Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (13089)
Uutta videomateriaalia pitkästä aikaa! Kaupallinen yhteistyö Elovenan kanssa jatkuu! Ja onko kuvattu äänitysstudiossa, uutta musiikkia taas tuloillaan?
https://www.tiktok.com/@humorgruppen.kaj/video/7601157706778447126
Jakob sopii jotenkin erityisen hyvin näihin ruokamainoksiin. Varmasti vilpitön kehu; ripeästi näyttää uppoavan Eloveena, ja hänhän on joskus muussa yhteydessä jo kauan sitten kehunut tykkäävänsä kovasti kaurapuurosta. Mahtavaa, että suomalaiset kauratuotteet valloittaa nyt Ruotsia.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin yksi jäsenten puolisoista on instapäivityksensä perusteella Tukholmassa. Ja KAJ ei ole mukana muumimaratonissa. Tarkoittaakohan tämä sitä, että huomenna kannattaa katsoa Mellon eka osakilpailu?
Kun oikein miettii, olisi siinä järkeä, että olisivat heti ensimmäisessä Mello-lähetyksessä kun ottaa huomioon odotettavissa olevan perhetapahtuman. Lisäksi jää vapaaksi se Vasaloppet- viikonloppu, jos Kevin malttaa sinne lähteä. No, huomenna ilemme viisaampia.
Kajkki Grimin Kaj-reaktiot löytyy nyt (tai ehkä ovat löytyneet jo pitkään, mutta mä huomasin tämän vasta eilen) yhdeltä listalta. Katsoin yötä myöten koko listan läpi (musikaaleja lukuun ottamatta) ja nautin. Todella hauska seurata, kuinka Grim matkan varrella muuttuu arvioijasta faniksi ja kuinka hän paljastelee pieniä yksityiskohtia myös omasta elämästään. Täytyy toivoa, että saadaan vielä arvioita kokonaisista konserteista ja tv-tallenteista.
https://www.youtube.com/playlist?list=PLP8d5TqaXFh8YarL5gfvVb2C3nFgLwxUE
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin yksi jäsenten puolisoista on instapäivityksensä perusteella Tukholmassa. Ja KAJ ei ole mukana muumimaratonissa. Tarkoittaakohan tämä sitä, että huomenna kannattaa katsoa Mellon eka osakilpailu?
Kun oikein miettii, olisi siinä järkeä, että olisivat heti ensimmäisessä Mello-lähetyksessä kun ottaa huomioon odotettavissa olevan perhetapahtuman. Lisäksi jää vapaaksi se Vasaloppet- viikonloppu, jos Kevin malttaa sinne lähteä. No, huomenna ilemme viisaampia.
Mä olen ajatellut, että heillä olisi vauvan laskettu aika nyt tosi lähellä ja olisivat sopineet Mello-lähetyksen vasta siihen kun vauva on varmasti syntynyt. Jos he ovat tässä lähetyksessä, laskettu aika on varmaan vasta helmikuun loppupuolella. Voihan se tietty olla niinkin.
Eikö sitä tosiaan kerrota etukäteen milloin edellisen vuoden voittaja on mukana?
Mä kävin vasta nyt jälkijunassa katsomassa Grimin Hej du människa -reaktion. Tosiaankin hän oivaltaa heti, mikä Leif on miehiään ja mitä biisi parodioi. Vaikuttavaa, miten hän bongaa kaikki yksityiskohdatkin.
Täällä veikattiin, että varmaan joku ulkomaalainen ottaa homman tosissaan. En uskonut, kun sekä KAJ itse että Grim vääntävät oikein huolella rautalankaa. Mutta eikö mitä, videon alta löytyi heti kommentti, josta ei tiedä, itkeäkö vai nauraa. Kuulemma Leifin latteudet on oikeasti syvällisiä viisauksia.
Tuli mieleen eilinen (?) keskustelu, jossa ihmeteltiin nettihuijauksiin lankeavia ihmisiä. Ehkä ne samat lankeaa loveen myös Lefan kohdalla. No, siitä ei varmaan kuitenkaan koidu taloudellisia seurauksia. :)
Fanklubin sivuilla on kuva tilaisuudesta, jossa Kaj ensi kertaa esitti Pablos frestelsen. Kevin on 16-vuotias, Axel ja Jakob täyttäneet jo kypsät 17 vuotta. Mulla ei vaan mene tajuntaan, että he ovat siinä iässä saaneet aikaan niin nerokkaan melodian ja erityisesti sanoituksen. En tykkää sanasta enkä käsitteestä ihmelapsi, mutta se tässä nyt tulee väkisinkin mieleen.
Mulla tuli Hej du människasta mieleen, mitä pojat itse mahtaa ajatella siitä, että jotkut ottaa Leifin hahmon ja "filosofian" tosissaan. Ovatko he ylpeitä jäynänsä onnistumisesta (siis ainakin yksittäisten katsojien/kuulijoiden harhauttamisesta) vai tuntevatko myötähäpeää? Tai ehkä noloutta siitä, että eivät pystyneet esittämään Leifiä ja taustalaulajia riittävän sarkastisessa valossa? Hirveän mielenkiintoinen olisi joku q/a-tilaisuus, jossa tätä ja muitakin asioita pääsisi heiltä kyselemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ajatellut, että heillä olisi vauvan laskettu aika nyt tosi lähellä ja olisivat sopineet Mello-lähetyksen vasta siihen kun vauva on varmasti syntynyt. Jos he ovat tässä lähetyksessä, laskettu aika on varmaan vasta helmikuun loppupuolella. Voihan se tietty olla niinkin.
Eikö sitä tosiaan kerrota etukäteen mil
Eikös edellisen vuoden voittajan olisi loogisinta olla mukana finaalilähetyksessä?
