Pakkomielle mieheen - miten selviää
Tarvitsen neuvoja.
Olen jo mielestäni pakonomaisen ihastunut / rakastunut mieheen ketä en voi saada.
Ajattelen häntä melkein koko ajan. Tätä on jatkunut yli vuosi ja se häiritsee normaalia elämääni. Hänen kanssaan olemme tekemisissä eri projektien kautta ja haluan jatkaa sekä odotan että aina näemme. Mutta en tiedä mitä tehdä. Missään tapauksessa en miestä saa ja oikeastaan hän ei edes sovi minulle. Mitä ihmettä tämä oikein on?
Miten muilla joilla vastaavaa..miten jaksatte? En varmasti ole ainoa...
Kommentit (64)
Olen kokenut jotain samantapaista ja kyllä siinä kyseessä on ollut joku päänvikainen pakkomielle ennemmin kuin mistään aidoista tunteista kyse. Esimerkiksi on saattanut itseä ulkoisesti viehättävä sanoa jotain sellaista josta oma mieli on mennyt aivan ylikierroksille ja olen jollain tasolla alkanut kokemaan hänet "omakseni". Aivan älytöntä mustasukkastelua lisäksi ja muuta, huhhuh. Nyt sitä ei voi kuin ihmetellä miten sekopää sitä on joskus tullut oltua. Toivottavasti ei koskaan enää.
Pakkomielle, mies on mielessä koko ajan, kun herää ja menee nukkuun ja pitkin päivää. Ja hän tuskin käyttää minuuttia enempää minun miettimiseen. Jos voisi lopettaa ajattelun, niin tekisin niin itsekin. Helpottaisi. Ehkä tänä vuonna se tapahtuu ja kun / jos sanoo suoraan ettei kiinnosta eikä pidä vaan varalla. Muuten en tästä taida eroon päästä.
EriX
Et halua ihmistä, vaan haluat jotain tiettyä tunnetta. Sinussa on kaikki mitä haluat ja tarvitset, pystyt luomaan tuon tunteen ilman kyseistä ihmistä.
Vasta, vastoa :)