Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätys miehelle

Vierailija
01.07.2025 |

Hei

Pidempi parisuhde ja saatte lapset harvinaisesti hoitoon. Vaimo haluaa yllättää puolison jollakin seksuaalisella tavalla. Mikä olisi miehenä sinulle mieluisin yllätys?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ruoka ja asu päälle

Vierailija
2/15 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti kysytään, niin vaimo olisi hommannut jonkun kauniin ystävättärensä tai vaikka maksullisen naisen meille saunomaan ja kolmanneksi pyöräksi.

Haluaisin nähdä miten joku toinen nainen nuolee vaimolleni orgasmin. Orgasmin alkaessa työntyisin takaapäin toiseen naiseen ja laukeaisin itsekin. Toisen orkun haluaisin vaimoni perheeseen toisen naisen istuessa vaimoni naamalla.

Ihanaa olisi, mutta pelkkää fantasiaa meillä, ikävä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti kysytään, niin vaimo olisi hommannut jonkun kauniin ystävättärensä tai vaikka maksullisen naisen meille saunomaan ja kolmanneksi pyöräksi.

Haluaisin nähdä miten joku toinen nainen nuolee vaimolleni orgasmin. Orgasmin alkaessa työntyisin takaapäin toiseen naiseen ja laukeaisin itsekin. Toisen orkun haluaisin vaimoni perheeseen toisen naisen istuessa vaimoni naamalla.

Ihanaa olisi, mutta pelkkää fantasiaa meillä, ikävä kyllä.

Perseeseen, tietysti.

Vierailija
4/15 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosta pöytään!

Vierailija
5/15 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vaimoni jättämään pyllynsä pyyhkimättä.

T. Jormas

Vierailija
6/15 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätykset taitavat olla ohitse. 😏

Vierailija
7/15 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettais vaimon aikuinen, kaunis ja haluttava Tytär mukaan sänkytouhuihin!

Vierailija
8/15 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

häh

Vierailija
9/15 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Kovinkaan oikeita ehdotuksia ei ole tullut. Itse mietin jotain hotellihuonetta ja sinne jtn leluja mausteeksi tai sitten rohkeammin sitoa itseni pöytään kiinni ja lappu oveen että kaikin tavoin käytettävissä. En tosin tiedä lähteekö oma miejeni tämänkaltaiseen leikittelyyn mukaan.

Vierailija
10/15 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se peppuseksi olisi.

Vierailija
11/15 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo voisi pyytää ystävättärensä ja tämän miehen meille saunomaan ja sopia heidän kanssaan, että tänään vaihdetaan pareja. Sitten saisi paljaalla panna vierasta, nähdä miten vieras kyntää vaimoa ja lopuksi kumpikin laukeaa toistensa vaimoon. Ja tätä sitten koko viikonlopun ajan erektiolääkkeiden avustuksella.

02820

Vierailija
12/15 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Kovinkaan oikeita ehdotuksia ei ole tullut. Itse mietin jotain hotellihuonetta ja sinne jtn leluja mausteeksi tai sitten rohkeammin sitoa itseni pöytään kiinni ja lappu oveen että kaikin tavoin käytettävissä. En tosin tiedä lähteekö oma miejeni tämänkaltaiseen leikittelyyn mukaan.

mitä jos toisinpäin? sido mies ja käytä kunnolla leluna ja orjana

Vierailija
13/15 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noin yleisellä tasolla yllätys on jotain jota miehesi ei sinulta odottaisi ja mieluinen yllätys sellainen, mistä hän itse salaa haaveilisi. Kun ei sua tai miehesi salaisimpia haaveita kovin hyvin tunneta, niin aika vaikea on hyviä vinkkejä heittää. Omia haaveita tietysti voi, mutta eiväthän ne osu kohdalleen kuin tuurilla.

Vierailija
14/15 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna siile pillua ihan perinteisesti! Yllättyy varmasti!

Vierailija
15/15 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä jos toisinpäin? sido mies ja käytä kunnolla leluna ja orjana

Mä olin tehnyt niin, että ilmoitin etukäteen, että jotain kivaa on tiedossa eli hän osasi odottaa jotakin, mutta ei tiennyt tarkalleen mitä.  Lämmitin tunnelmaa lähettämällä tuhmia viestejä koko päivän, ja ohjeistin lähettämään viestin, kun hän on porrashuoneessa. Välioveen laitoin lapun: "Saat tehdä mitä haluat". Itse olin pukeutunut vain alusvaatteisiin, sukkanauhaliiveihin ja korkkareihin. Siirsin keittiön pöydän suoraan eteiskäytävän päähän, josta oli suora näköyhteys ulko-ovelle. Side silmille ja vastamelukuulokkeet päähän sopivalla musiikilla. Jalat olin kiinnittänyt valmiiksi pöydän jalkoihin, ja kun viesti kilahti ("Olen porrashuoneessa"), napsautin käsiraudat kiinni. Tässä vaiheessa kyllä iski pieni paniikki tajusin vasta, että hänellä voisi tietysti olla mukana myös joku muu 😅. No, ilmeisesti yllätys oli mieluisa, koska sain kyllä aikamoisen käsittelyn...

N32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi