagoaan. Päin vastoin.

Vierailija
14779/20064 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen, että vielä ei ole käynyt kiusalliseksi. Laivakeikka oli täynnä erittäin sitoutuneita faneja, joista valtaosa on kiertänyt mukana monilla keikoilla. Varmaankin osa kasvoista on tullut tutuiksi. Uskon, että Axel tarkoitti sitä ihan aidosti kun hän sanoi, että heillä on ollut faneja ikävä. Kyllä sen aisti koko keikan läpi, että he nauttivat siitä, että yleisö oli niin täysillä mukana ja osasi kaikki heidän kappaleensa ulkoa. He vaikuttivat rentoutuneilta ja siltä, että tunsivat olonsa kotoisaksi. Varmaan aika helppoakin heille kun ei tarvitse mitään ihmeellistä ja erilaista tehdä saadakseen yleisön haltioitumaan.

Vierailija
14780/20064 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen, että vielä ei ole käynyt kiusalliseksi. Laivakeikka oli täynnä erittäin sitoutuneita faneja, joista valtaosa on kiertänyt mukana monilla keikoilla. Varmaankin osa kasvoista on tullut tutuiksi. Uskon, että Axel tarkoitti sitä ihan aidosti kun hän sanoi, että heillä on ollut faneja ikävä. Kyllä sen aisti koko keikan läpi, että he nauttivat siitä, että yleisö oli niin täysillä mukana ja osasi kaikki heidän kappaleensa ulkoa. He vaikuttivat rentoutuneilta ja siltä, että tunsivat olonsa kotoisaksi. Varmaan aika helppoakin heille kun ei tarvitse mitään ihmeellistä ja erilaista tehdä saadakseen yleisön haltioitumaan.

Hauska kuulla. Ne videot tuntuvat niin kaoottisilta kun puhelimet nappaavat fanien laulun ja kirkumisen niin voimakkaana.