Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko KAJ yhden hitin ihme?

Vierailija
03.07.2025 |

Näyttää siltä että seuraa Käärijän polkua

Kommentit (20569)

Vierailija
20501/20568 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sen jossakin päin nettiä juuri eilen, oliskohan ollut linkki Tillsammans... 

Vierailija
20502/20568 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bertelin nimipäivä suomenruotsalaisessa kalenterissa. Miten alkoikaan päässä soida... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20503/20568 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupparipäivän intro oli hauska. Puhuivat huonosta sanakirjastosta ja, että piti keksiä omia sanoja. Jakob selitti mitä mekoilee tarkoittaa (ilmeisesti kun on räkädarra, on sitten pussit silmien alla).

Lopussa taas heittivät hupparit yleisöön. Toiset sitten moittivat Axelia moisesta tuhlailusta ja sanoivat, että hän on normaalisti tarkka bidmsneksissä ja niinpä sitten saatiin Bertel Bäck is back in business ihan Tuplajuuston kanssa.

Vierailija
20504/20568 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räppäri Sliki on kuulemma viime viikonlopun Blockfest-keikallaan heittänyt yleisölle 600 viiden euron seteliä.  Hyvä juttu, mutta itse arvostan KAJ-valuuttaa niin, että olen kehystänyt Seinäjoella saamani kolme seteliä kultakehyksiin.  Kajahtanutta ehkä, mutta niin hauskaa!

Vierailija
20505/20568 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Youtubesa on jo koko Vörjeans keikka. 

En onnistu löytämään milllään hakusanalla, "Kaj" "Vörjeans" "Teatro" "Vaasa" "22.8.2026",... En millään mitä olen kokeillut. 

Millähän kanavalla tämä on julkaistu, muistaako joku? Sorry, myönnän suoraan, että olen näissä asioissa surkean huono, mutta kun ei osaa niin ei osaa. Ei ole niitä lapsiakaan Tech Supportia antamassa... 

Vierailija
20506/20568 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En onnistu löytämään milllään hakusanalla, "Kaj" "Vörjeans" "Teatro" "Vaasa" "22.8.2026",... En millään mitä olen kokeillut. 

Millähän kanavalla tämä on julkaistu, muistaako joku? Sorry, myönnän suoraan, että olen näissä asioissa surkean huono, mutta kun ei osaa niin ei osaa. Ei ole niitä lapsiakaan Tech Supportia antamassa... 

En ole katsonut kuin alusta, niin en tiedä laadusta. Mutta tämä on eka mikä googlella tuli vastaan:

Vierailija
20507/20568 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20508/20568 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa siis kertoo että rumpalina on  Buffolabengt joka on Essestä (Ähtävä) eikä Tenneseestä. 

Vierailija
20509/20568 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Man Cave olisi syytä saada Ylen Vegatoppenin äänestyslistalle lähiaikoina. Jostain kumman syystä Economy+ ei ollut koskaan ehdokkaana, pelättiinköhän Ylessä Karaoken kaltaisen viikkokausien ylivoiman toistuvan?

Tykkäsittekö Man Cavesta? Minä todellakin tykkäsin, mutta minuun iskee tällainen Bon Jovi tyyli yleensä aika satasella muutenkin. Man Cavessa ei biisinä mitään uutta eikä mullistavaa sinänsä. Mutta hyvä melodia, erittäin hyvin esittivät ja lauloivat sen, ja menevä, tuollainen hieman jykevämpi ja suurieleisempi biisihän se on. Vähän ne sanat välillä peittyivät, joten pitää tutkia teksti sitten kun se jossain julkaistaan. Jotkut vaan sanovat, että tässä KAJ on palannut jo hieman enemmän tarinankerrontaan, kuin noissa BBB:n jälkeisissä ruotsalaisbiiseissä. Mikä on ihan kiva asia. 

