Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelisit?

Vierailija
02.07.2025 |

Miten suhtautuisit, jos kuulisit jälkeläisesi olevan kunnon irstailija? Jos vaikka tyttäresi tykkäisi kovasti saada vähintään kahta miestä yhtäaikaa. Tai jos poikasi naisi jonkun pariskunnan kanssa vuorotellen molempia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kunhan ovat aikuisia. Teen itse samaa kuitenkin, mitähän mun lapset ajattelis siitä että äiti harrastaa kolmen kimppaa ja ihan sama onko pariskunta vai kaks miestä. Jälkimmäinen on tapahtunut vain kerran mutta haluisin lisää.

Vierailija
2/11 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama kunhan ovat aikuisia. Teen itse samaa kuitenkin, mitähän mun lapset ajattelis siitä että äiti harrastaa kolmen kimppaa ja ihan sama onko pariskunta vai kaks miestä. Jälkimmäinen on tapahtunut vain kerran mutta haluisin lisää.

XU:sta saat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä kuitenkaan mene taksilla.

Vierailija
4/11 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Sitä kautta olenkin nähnyt useamman parin. Toiset kahvilla ja toiset pedis. 

Vierailija
5/11 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmiset odottavat siitä alkaen kun tulevat puberteetissa himokkaiksi ja seksuaalisiksi aina lailliseen aikuisuusikään asti joka Suomessa on 18v niin jää oppimatta kuinka rakastellaan ja voi kieroutua esimerkiksi suihkuhanan vesisuihkulle, koiran kielelle tai pölynimurille.

Vierailija
6/11 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat niin nuoria että jotenkin minun vastuullani, niin juttelisin siinä, onko tuo todella se mitä haluaa. Mutta jos olisi, niin mikäpä siinä, hyvä että saisi toteuttaa itseään. 

Vierailija
7/11 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Sitä kautta olenkin nähnyt useamman parin. Toiset kahvilla ja toiset pedis. 

Menitkö taksilla?

Vierailija
8/11 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omalla autolla

Vierailija
9/11 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan omalla autolla

Hienoa! Pidät omasta hyvinvoinnistasi huolta. 😘

Vierailija
10/11 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan omalla autolla

Pidän. Kumia käytetään näiden parien kans seksipuuhis, myös silloin kun saan naisen luvalla nähdä näitä miehiä kahden kesken. Niiden kanssa ollaan paljaalla kenen kans pantu kimpassa. Tai siis silloin toisella oli kumi ja toinen paljaalla ku toinen oli vuosia ollu vakkarina. Nähnyt niitä erikseen ja nykyään paljaalla molempien kanssa. Ne tietää toisistaan ja kysyyki aina ootteko nyt nähnyt ja haaveilee taas kimpasta pääsee toistensa jälkliukkaille. Onneks ei oo ikinä ollu yhtään tauteja. Tällänen kiltti perheenäiti. Onneks lapset ei tiiä äitin salaisesta elämästä.

Vierailija
11/11 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan omalla autolla

Pidän. Kumia käytetään näiden parien kans seksipuuhis, myös silloin kun saan naisen luvalla nähdä näitä miehiä kahden kesken. Niiden kanssa ollaan paljaalla kenen kans pantu kimpassa. Tai siis silloin toisella oli kumi ja toinen paljaalla ku toinen oli vuosia ollu vakkarina. Nähnyt niitä erikseen ja nykyään paljaalla molempien kanssa. Ne tietää toisistaan ja kysyyki aina ootteko nyt nähnyt ja haaveilee taas kimpasta pääsee toistensa jälkliukkaille. Onneks ei oo ikinä ollu yhtään tauteja. Tällänen kiltti perheenäiti. Onneks lapset ei tiiä äitin salaisesta elämästä.

Kyllä lapset vielä ymmärtää. Siinä on sitten hienoa selittää omia lorttoilujaan ja ylistää omaa voimaantumista, hieno esimerkki lapsille. Ja eiköhän niitä tautejakin vielä ilmaannu, erityisesti herpes tarttuu ehkäisystä huolimatta.