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli Hej du människasta mieleen, mitä pojat itse mahtaa ajatella siitä, että jotkut ottaa Leifin hahmon ja "filosofian" tosissaan. Ovatko he ylpeitä jäynänsä onnistumisesta (siis ainakin yksittäisten katsojien/kuulijoiden harhauttamisesta) vai tuntevatko myötähäpeää? Tai ehkä noloutta siitä, että eivät pystyneet esittämään Leifiä ja taustalaulajia riittävän sarkastisessa valossa? Hirveän mielenkiintoinen olisi joku q/a-tilaisuus, jossa tätä ja muitakin asioita pääsisi heiltä kyselemään.
Katsoin tänään Bruce Springsteenin uuden videon Streets of Minneapolis, ja vaikka sen aihe on kuolemanvakana, en voinut olla hieman hymähtelemättä hänen paatokselleen.
Paatoksellisuuden ja komiikan välinen raja on veteen piirretty viiva. Kaj'n pojat puuhaavat niin herkullisesti just sen viivan tuntumassa.
Googlen tekoäly väitti minulle, että edellisen vuoden Mello-voittaja esiintyy perinteisesti ensimmäisessä osakilpailussa ja mahdollisesti myös finaalissa. Väitti vielä, että KAJ esiintyy 31.1.
Hmm, pitäisikö siis kaikki vihjeet huomioon ottaen katsoa huominen lähetys varmuuden vuoksi.
Mä muistelen kuulleeni jostain jo aikoja sitten, että Kaj esiintyy mellon ekassa osakilpailussa. Voi tietty olla, että olen nähnyt unta, olen mä yhtenä yönä myös silittänyt pyykkiä yhdessä Axelin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, mielenkiintoista. Meillä 11v euroviisufani esikoinen alkoi just puhua että haluaisi katsoa Melloa tänä vuonnakin, niin ehkä me aloitetaan siitä huomisesta osakilpailusta.
Vierailija kirjoitti:
Uutta videomateriaalia pitkästä aikaa! Kaupallinen yhteistyö Elovenan kanssa jatkuu! Ja onko kuvattu äänitysstudiossa, uutta musiikkia taas tuloillaan?
No niin nyt on syynätty tämä mainospätkä hyvin tarkkaan. Ensin ajattelin, että voisihan se olla aiemmin kuvattu ja nyt vasta julkaistu, mutta Axelin parransänki on kyllä uutta. Sopii hänelle hyvin.
Sitten huomasin, että Jakobilla on paksu hopeanvärinen sormus oikeassa keskisormessa. Sellaista en ole ennen huomannut.
Mainos on hauska ja mahdollisesti tosiaan jossain studiossa kuvattu. Hehän sanoivatkin pari viikkoa sitten olevansa nyt studiossa, joten ei siinä mitään yllättävää olisi.
Toivottavasti saadaan ruotsalaisetkin syömään Elovenaa.
Vierailija kirjoitti:
Googlen tekoäly väitti minulle, että edellisen vuoden Mello-voittaja esiintyy perinteisesti ensimmäisessä osakilpailussa ja mahdollisesti myös finaalissa. Väitti vielä, että KAJ esiintyy 31.1.
Viime vuonna M&M esiintyi jossain semissä, ei ekassa eikä finaalissa. Johtuen omista keikkakiireistään. Tänä vuonna Emmagaala menee päällekkäin finaalin kanssa, minkä takia on pohdittu että KAJta ei ehkä finaalissa nähtäisi.
Mellon sivuilla lukee huomisesta näin: Den 29 januari meddelade SVT att Janne Lucas väljs in i Melodifestivalens Hall of Fame och att Maja Ivarsson i programmet tolkar Janne Lucas bidrag "Växeln hallå" tillsammans med Admira och Elecktra.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin nyt on syynätty tämä mainospätkä hyvin tarkkaan. Ensin ajattelin, että voisihan se olla aiemmin kuvattu ja nyt vasta julkaistu, mutta Axelin parransänki on kyllä uutta. Sopii hänelle hyvin.Sitten huomasin, että Jakobilla on paksu hopeanvärinen sormus oikeassa keskisormessa. Sellaista en ole ennen huomannut.
Mainos on hauska ja mahdollisesti tosiaan jossain studiossa kuvattu. Hehän sanoivatkin pari viikkoa sitten olevansa nyt studiossa, joten ei siinä mitään yllättävää olisi.Toivottavasti saadaan ruotsalaisetkin syömään Elovenaa.
Jaakobilla on se sormus ainakin Joulu mielelle-konsertissa, ehkä jo aiemminkin.
Hauskaa, että Kevin puhuu murretta ja tekstitys on standarduiruotsiksi. He eivät todellakaan ole hylkäämässä sydämensä kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna M&M esiintyi jossain semissä, ei ekassa eikä finaalissa. Johtuen omista keikkakiireistään. Tänä vuonna Emmagaala menee päällekkäin finaalin kanssa, minkä takia on pohdittu että KAJta ei ehkä finaalissa nähtäisi.
Mellon sivuilla lukee huomisesta näin: Den 29 januari meddelade SVT att Janne Lucas väljs in i Melodifestivalens Hall of Fame och att Maja Ivarsson i programmet tolkar Janne Lucas bidrag "Växeln hallå" tillsammans med Admira och Elecktra.
Mä uskoisin että Mellofinaali on tärkeämpi kuin Emmagaala. Toivon että he olisivat sekä huomenna että finaalissa.
Mun mielestä pojat puhuu vöyriä (komossaa/palvista/maxmoa) aina. Vain poikkeustilanteissa standardiruotsia, silloin kun joutuvat puheisiin jonkun jästin kanssa.