Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kommentit (12485)
Sehän on ihan normielämässäkin kirjoittamaton sääntö, että lapsihaaveista ei udella toisilta, koska ikinä ei voi tietää jos aihe on jollain tavalla kipeä tai herkkä. Nuo median utelut Jakobilta ovat aika asiattomia ja voin kuvitella miten raskaalta tuo tuntuu Jakobista jos joutuu vastaamaan tuohon kysymykseen joka haastattelussa tästä eteenpäin. Vaikka aihe ei hänestä tuntuisi herkältä tai loukkaavalta, niin voi silti alkaa ketuttamaan kun joutu selittelemään fiiliksiään kavereidensa perheellistymisestä joka puolella.
Toi Ruotsin radion KAJ'n Svensktoppen haastattelu. Ruotsin kieli ei ole mulla vahvimmasta päästä. Ymmärsinkö oikein, että ovat nyt voittaneet taas jotkut palkinnot tai saaneet ykkössijat jossain äänestyksessä Ruotsissa? Lisää sulkia hattuun siinä tapauksessa, mukavaahan se 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mäkin ihmettelen että mitä media oikein haluaa saada Jakobilta vastaukseksi? Että "Joo, olen katkera ja kateellinen"? Vai mitä he odottavat Jakobin tuntevan. Tuo on todella henkilökohtainen asia ja ei ikinä voi tietää miten kipeitä tuollaiset kysymykset on kellekin. Siksi sellaisia asioita ei medioiden tulisi kysellä.
Ei pitäisikään. Jakob-parka yrittää vastata jotain kevyttä. Eihän KAJ ole mikään Tupu, Hupu ja Lupu.
Toisaalta, he ovat niin monta haastattelua eläissään antaneet vuosien varrella, että ehkä heillä on taito tuollaiset hoitaa. Onhan tilanne nyt aika erikoinen, että ei sillä. Ja leijuvathan he sentään koristekirsikkapilvessä tuossa haastattelun kuvassa.
Sitten kun uutiset vauvojen syntymistä aikanaan tulevat, niin toivottavasti mediat eivät ala soittelemaan silloinkin Kevinille ja Axelille heidän fiiliksistä, vaan antavat poikien tutustua uusiin perheenjäseniinsä ja uuteen elämäänsä rauhassa
Vierailija kirjoitti:
Toi Ruotsin radion KAJ'n Svensktoppen haastattelu. Ruotsin kieli ei ole mulla vahvimmasta päästä. Ymmärsinkö oikein, että ovat nyt voittaneet taas jotkut palkinnot tai saaneet ykkössijat jossain äänestyksessä Ruotsissa? Lisää sulkia hattuun siinä tapauksessa, mukavaahan se 😊
Oikein kuultu, olivat vuoden tulokkaat ja vuoden Mello-menestyjät🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Årets nykomlingar my ass! Olleet alalla puolet elämästään. Ei ole heidän syytään että heidät on löydetty vasta nyt.
No ovathan he vuoden tulokkaita kaikille muille paitsi suomenruotsalaisille: ruotsinruotsalaisille, meille suomenkielisille suomalaisille, muille eurooppalaisille, amerikkalaisille, australialaisille, aasialaisille, afrikkalaisille. Oikein sopiva titteli heille läpimurron kunniaksi.
Kuulinko ihan omiani vai lauloiko Axel eilen Text tv kertosäkeen vähemmillä äänitehosteilla kuin yleensä? Olin kuulevinani hänen omaa ääntään enemmän kuin yleensä!
Olin katsomassa Kansalaistorin keikkaa, taltioinnin katsoin äsken Ruudusta. Ai että, eihän tässä mitenkään pysty keksimään tarpeeksi ylistäviä sanoja. TIppa linssissä ja pala kurkussa... Tulisipa nyt vaan pian tietoa tulevista esiintymisistä niiden kahden risteilykeikan lisäksi. Entä voisivatko he (tai ainakin K ja J helsinkiläisinä) kenties pistäytyä vierailemassa Arja Saijonmaan konserttikiertueen Helsingin-etapilla Savoy-teatterissa huhtikuussa vetäisemässä Högt över havetin Arjan kanssa? Jos Axel ei Vaasasta ehtisikään, niin lavalla olisi nimien puolesta KAJ joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Årets nykomlingar my ass! Olleet alalla puolet elämästään. Ei ole heidän syytään että heidät on löydetty vasta nyt.
Tulokkaita Svensktoppen-listalla
Vierailija kirjoitti:
Kuulinko ihan omiani vai lauloiko Axel eilen Text tv kertosäkeen vähemmillä äänitehosteilla kuin yleensä? Olin kuulevinani hänen omaa ääntään enemmän kuin yleensä!
Kävin kuuntelemassa tällä korvalla ja kyllä, taitaapi olla näin! Axelin oma ääni kuuluu varsin hyvin, minustakin äänitehosteita oli vähemmän.
