Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MUITA JOTKA INHOAA HULLUJA PÄIVIÄ?

Vierailija
28.03.2007 |

En mene sinne ihan periaatteesta! Jos en jotakin tarvitse, en sitä osta, vaikka saisin sen millä hinnalla tahansa! Plus että kaikki sen tietää että hulliksilla myydään roskaa ja kakkosluokan tavaraa...Tänään oli pakko käydä ostaan stockalta yks tuote jota ei muualta saa ja meinasin tulla HULLUKSI!!! Kamalinta on ne hirveät, tyhmät spiikkaukset joista ei tule loppua, arrgh! Voi niitä myyjä rassukoita, käy niin sääliks kun ne joutuu olemaan siinä hullunmyllyssä koko päivän!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä ollut mitään " ALESSA" !!!

Vierailija
2/4 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään asiakkaana menis sinne tungokseen. Olen joskus eksyny sinne Herkun puolelle ruokaostoksille mut se oli vikatikki. Mä hermostuin ku kaikki mummot ja av-mammat tuuppii siellä ja repii ale-tuotteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aiemmin mennyt kun pelkäsin että " järki lähtee" mutta kaikki menikin tosi kivasti.

Kukaan ei töninyt ja kassoja oli hyvin (ei kannata mennä siihen kaikkein pisimpään jonoon;)

Kaikkea sain mitä halusin ja mitään turhaa ei sattunut mukaan (esim. lasten kengät jätin ostamatta kun vaikuttivat huonolaatuisilta),

eli tyytyväinen olen:)

Paljon on varmaan kiinni myös omasta asenteesta

Vierailija
4/4 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan siksi että en pidä niistä. Ostan silloin kun huvittaa mutta en lähde minkään höpötarjousten perään enkä etenkään kuuntelemaan mitään kuulutuksia. Hulluilla päivillä olen ollut kerran yhden friikin kanssa ja se oli hirveää.