Otin aurinkoa 12-15 ilman aurinkorasvaa eikä mitään tapahtunut. Ei tästä Suomen auringosta ole edes ruskettamaan ihoa..
Katsoin ilmatieteen sivuilta, että täysin aurinkoinen keli täällä Helsingissä. UV-indeksi nousi vajaaseen 6, mutta ei se riitä rusketukseen. Suomessa on kyllä mahdotonta polttaa itseään.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Monesko saatanan paska jankutus sulla hullu tänään meneillään.
Tää on 1. Menin heti aamulla ottamaan aurinkoa, että ehtii. ap
Vierailija kirjoitti:
Eläimet makaa auringossa.... Ihminen tarvitsee tietyn määrän auringonvaloa, ei ketään ole luotu makaamaan tuntitolkulla auringossa ja hieromaan kemikaalia kehoon jotta ei pala🙄 harha oppi, pahimmat ihosyövät ovat alueilla joissa on suurin aurinkorasvakulutus. Kannataa lukea sen purkin takapuoli ja perehtyä asiaan.
Vau, ihosyöpää on eniten niillä alueilla joilla paikallisten ihmisen iho palaa herkimmin auringonvalossa! Kuka olisi uskonut!
Vierailija kirjoitti:
Eläimet makaa auringossa.... Ihminen tarvitsee tietyn määrän auringonvaloa, ei ketään ole luotu makaamaan tuntitolkulla auringossa ja hieromaan kemikaalia kehoon jotta ei pala🙄 harha oppi, pahimmat ihosyövät ovat alueilla joissa on suurin aurinkorasvakulutus. Kannataa lukea sen purkin takapuoli ja perehtyä asiaan.
Perehdypä itse siihen mikä aiheuttaa eniten ihosyöpää. Vinkki: se ei ole aurinkorasva.
Se on nimenomaan aurinkorasva, etenkin ne missä on haitallisimmat kemikaalit. Ihosyöpää on eniten niillä, jotka käyttävät noita myrkkyllisimpiä voiteita. Ota itse selvää ja avaa silmäsi. Keho tarvitsee tietyn määrän auringonvaloa, ei ole muutenkaan tarkoitus maata koko päivää auringossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on 1. Menin heti aamulla ottamaan aurinkoa, että ehtii. ap
Ai vasta ensimmäinen tänään saatanan homo pentu.
Katso illalla uudestaan sitä ihoa. Yleensä päivällä ei huomaa rusketusta/palamista.
Vierailija kirjoitti:
Katso illalla uudestaan sitä ihoa. Yleensä päivällä ei huomaa rusketusta/palamista.
Toivottavasti ihosyöpä löytyy ni loppuu jankutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten jankutetaan syövästä miten se johtuu aurinkorasvasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut sinä et enää jankuta kusipää enää mitään sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeköö mieli jankuttaa?
Kuka hullu ottamalla ottaa aurinkoa.
Itse yritän välttää aurinkoa niin paljon kun mahdollista. En halua muuttua ryppyiseksi rusinaksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse yritän välttää aurinkoa niin paljon kun mahdollista. En halua muuttua ryppyiseksi rusinaksi.
Mut hullut menee löhöämään aurinkoon.viime kesä oli otollinen kun hiton kuuma suomessa ja uv -säteily kunnollinen.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla oli vain kuvia vanhoista ihmisistä, miten he tähän liittyvät?
Kylläpä on iho hellänä tänään.. miksi ette varoittaneet että Suomen aurinkossa voi palaa! - ap