Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pärjää narsistisiskoni kanssa

Vierailija
01.07.2025 |

Tyypilliseen narsistiseen tapaansa hän saa aina käännettyä asian kuin asian minun syykseni. Tiedostan, että hän tekee niin. Manipuloi ihmisiä puolelleen ja sitä rataa. Olen saanut lukemattomia neuvoja, että hänestä pitää pysyä kaukana. Nyt ei enää riitä se, että hän oukkaa minua, vaan vuosikymmenten kuluessa narsistinen loukkaaminen on siirtynyt lasteni kannettavaksi. 

Miksi helvetissä en pysty sulkemaan häntä elämästäni. Miksi se on niin vaikeaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistäs me se tiedetään mikset pysty

Vierailija
2/5 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ota etäisyyttä edes. Soittele harvoin tai jos hätätilanne jollakin. Onko äiti jolle soitella, muu suku tai joku muu. Lapsille ei hyvä ahdistua sellaisen käytöksen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on luuseri. Luultavasti sisko on normaali ja ap on vinkuva kitisijä joka syyttää kaikesta muita. Sisko on narsisti, äiti on ilkeä, kaverit kiusaa jne.

Vierailija
4/5 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole pitänyt mitään yhteyttä omaan pershäiriöiseen siskooni yli kymmeneen vuoteen. On ollut aika mukava lakata väkisin vääntämästä "ystävyyttä", jota ei ole oikeasti olemassakaan. Kyllästyin kynnysmattoiluun.

Vierailija
5/5 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on luuseri. Luultavasti sisko on normaali ja ap on vinkuva kitisijä joka syyttää kaikesta muita. Sisko on narsisti, äiti on ilkeä, kaverit kiusaa jne.

Noita on nykyään joka paikka täynnä jotka näkee joka paikassa narsisteja, persuja, työpaikkakiusaajia ym.