Oletko rikas vai köyhä?
Kommentit (43)
Riippuu mihin vertaa. Nettovarallisuus jossain puolen miljoonan kohdilla, mikä ei ole mitään rikkaisiin ihmisiin verrattuna, mutta hurjan paljon enemmän kuin suurin osa maailman ihmisistä ikinä omistaa.
Pieni... Mutta pärjään kuitenkin...
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mihin vertaa. Nettovarallisuus jossain puolen miljoonan kohdilla, mikä ei ole mitään rikkaisiin ihmisiin verrattuna, mutta hurjan paljon enemmän kuin suurin osa maailman ihmisistä ikinä omistaa.
Suomalaisiin verrattuna tietysti, olet varmaankin hyvätuloinen.
Olisit voinut jotenkin luokitella nuo itse euroina. Vastasin hyvätuloinen, oma kk-palkka 6300 € ja puolison 12700 € ja saamme bonuksia lisäksi.
Paljonko pitää omistaa että on rikas? Velattomana miljoona?
Henkilökohtaisesti pienituloinen. Avioliiton kautta keskituloinen. Yhdessä siis elämme keskituloista+ elämää.
Pienituloinen, mutten köyhä, säästöjä on ja omaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Olisit voinut jotenkin luokitella nuo itse euroina. Vastasin hyvätuloinen, oma kk-palkka 6300 € ja puolison 12700 € ja saamme bonuksia lisäksi.
Paljonko pitää omistaa että on rikas? Velattomana miljoona?
Ihan kiva että näkee miten ihmiset itse ajattelevat.ä tilanteestaan. Tulot nyt saa jostain netin statistiikoistakin...
Tavallinen tallaaja. Ihan hyvin tullaan toimeen, jotain omaisuuttakin on kertynyt ihan kohtuudella.
Pienituloinen pariskunta, mutta ihan hyvin menee. Ollaan saatu asunto ja mökki maksettua ja säästöön jää joka kuukausi.
Köyhä, sairastuin ja nykyään ei aina ole edes varaa lääkkeisiin... 😢
Kaikki palstalaiset on omasta mielestään vähintään hyvätuloisia. Älkää unohtako painavaa osakesalkkua joka vaan nousee eikä koskaan laske
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisiin verrattuna tietysti, olet varmaankin hyvätuloinen.
Olen keskituloinen. Varallisuutta voi kertyä muutenkin kuin palkkaa saamalla. Tulen saamaan varallisuutta myös jatkossa huomattavasti, ei edelleenkään liity tuloihini.
Jos on rikas, tietää sen kyllä. Ei tarvitse miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki palstalaiset on omasta mielestään vähintään hyvätuloisia. Älkää unohtako painavaa osakesalkkua joka vaan nousee eikä koskaan laske
Aika järkeviltähän nuo palkit tällä hetkellä näyttävät. Sinulla on varmaan otantavääristymää? Minun silmiini palstalaiset ovat aina köyhiä ja kurjia, mutta me luetaan varmaan eri ketjuja...
Vierailija kirjoitti:
Osakesalkku on pörssin historian aikana aina noussut. Kun sen on pitänyt riittävän pitkään myymättä, eikä tilapäisten töyssyjen aikaan myynyt. Joten joo, on ihan normaalia, että osakkeiden arvo nousee.
Itse hyvätuloinen, perheenä keskituloinen. Nettovarallisuus keskimääräinen.
Minulla ei ole velkaa yhtään. Asun velattomassa omassa talossa. Pienituloinen.
Vierailija kirjoitti:
Pieni... Mutta pärjään kuitenkin...
Samoin, vuokralla asutaan, nyt kumpikin työtön taas. Auto on ja kesäauto, avoauto, perintötilan osuus traktoreineen ja koneineen, ei niistä ainakaan perintöveroa mennyt. Pienehköt mutta vakaat tulot.
Omistavaa luokkaa mutta en erityisen hyvätuloinen. Rikas keskituloinen ehkä voisi kuvata minua.