Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästyin värjäämään hiuksiani, mutta mies ei haluaisi mulle omaa väriäni

Vierailija
02.07.2025 |

Ja oma värini siis on suurelta osin täysin harmaa, osin maantie. Miehen mielestä näytän paljon nuoremmalta ja paremmalta värjätyissä hiuksissa, ja samaa muutkin on kyllä sanoneet. Mutta en vaan jaksa sitä värjäämistä. Ja juurikasvua.

Mulla on kiva ja nuorekas leikkaus, ja mielestäni harmaa on vaan hyvä "juju", kun olen vasta 50. Hopeashampoota käyttämällä sävy on tosi nätti.

Harmihan se on tehdä vastoin miehen toivetta, mutta ei voi mitään. Onko muita ollut samassa tilanteessa? Tottuiko mies? 😉

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeammin mies tottuu ulkoruokintaan.

Vierailija
22/57 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis et kai sä (vielä 5kymppisenä) pidä suuremmassa arvossa jonkun toisen mielipidettä sun ulkonäöstä kuin omaa mieltymystäsi??

Lue aloitus uudelleen, niin saat vastauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt soittaisin miehelleni ja kysyisin häneltä minkä väriset hiukset mulla on se ei varmaan edes tietäisi.😂 

Vierailija
24/57 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata lähteä enää värjäyskierteeseen, jos on siitä irti päässyt. Jos haluat (siis sinä haluat, ei miehesi) piristystä, niin kokeile värimaskeja tai -hoitoaineita, ehkä jopa suoraväriä sekoitettuna hoitoaineeseen: joku karamelliin taittava tai vaaleanruskea sävy silloin tällöin. Tällainen lopputulos ei toki ole peittävä, mutta taittaa harmaiden ja maantienharmaiden kirjavaa tukkaasi vähän vähemmän harmaaksi, etkä joudu juurikasvukierteeseen.

Nuo maskit ei tartu mulla ollenkaan. Olen testannut monella aineella ja tavalla. Siksi, kun lopulta halusin oikeasti vaihtelua, värjäsin kokonaan. Ja nyt sen lopetin. Ap

Vierailija
25/57 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis et kai sä (vielä 5kymppisenä) pidä suuremmassa arvossa jonkun toisen mielipidettä sun ulkonäöstä kuin omaa mieltymystäsi??

Lue aloitus uudelleen, niin saat vastauksen.

Jos siinä olisi ollut vastaus, hän ei ehkä täällä hakisi vertaistukea.

Vierailija
26/57 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä moni lukaisi aloituksen huonosti, tai kirjoitin epäselvästi. Mies siis toivoisi että värjäisin edelleen, mutta en aio niin enää tehdä. Oma päätökseni menee siis edelle. On ihan selvää että harmaissa näytän vanhemmalta kivasta mallista huolimatta, niin moni muukin on niin sanonut. Mutta en nyt vaan jaksa enää värien kanssa säätämistä 😄 Se on mitä se on ja sillä mennään. Ap

Vierailija
27/57 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisikymppisenä harmaat?

Niin. Tuliko sulle jo kolmikymppisenä? 

Vierailija
28/57 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo maantie on ikävän negatiivinen ilmaisu. Itselläni on värjäämättömät hiukset ja minusta ne on kauniit, sävy on vaalea toffee. Jos joku pyytäisi mua värjäämään sen, niin käskisin hänen painua suolle.

Vierailija
29/57 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samassa tilanteessa muutama vuosi sitten. Lakkasin ottamasta kampaajalla raitoja, kun omakin tukka alkoi vaaleta harmaantumisen (minulla muuttuu valkoiseksi) myötä. Mietin myös, että miksi en hyväksyisi sitä, että ikää tulee ja en ole enää nuori. Päätin jättää raidat pois ja aloin kasvattaa oman väristä tukkaa. Mieheni oudoksui ratkaisuani. 

Nyt olen ollut oman värinen kymmenisen vuotta. Kysyin tukasta mieheltäni muutama vuosi sitten ja hän vain totesi tottuneensa siihen ja sen sopivan minulle. Olen töissä tekemidissä nuorten kanssa, ja monesti näitä kiinnostaa aikuisten asiat. Kysyvät esim suoraan kuinka vanha olen, paljonko saan palkkaa jne. Vastaan aina rehellisesti, sillä miksi pimittäisin tosiasioita. Haluan olla aikuisen, en ikinuorena väkisin pysyvän, itsensä hyväksyvän ihmisen malli heille. Onneksi palkka on sentään hyvä!