Äänitehosteet ovat jännä juttu, joissain kappaleissa esim. Kallna mat, niitä on paljon ja joissain vähemmän. Ovatko tehosteet vain tyylikeino vai miksi niitä on? Tietääkö joku musiikin tekemisestä tarkempaa?
Olen nyt katsonut kolme kertaa KAJn uuden vuoden esityksen ja kuten tavallista omalla kohdallani, se melkein vain paranee kerta kerralta. Niin upeaa, että he saivat vetää tuollaisen shown noin suurelle yleisölle.
Kommentteihin liittyen luin jommankumman iltapäivälehden artikkelin kommentteja ja melkein liikutuin siitä miten paljon oli KAJta tukevia ja kehuvia kommentteja. Suuri osa vaikutti olevan muilta kuin faneilta. Jotkut olivat nähneet myös juuri tv:stä näytetyn KAJ10-konsertin ja kehuivat sen perusteella poikien lahjakkuutta. Taidan itsekin pian katsoa sen taas Areenasta, sillä onhan se vaan upea. Sen näkeminen aikanaan oli minulle yksi tärkeä askel kohti nykyistä kajahtaneisuuttani.
Axel on julkaissut instassaan kuvasarjan tästä ihmeellisestä vuodesta. Siellä on välissä ihan vaatimattomasti kuva KAJ'sta puolisoineen Kultarannassa. Minä niin tykkään siitä, että heidän ei tarvitse olla koko ajan kuuluttamassa minne ollaan menossa tai mitä on tullut tehtyä, vaan asiat paljastuvat hiljalleen jos paljastuvat ollenkaan. Heillä on jalat tukevasti maassa. Kevin sanoi siinä Svensktoppen haastattelussa hienosti, että vauvaperheen elämä yhdistettynä KAJ'hin tulee olemaan uusi normaali ja on vain löydettävä oikeat tavat toimia.
Vierailija kirjoitti:
Axel on julkaissut instassaan kuvasarjan tästä ihmeellisestä vuodesta. Siellä on välissä ihan vaatimattomasti kuva KAJ'sta puolisoineen Kultarannassa. Minä niin tykkään siitä, että heidän ei tarvitse olla koko ajan kuuluttamassa minne ollaan menossa tai mitä on tullut tehtyä, vaan asiat paljastuvat hiljalleen jos paljastuvat ollenkaan. Heillä on jalat tukevasti maassa. Kevin sanoi siinä Svensktoppen haastattelussa hienosti, että vauvaperheen elämä yhdistettynä KAJ'hin tulee olemaan uusi normaali ja on vain löydettävä oikeat tavat toimia.
Olikohan Kultarannassa se Stubbin lupaama saunominen?
Joku Kaj'sta jossain yhteydessä joskus mainitsi, että he ovat käyneet saunomassa yhdessä presidentin kanssa presidentin kutsumina, joten kyllä Stubbista on neljäs saunaveljes tullut. Varmaankin juuri viime kesänä Kultarannassa. :)
Presidentin työ on epäilemättä raskasta, mutta on siinäkin näköjään puolensa.
Vierailija kirjoitti:
Joku Kaj'sta jossain yhteydessä joskus mainitsi, että he ovat käyneet saunomassa yhdessä presidentin kanssa presidentin kutsumina, joten kyllä Stubbista on neljäs saunaveljes tullut. Varmaankin juuri viime kesänä Kultarannassa. :)
Linnan juhlissa muistaakseni Hbl:n haastattelussas kertoivat, että tämä luvattu yhteissaunominen on tosiaan jo toteutettu. Stubb on kyllä ehtiväinen mies. Niin kuin tietenkin myös KAJ:n pojat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnan juhlissa muistaakseni Hbl:n haastattelussas kertoivat, että tämä luvattu yhteissaunominen on tosiaan jo toteutettu. Stubb on kyllä ehtiväinen mies. Niin kuin tietenkin myös KAJ:n pojat.
Selittää miksi Jakob oli niin hämmentynyt kysymyksestä Stubbin kanssa saunomisesta: Eivät olleet edes kertoneet käyneensä Kultarannassa, saati, että olivat jo sanoneet. Pojille on tapahtut niin paljon vuoden aikana, etteivät ole edes ehtineet tai viitsineet leveillä jollain satunnaisella saunareissulla.
Varmasti nyt ekan kerran BBB:n julkaisemisen jälkeen se ei ollutkaan keikan päätösnumero. Hyvin rytmitetty: BBB kajahti H-hetken eli vuodenvaihtumisen molemmin puolin ja sitten vielä Karaoke ja Jåo nåo. Monelle "maallikolle" taisi tulla yllätyksenä, että KAJ'lla on räppiä monessa kappaleessaan. Ja ehkä joku lapsi ihmetteli, "miksi tuolla sedällä on laatikko päässään". Eihän nykynaperot ole ikinä nähneet kuvaputki-tv:tä, saati jonkun päässä.
Ei pitäisikään. Jakob-parka yrittää vastata jotain kevyttä. Eihän KAJ ole mikään Tupu, Hupu ja Lupu.