Man Cave on kuin mulle tehty! Kuunnellut putkeen vaikka kuinka monta kertaa. Odotan todellakin, että jossain vaiheessa tämä julkaistaan kunnon äänitteenä. Ja saadaan tekstit. Tää on niin mun kappale kuin olla ja voi :) 

Vierailija
20510/20568 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommenttina sivusta, Virallinen linkittäjä on tainnut poistua tästä ketjusta tai kyllästyä tehtäväänsä, kun ei ole enää lisäilemässä puuttuvia linkkejä keskusteluun. Olisi kiva jos llinkittäisittejo heti itse videot yms. joihin viittaatte, niin ei tarvitsisi arvailla mistä puhutaan tai puhutaanko samasta asiasta.

Vierailija
20511/20568 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommenttina sivusta, Virallinen linkittäjä on tainnut poistua tästä ketjusta tai kyllästyä tehtäväänsä, kun ei ole enää lisäilemässä puuttuvia linkkejä keskusteluun. Olisi kiva jos llinkittäisittejo heti itse videot yms. joihin viittaatte, niin ei tarvitsisi arvailla mistä puhutaan tai puhutaanko samasta asiasta.

En ollut tällä kertaa syyllinen, mutta kännykällä (millä keskustelua yleensä luen) en saa liitettyä tänne mitään linkkejä. Linkki kyllä kopioituu ja saan liitettyä sen kaikkiin muihin paikkoihin, mutta en tälle palstalle.

Vierailija
20512/20568 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla linkitysyritykset ovat aina epäonnistuneet. Tyydyn antamaan johtolankoja joilla hakea, toivottavasti siitä sentään on apua, ja toivon että osaajat täydentävät tilaisuuden tullessa.

Vierailija
20513/20568 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhannet kiitokset linkittäjille! 

Vierailija
20514/20568 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina ei ole sellaisessa paikassa, että voisi/ehtisi helposti muokata linkkiä. Jos siitä ei poista loppuhäntää kysymysmerkin jälkeen, jäävät linkittäjän tiedot löydettäviksi ja sitä minä ainakaan en halua. 

Vierailija
20515/20568 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonas Sirenhän oli sekä Hemmaplan bändissä että Vörjeansissa, joten veti yhtäpitkän päivän, tosin ei hyppinyt lavalla. Kuka muuten soitti  Hej du Männsikan kitarasoolon?

Vierailija
20516/20568 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että Thåossonin rooli live Vörjeansissa on todella tärkeä, koska hän saa bändin kuulostamaan ammattitaitoiselta rockabillybändiltä, ilman ammattitaitoista tiluttelijaa (Freppaa väheksymättä) tuo ei toimisi.
Toimi siis koska musiikki on genressään laadukasta. 

Vierailija
20517/20568 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasabladetia tarjotaan taas yhden euron kuukausihintaan. Siellä on runsaasti KAJ-materiaalia tältä viikolta ja arkistossa vielä massoittain lisää. Mm. Patrick Backin piitkä arvostelu konsertista.

Vierailija
20518/20568 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malta odottaa Man caven julkaisua. Toivottavasti se virallinen versiokin on tällainen stadionrock:

Tässä muuten näkyy Erik kuvaamassa yleisöä (kun pohdittiin oliko paikalla).

Vierailija
20519/20568 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En malta odottaa Man caven julkaisua. Toivottavasti se virallinen versiokin on tällainen stadionrock:

Tässä muuten näkyy Erik kuvaamassa yleisöä (kun pohdittiin oliko paikalla).

Jep. Olen aina ollut heikkona vahvoihin mieslaulajiin ja -ääniin, joten mullahan menee tästä ihan kylmikset, varsinkin noista Jakobin loppupuolen "hoilotuksista" ja stemmalaulusta. 

Vierailija
20520/20568 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vasta tänään vuotta vanha kun opin, että AV:lla on jäätävän pitkä KAJ-ketju.

Taidanpa alkaa lukea ketjua alusta saakka! 

T. Fanaattinen ja KAJahtanut KAJ-fani jo tammikuusta -25 alkaen