Vierailija
30/57 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo maantie on ikävän negatiivinen ilmaisu. Itselläni on värjäämättömät hiukset ja minusta ne on kauniit, sävy on vaalea toffee. Jos joku pyytäisi mua värjäämään sen, niin käskisin hänen painua suolle.

No sinulla ei sitten ole maantienväriset hiukset, jos kerran on vaalea toffee. Maantienvärisillä hiuksilla tarkoitetaan maantienvärisiä hiuksia. 

Vierailija
31/57 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat jostain syystä miellyttää miestä, mutta et halua juurikasvua, niin ota raitoja. 

Siinä säästää päänahkaakin, jos käyttää raidoitusmyssyä.

Mutta pakkohan se värjääminen ei ole, kuten itsekin tajuat.

Vierailija
32/57 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä moni lukaisi aloituksen huonosti, tai kirjoitin epäselvästi. Mies siis toivoisi että värjäisin edelleen, mutta en aio niin enää tehdä. Oma päätökseni menee siis edelle. On ihan selvää että harmaissa näytän vanhemmalta kivasta mallista huolimatta, niin moni muukin on niin sanonut. Mutta en nyt vaan jaksa enää värien kanssa säätämistä 😄 Se on mitä se on ja sillä mennään. Ap

No mikä sun pointti sitten oli? Ilmoitit vaan että nyt loppuu värjäys. Kiitos tiedosta.

Vierailija
33/57 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinulla ei sitten ole maantienväriset hiukset, jos kerran on vaalea toffee. Maantienvärisillä hiuksilla tarkoitetaan maantienvärisiä hiuksia. 

On se hiekkatiekin maantie. Ja moni väittää, että heillä on eiminkäänväriset hiukset vaikka niissä olisi oikeasti kaunis sävy.

Vierailija
34/57 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää miten monelle on niin hirveä ajatus jos kuuntelee puolison mielipidettä ulkonäöstään. Miksi se olisi paha asia? Puoliso minua katselee enemmän kuin minä, on kiva näyttää nätiltä hänenkin silmissä. Itse en leikkauta täysin lyhyttä hiusmallia koska mieheni ei pidä siitä. Nyt on sopiva kompromissi. Vastaavasti miehellä on parta koska minä rakastan sitä. Kesällä ajaa partansa kerran pois joka on minulle ok, kunhan antaa sen sitten taas kasvaa. Ja minä olen se joka parran siistii säännöllisesti. Ei mitään kauheaa tässä.

Vierailija
35/57 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Mutta maantiekin on kaunis.

Ei toffeeta tai maantienharmaata tarvitse muuksi väittää. Kauniita kumpikin.

Vierailija
36/57 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko tossun alla, vai niin typerä ettet osaa omaa mielipidettäsi miehellesi ilmaista, sinun hiukset, sinun päätös.

Vierailija
37/57 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävää miten monelle on niin hirveä ajatus jos kuuntelee puolison mielipidettä ulkonäöstään. Miksi se olisi paha asia? Puoliso minua katselee enemmän kuin minä, on kiva näyttää nätiltä hänenkin silmissä. Itse en leikkauta täysin lyhyttä hiusmallia koska mieheni ei pidä siitä. Nyt on sopiva kompromissi. Vastaavasti miehellä on parta koska minä rakastan sitä. Kesällä ajaa partansa kerran pois joka on minulle ok, kunhan antaa sen sitten taas kasvaa. Ja minä olen se joka parran siistii säännöllisesti. Ei mitään kauheaa tässä.

Miehellä on parta koska rakastat sitä? Kyllä se aika kauheaa/outoa/älytöntä on jos oman kropan karvat pidetään siinä muodossa kuin toinen haluaa. Toki jos mielipiteet sopii yhteen niin eihän siinä sillon ole ristiriitaa.

Vierailija
38/57 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei juurikasvu vaan tyvikasvu. Vrt puun juuret ovat maan sisällä, eivät näkyvillä.

Eli ei voi istua puun juurella? Eikä varsinkaan olla näkötornin juurella kun torneilla ei ole juuria.

Vierailija
39/57 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä teet hiuksillas just mitä itse haluat. Tai sitten voit alkaa vastineeksi vaatia että ukkos värjää hiuksensa neon pinkiksi koska se on nuorekasta.

Lakkaa olemasta ovimatto

Vierailija
40/57 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi joku ei haluaisi näyttää hyvältä myös oman kumppaninsa silmissä? Ihme kommentteja täällä. Toki ihminen tekee itse viime kädessä omaan ulkonäköönsä liittyvät päätökset, mutta kyllä minua ainakin kiinnostaa puolisoni mielipide tässäkin asiassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan