Mitä haluaisit sanoa puolisollesi/säädöllesi/exällesi mutta se ei olisi ok?
Kommentit (37)
Kyllä mua haittaa se että sulla ei seiso.
Puolisolle.
Näitä viestiketjuja on erikseen eri aiheista "mitä haluasit sanoa" turha tehdä enää uusia samoista aiheista.
Älä aina tuputa mielipidettäsi joka asiaan. Puolisolle.
En vain halunnut olla noin epätasapainoisen ihmisen kanssa. Exälle.
Kaikki on kirjoitetut jo moneen kertaan eri aloituksissa samasta aiheesta. Mutta kirjoitan sen nyt sitten vielä tännekin, jospa se menis paremmin "perille".
Nuoruuden aikainen ex J... --> kaipaan sinua yhä. Nyt kun taas pitkän tauon jälkeen näen sinua itseasiassa aika usein ainakin vilaukselta, niin vanhat muistot tulee mieleen ja huomaan kuinka kaipaus ja suru siitä miten särjit sen nuoren rakastuneen tytön sydämen, nousee taas pintaan.
Heh heh, menee pitkän ajanjakson päähän, mutta: "v-sana, että sä olet yksi L-E-H-M-Ä!"
En halua seksiä enää ollenkaan, en nauti siitä ja toivon että se olisi nopeasti ohi joka kerta kun on pakko suostua siihen.
Ex seurustelukumppanille: jos olit nuorena koulukiusattu, niin miksi käyttäydyit keski-ikäisenä miehenä itse kuin koulukiusaaja ? En koskaan ymmärtänyt tätä(kään) ristiriitaisuutta sinussa.
Haluaisin seksiä. Onko OK hakea sitä muualta kun sinua puolisoni ei kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua haittaa se että sulla ei seiso.
Puolisolle.
Siis miten kukaan voi edes ajatella noin? Me vanhetaan mieheni kanssa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
En halua seksiä enää ollenkaan, en nauti siitä ja toivon että se olisi nopeasti ohi joka kerta kun on pakko suostua siihen.
Voiko olla oikeesti totta?!
Luulet että selvisit siitä mitä teit. Väärin.
Vierailija kirjoitti:
Ex seurustelukumppanille: jos olit nuorena koulukiusattu, niin miksi käyttäydyit keski-ikäisenä miehenä itse kuin koulukiusaaja ? En koskaan ymmärtänyt tätä(kään) ristiriitaisuutta sinussa.
Tämä siis niin potenssiin sata. Kaksikin miestä on ihan kyyneleet silmissä itkeneet ja kertoneet kun olivat kiusattuja kouluaikoinaan. Silti minua kohtelivat aikuisiällä kuin pahimmatkin kiusaajat.
Exälle: kamala keissi meillä ja kaipuu jatkuu aina vaan. Kait sanot sille kolmannelle pyörälle(si?) että teidän juttu ei koskaan ollut yhtään mitään ja että olet kaivannut minua koko aikuisen elämäsi monta kymmentä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä siis niin potenssiin sata. Kaksikin miestä on ihan kyyneleet silmissä itkeneet ja kertoneet kun olivat kiusattuja kouluaikoinaan. Silti minua kohtelivat aikuisiällä kuin pahimmatkin kiusaajat.
Lisään vielä että minuakin kiusattiin rankasti koulussa. Silti nämä miehet katsoivat asiakseen kiusata minua, kun olin kaunis ja kuulemma olin suosittu. Hehän eivät tunteneet minua silloin kouluaikoina, mutta oletus heillä oli tämä. Eli he kostivat kiusaajilleen jollain ihme ajatuksella kiusaamalla minua. Palakoot he*vetissä molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla oikeesti totta?!
Valitettavasti voi. Syyt eroavat.
Vierailija kirjoitti:
Exälle: kamala keissi meillä ja kaipuu jatkuu aina vaan. Kait sanot sille kolmannelle pyörälle(si?) että teidän juttu ei koskaan ollut yhtään mitään ja että olet kaivannut minua koko aikuisen elämäsi monta kymmentä vuotta.
Kuule sille "kolmannelle pyörälle" valehdeltiin ihan niin kuin sinullekin. Te olitte kuulemma eronneet tai ainakin tauolla. Eikä hän ole sinua kaivannut, kuten ei muitakaan. Hän ajattelee ainoastaan itseään. Riisu nyt kymmenien vuoden jälkeen viimeinkin ne teini-iän ruusunpunaiset lasit.
Perkeleen sika. Itsekäs kusipää. K#ole pois.
Ex-ukolle, joka petti ja jätti paskaisesti.