Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^ELOisten KE-TO^^

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvä niin, ettei jää asiat hampaankoloon kaivelemaan. Kommentteja tuli puolin ja toisin, joten mun puolestani asia saa jäädä tähän, kaikilla on kommenteissaan pointtia.

Tapaamisesta: OLIKO TARKOITUS TAVATA JO HUOMENNA? Täytyy varmaan mennä tsekkaamaan tapaamispino. Jos se on huomenna niin meillä jää taas väliin, pahuksen välimatkat...

Meillä pukataan varmaan seitsemättä viikkoa putkeen hampaita... Aina kun yksi on puhjennut, on seuraava jo alkanut kuultaa ikenen läpi. Reppana pikku-ukko, ei oo ollut helpot viikot ei! Mutta nyt suussa seitsemän valkoista nököä!:)

Oltiin eilen pikkumiehen kanssa passikuvassa ja voi että mikä isäntä se on siinä kuvassa!:) Ainakin pokka pitää ja asento on ryhdikäs kuin sotamiehellä;) Mietityttää vain että mitenkähän tuo esikoinen 3,5 vuotta mahtaa päästä rajan yli passillaan, jonka kuvassa neiti on 7 kk... No kai ne sen siitä tunnistaa, ettei tarvi jättää neitiä kotimaahan:)

Nyt mä painun vielä hetkeksi pihalle puutarhahommiin kun on niin mahtava ilma. Jaksuja Calathealle ja muille sairastuville!

Pantoufle

Vierailija
62/79 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäs on vilkasta että oikein mielenkiinnolla olen lukenut että mitä ihmettä täällä tapahtuu ;) Pitäisi laittaa vaatteita kaappiin (mun inhokkihommahan se oli), mutta tänne olen jumiutunut. Sain tytönkin taas nukutettua vähäksi aikaa maidolla. Me oltiin lomalla viime viikolla ja mä olen ollut tämän alkuviikon jotenkin vaan maailman onnellisin ihminen. En tiedä miksi moinen mutta kaikki tuntuu vaan elämä olevan ihanaa ja tulevaisuus mahdollisuuksia täynnä eikä arki tunnu yhtään tylsältä. Ehkäpä kevättä rinnassa?

Niistä toivotuksista..Helpostihan sitä itse laittaa samat toivotukset kuin mistä on lukenut monta kertaa eli jos kaksi ihmistä on jo toivotellut jollekin vointeja niin se jää mieleen kun on itse kirjoittamassa. Niin että älkää nyt hyvät naiset ottako itseenne tuommoisista. Ja sitten tietenkin toisten nimimerkit jää mieleen helpommin kuin toisten. Ja siihen tietty vaikuttaa ihan esimerkiksi vaikka se kuinka usein joku kirjoittaa, eroaako nimimerkki muista vai meneekö se helposti mielessä sekaisin johonkin toiseen, onko kirjoittajalla samoja mielenkiinnon kohteita tms.

Kuulostaa tosiaan pikkaisen lapselliselta mun korvaan valittaa ettei saa täällä tarpeeksi huomiota. Mutta virisi ainakin tällä aloituksella paljon keskustelua ;) Ihan hyvä k.h.p tuoda asioita esille vaikka enpä tiedä saavuttaako ikäväsävytteisellä keskustelulla sitten mitään. Mutta ainakin voi vähän tuuletella ;) Vaikka sellaisiahan me ihmiset ollaan, että saattaa ilahtua kovasti jos joku itselle kommentoi tms. Itsekin luonnollisesti ilahdun jos joku meikäläisen täällä muistaa.. Mutta mehän ei tosiaan ainakaan kaikki olla mitään neuvolatätejä tms että osattaisiin aina kaikkeen vastata eikähän niilläkään ole kaikkiin kysymyksiin oikeita vastauksia vaan usein enemmänkin ehdotuksia.

Voi hitsit mä olen tänään syönyt melkein paketin keksejä kun niitä nyt sattuu olemaan kaapissa.

Calathean Aavalle ja esikolle paranemisia. Teitä nyt koetellaan siellä. Niin ja muille sairastaville myös yhtälailla!

Ihanaa keväistä päivänjatkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tietääkseni oo yhtään ikävällä sävyllä asiaani ilmoittanu toiseks oonko mä itelleni huomioo kerjänny,alkaa ottaa pattiin kuinka asiat kääntyy koko ajan mun kantilta negatiiviseksi! mä ilmasin vaan miltä tuntuu samoiten muut jotka viittii tuoda mielipiteensä esille. mulle tulee koko ajan ns. piilovittuilua mm.pumpulilta vaikka kirjottaa että vitsi on,emmä tyhmäkään ole! toikin noista maitomääristä ja unista mainitseminen silkkaa vittuilua!!! sen tyhmäkin osaa katsoa. ihan sama,mun elämä ei ole tän palstan varassa.saa vittuilla kuhan vittuilee sitten päin naamaa tapaamiseesakin ;D

nyt poistun ennen kun sanon jotain mikä ois kannattanu jättää sanomatta!

terve vaan..

Vierailija
64/79 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähyvä, noin mäkin ajattelen, että ihan sama tykkääkö muut vai ei. Käyn siis aina kun vaan pystyn tapaamisissa, vaikkei sisäpiiri välttämättä siitä tykkääkään. Mennään yhdessä niitä häiriköimään =) Istutaan ihan kylkeen kiinni ja nyökkäillään viisaina ja tietty nauretaan aina kun muutkin nauraa *Khih*

Vielä pakko tästä sisäpiiriläisyydestä. Kuten nyt khp, Pubu, Huhti ja varmaan muutkin toi esiin niin jotkut elokuiset pitää yhteyttä palstan ulkopuolellakin. Miten se on keneltäkään pois? Mä oon edelleen ihmeissäni, mikä se piiri on ja mikä kieli? Jos oikeesti tapaamisissa olis vaan sisäpiiri niin tapaamisista voitaisiin sopia ihan keskenämme eikä niistä laitettaisi omaa pinoa joka kuukausi esille. En vaivautuisi sitä perustamaan tai nostelemaan, ellen oikeasti haluaisi sinne paljon väkeä. Kesätapaaminen kehittyi ajatuksesta, että myös muualta Suomesta väki pääsisi tapaamiseen, nimenomaan ettei niistä tulisi pk-seutulaisten etuoikeus. Minusta superhienoa aktiivisuutta näyttää näihin tavallisiin kk-tapaamisiin tulevat, kuten huomenna Turun ja Salon väki, sekä Kouvolan sakki. Oliko muita...?? Minusta tää osoittaa, ettei elokuiset ole mikään sisäpiiri. Ja saattaispa olla, että niillä syyskuisilla oliskin ihan oikea sisäpiiri, jos sinne siirtyisi.

OINAS: Meidän pojilla on unien aikana kakka tullut jos muuten ei ole tullut normaalisti. Eli sama kuin Pepperillä. Tätä on kyllä tapahtunut vaan pari kertaa, mutta sitäkin ikävämpi se on, kun peppu on ehtinyt mennä ihan punaiseksi. Toivotaan, että asia selviää ja pääsette ansaitsemallenne lomalle!

Nyt Miäs tuli kotiin ja Eeli heräs. Gottago! Kirjoitelkaa!

Pumpuli

Vierailija
65/79 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toistaisin itseäni: en voi sulle vastata maitomääristä, kun en tiedä, kuinka paljon oma vauvanikaan juo ja syö. Ja juuri tätä alakoulutasoista vastaanottoa tarkoitin, kun sitten keskusteluun ryhtyy ja vastauksia antaa. Miksi taas vaivauduin?

Vierailija
66/79 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pojalla oli aikoinaan myös ummetusta. Pari kertaa tuli päiväunien aikaan löysää ulostetta vaippaan mutta muuten oli vatsa kovalla. Meillä pojalle auttoi Duphalac. Ensin isompi annos jotta vatsa toimi ja sen jälkeen pidettiin ylläpito annosta ettei uudelleen mene vatsa kovalle.

Vierailija
67/79 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi että loppuu koko juttu,kaikki on omaa mieltään piste. kaikki ollaan mimmosii ollaan,mä satun olee vaan suorapuheinen ihminen mitä sitä mielistelee ja nuoleskelee?! tää oli mun mieli pide jne,joskos sen suun soittamisen voisi lopettaa,sehän se vasta alaluokkalaismaista on?! mä en oo tarkottanukkaan että pitää olla neuvolatätien tietopaketti hallussa,saahan sitä kysyä maitojen määristä josko antas viittaa miten muilla juodaan/syödään/nukutaan jne..

paljon on ollut tukea ja saanutkin hyviä vinkkejä mm.olikohan minik kun puhui joskus siitä 2h valvomisesta ja sitten nukkuu,meillä se tepsi eli kiitos siis siitä vinkistä.

mutta..asia on ollut hyvä juttu ja hyvä että joku ottaa esille koska yllättävän monista tuntunut samalle.. mikä ihmeen pakko jatkaa mulle soittaa suuta? jos sua huvittaa siellä pumpuli niin sua huvittaa,sama mulle?! jokaisella omat huvit ;)

nyt jatkan perheeni kanssa joten illat kaikille myös pumpulille..

Vierailija
68/79 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän täällä keskustelu kiihtyy....

Kiitos pepper ja pumpuli kommenteista! Meillä on kaverilla tähän päivään asti olut kakka lähes aina kovalla ja kakkausväli tommonen 2-3 päivää ja nyt sitten ruvennut pikkuhiljaa löystymään ja tän viikon aikana tullut noita vahinkoja luvattoman paljon... Voihan olla että kakka on niin löysää ettei pysty pidättämään mutta kysymys kuuluukin mikä sen vatsan sitten on löystyttänyt. en oikein tiedä voiko kyse olla noista ylivuodoista koska kakkaa tulee PALJON sinne housuun, ei mitään pikkumääriä. Tulipa vaan mieleen, että voisiko olla joku yliherkistyminen esim. suklaalle?? Poika on nyt viime päivinä syönyt aika paljon suklaata.

Joo, mutta nyt häivyn täältä kakkapuheineni! ;) Koitetaanhan olla ystävällisiä toisillemme! :))

oinas kera kakkahousun

Vierailija
69/79 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ollaanhan me tosiaan kaikki erilaisia ihmisiä ja hyvä niin.

Ja ei kannata itseä lähteä muuttamaan vaan kyllä tänne mahtuu kaikenlaisia kirjoittajia. Jos ei halua että loukataan niin ei kannata muitakaan loukata. Vaikka välillä pieni eripura siitä sun tästä asiasta voi tuoda ihan mielenkiintoistakin keskustelua.

Mäkin muistan hyvin k.h.p kaikenlaisia sun juttuja kuten se kun sinä kerroit tuoneesi syöttötuolia kotiin :) Siis ihan tyhmiä juttuja jää mieleen ihmisistä. Niin että mä olen ainakin sut huomannut vaikka en kyllä minäkään välttämättä kommentoi muiden juttuja vaan olen omanapaisesti tietenkin enemmän kiinnostunut omista jutuista. Sisäpiirinsä sitä on meistä kullakin omansa tietenkin mutta meillä kaikilla on ainakin tämä yksi yhdistävä tekijä eli touko-syyskuinen vauveli jonka l.a oli elokuussa.

Vierailija
70/79 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu, huhuilee omaa sisäpiiriänsä....Se oli sitte tsoukki. Mulle on ihan sama muistaako kukaan mua, harvemmin kirjoitan, mutta " etuna" muistamiselle on, että mulla kaksi pientä eloista. He kasvavat kovasti ja ryömivät pitkin lattioita.

Nettipimentto ohitse. Teimme remonttia ja jouduimme hyppelemään sahojen ja sirkkeleiden välissä. Ei ollut helppoa ei. NOstan hattua erittäin korkealle niille, jotka ovat rakentaneet lasten ollessa pieniä, huh huh.

Ollaan aika omitusita sakkia kun aina pitää kehitellä lisähankaluuksia perheelle. Nyt nimittäin mies keksi saattaa gradunsa loppuun. No, mikäpä tässä, sujuu se aika näinkin, ihan menee päivät sekaisin kun on niin kädet täynnä työtä. Katsotaan jos päästäis huomenna tapaamiseen, Lapsimessuille olen menossa viimeistään lauantaina esikoisen kanssa.

Palailen joku päivä lavertelemaan lisää,

Elo + kolme pientä

Vierailija
71/79 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mun mielestä hienoa että opemamma, pumpuli, nallukka, peeveli yms jaksaa aloitella noita pinoja tapaamisten suhteen ja nostella niitä. Upeeta toimintaa. Me tarvitaan aktiivisia ihmisiä jotta me saadaan tapaamisia yms ihan oikeasti järkättyä.

By the way...Kahvilassahan voi aina kysyä että onnistuuko joku sellainen tai tällainen voileipä tai muu jos on allerginen kovin monelle ruoka-aineelle. Onhan siellä aina kokki takahuoneessa. Mutta voihan sitä sitten tilata kahvia/teetä/mehua jos ei mikään tarjolla oleva tuote täytä omia vaatimuksia tai ottaa vaikka sitten oman suklaapatukan mukaan kahvin kera. Niin ja hyviä vaihtoehtoisia tapaamispaikkoja kannattaa ehdotella jos tietää paikkoja Helsingin keskustassa missä voisi tällaisella vauvaköörillä treffata.

Vierailija
72/79 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ollut keskustelua! Vilkasta ja vähän ärhäkkääkin. Vanha kansa oli oikeassa, metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan...

Se on niin hitsin vaikea kirjoittaa sillä lailla ettei kukaan loukkaannu. Mun ainakin pitäisi oma tekstini lukea kolme kertaa, sitten deletoida se, kirjoittaa uudelleen ja vielä säästää seuraavaan päivään ennen lähettämistä.

Välillä varmaan voi tulla olo, että omiin juttuihin / kysymyksiin ei kukaan vaivaudu vastaamaan. Varmaan niin käy joskus meille kaikille. On monia juttuja, joihin on vaikea tai mahdoton vastata.

Mäkin aina, jos haluan vastauksia tai kommentteja, niin HUUDAN asiani. Ja välillä joudun kirjoittamaan samasta jutusta uudelleen. Kuten IKARUSkin kirjoitti siitä omasta " tärinäjutustaan" . Mä kyllä luin silloin sun ekan kysymyksen siitä ja mietin, että vastaanko. Ajattelin silloin, että joku muu ehkä tietää oikeasti mitä se tärinä on, siksi en alkanut heti pelottelemaan jollain kamalilla jutuilla. Sitten kun kysyit asiaa toistamiseen, niin huomasin, että se vaivaa sua ja yritin minäkin osaltani siihen jotakin kommentoida.

Niin ja tapaamisesta. Mä ainakin ajattelin tulla sinne huomenna, sisäpiiri eli ei. Mä voin yksinäni sitten tanssahdella siellä ulkopuolella omissa koreografioissani.

Jamssa, jolla ei nyt näytä olevan mitään järkevää sanomista

Vierailija
73/79 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIva kuulla teidänkin kuulumisia ELO! :)

Ja nyt hyvät naiset lopetetaan tämä " kissatappelu" ;) , kohtalotovereitahan tässä ollaan.. :)

Kiitoksia kaikille tasapuolisesti tsempityksistä, niitä kyllä tarvitaankin.

Nopeasti alkaa lääke vissiin Aavalla vaikuttamaan. Nukkui useemman tunnin putkeen ja ei oo enään yhtään niin kiukkuinen ku aikasemmin.

Nyt mennään kuumaan suihkuun höyryhengittelemään taas, jos tuo lima vähän lähtis itsekelläkin liikkeelle..

Calathea ja Aava 28.08

Vierailija
74/79 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun kohta varmaan maksamaan vauva-lehdelle jotain rivinylityssakkomaksua, kun olen käyttänyt oman kiintiöni tänään jo moneen kertaan.

Kiitos illantoivotuksista, muillekin hyviä iltoja =) Meillä tosiaan Miähen kanssa hiukkasen luxusta, kun 2 poikaa on hoidossa ja vain tämä palleroinen täällä. Hyvää ruokaa ja rauhallinen sauna tiedossa eskä tietysti Idols, kunhan Eeli kasilta nukahtaa. En oo muuten päässy Idols-sivuille kattomaan, mitä lauluja ne tänään laulaa.

OINAKSELLE vieläkin tulin kommentoimaan. On se kakka meilläkin ollut ihan normaalikokoinen, mikä sitten on nukkuessa tullut. Mutta vaan sen kerran ja sitten on maha tyhjä. Eli tavallaan nukkuessa kun ei ole pantannut niin sitten koko satsi on tullut ulos. Voi sutsisatsi, mitkä aiheet.

ALLERGIAKYMYSYS: yllättäen =) Annoin eilen Eelille ekaa kertaa puolukkaa, samoin riisikakkua. Riisiä on saanut ennenkin tavallisessa muodossa. Tänään oli sitten iholla sellaisia aikuisen peukalonpään kokoisia punaisia länttejä viitisen kappaletta, joissa oli keskellä valkoisia pienempiä länttejä vähän koholla. Pepussa oli punaisia pilkkuja, ei ole ennen ollut. Nyt ne on päivän aikana hälvenneet. Miäs on niistä erityisen huolissaan ja pyysikin kysymään, että voiko ne oikeesti olla siitä puolukasta jotain allergiaoiretta? Muuten poika on on ollut aurinkoinen. Vastaavaa ei ole ikuna ollut, joten oudoksuttaa. Olisin iloinen jos joku allergioista tietävä osais kertoa. Niin ja hikinäppylöiksikin ensin ajattelin noita pilkkuja, mutta ei noi läntit mitään hikinäppyä ole.

Pumpuli, kakkalasti niskassa

Vierailija
75/79 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aloitukset ei koskaan saa aikaan tällaista säpinää, hmm...voisikohan vetää johtopäätöksiä juttujeni tasosta, taidan olla aika tylsä ja oma napainen:) Mitähän lennokasta keksisin huomiseksi noin niin ku turkkulaisittain:)

PIA: minäpä kokeilin ihan sattumalta juuri tuota mainitsemaasi puuroa aamusella ja sain menemään muutaman teelusikan. Ongelmana on vain se,että Leevin mielestä kaikki lusikalla annettava ruoka sucks...

Johan on CALATHEALLA ollut melkoinen savotta lasten sairauksien kanssa. Onneksi olette saaneet lääkkeet!

ELO:Sie sitten miehen kanssa remonttia! Aika likka olet!

JAMSSA: Onneksi joku pykää noita typyköitä,kun meikäläisen pojilla alkaa olla muuten morsmaikut vähissä:)

MISSÄ ON PUUHAPETET? Se kolmas suurperheellinen...Olisi kiva kuulla miten teidän arki sujuu?

Jaaha,nyt poistun kun en mitään rakentavaa keksi enkämitään lennokastakaan. Tylsän turvallisesti ...

Opemamma ja Leevi-liepuska

Vierailija
76/79 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosta idolssista.. Ne laulaa tänään ihkuja biisejä. Ari laulaa broadcastin you break my heartin (varmaan iiiiihana sen äänellä) ja sitten jonkun Kilven biisin, nimeä en muista, Kristiina laulaa Rasmuksen The liquid (vai miten se kirjoitetaan) ja jonkun suomalaisen olikohan taas jotai Juha Tapioa tai vast. ja sitten Anna laulaa ainkain IRinan Vahvan ja mä en muista senkään toista, mut se oli joku suomenkielinen biisi se toinenkin. Ajattelin vain kertoa kun jos et ehi kattoon niit biisei mut täällä vielä käyt.

Samaa mieltä, että johan kuumeni keskustelu, rauhaa siskot!! =)

Kiitos muuten Pumpulille, siinä jossain viitossivun tekstissä kirjoitit niin kivasti, että olis niinku tuntis, vaikkei oo tavattukkaan. Lämmitti mieltä =) Kiitos myös Eria Ja Jamssa kommenteista.

Ja vielä korjaan, etten ole siis kenellekään loukkaantunut, kun viittasin siihen sairastusjuttuun, siksi kirjoitin sen, ku se oli mun mielestä hyvä esimerkki siitä, että aina pitää katsoa ensin peiliin, ennen ku lähtee sotajalalle.

No joo, näköjään tää juttu alko ryöstäytyy käsistä, vaikka oli vaan tarkoitus tulla kertoon noi idols biisit, mitä en sitte kaikkia ees muistanut. Toivottavasti Anna tippuis tänään!!!

Ikarus

Vierailija
77/79 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin ollu sellanen pino et on pitäny lukea kyllä tarkkaan kaikki tän päivän kommentit :D Kiitos siitä, jotain säpinää tähän tylsään arkeen ;)

Ihan hyvä tuoda noita omia mielipiteitään esille, tosin silloin täytyy aina varautua siihen että tulee vähemmän miellyttäviä kommentteja takasinkin. Mut kaikkihan me tietysti yritetään käyttäytyä kuten aikuiset ettei mentäis henkilökohtasuuksiin. PApuna musta hyvin sanoi et kun ei ite kommentoi muiden juttuja niin ei odota sitä muiltakaan. Mä oon kans vähän samanlainen etten hirveesti kommentoi (mitä nyt jotkut jutut otan oikein sydämenasiakseni ;) ja monesti täällä lörpöttelen omanapaisia juttuja. Ajattelen et jos jollekin niistä joku ahaa-elämys tulee niin sanoo sit. Ihailen ja samalla ihmettelen myös niitä tarmokkaita palstatätejä jotka jaksaa kynä ja paperia kädessä pinoa seurata ja listata omaan viestiinsä pienet jaksut ja tsempitykset. Mä olen tälläinen tylsimys etten jaksa siihen panostaa. Jos joku juttu " kolahtaa" ja jää mieleen niin sit kommentoin. Kun nyt suoraan puhutaan niin oon niin tylsä että täällä vilistävät gallupit ne vasta joskus tylsiä on =) Mut mä jätänkin sit vaan vastaamatta ja joskus jos on aikaa ja tarmoa ja jonkun niistä muistan niin saatan johonkin vastata. Ja hypin usein ne osiot muiden viesteistä läpi, eivät siis haittaa kuitenkaan mittavassa määrin elämääni. Joten gallupit jatkukoon!

Ja täytyyhän se sanoa et vähän se hyväili itsetuntoa kun tämän tiivin keskustelun aikana mut mainittiin ihan pariin otteeseen, joku siis ainakin muistaa! :O

PUMPULILLE niistä näpyistä. Ite tekisin niin et pitäisin nyt pari viikkoa taukoa puolukasta ja sit kokeilisin uudestaan. Jos sama toistuu niin sit on tod.näk. puolukan vika.

En oo tainnu ilmottautua huomiseen tapaamiseen mut voi olla että sinne ilmaannutaan. Ukko-kultakin kun lupautu taas ens yön valvomaan tuon pojan kanssa niin vois olla vaik vähän virtaakin meikäläisessä.

IDOLS tuloksetkin tulee kohta, EVVK! Kristian kun tippu niin meni mielenkiinto koko souvviin. Viikonloppuna kun kyselin monelta ihmiselta jotka harmitteli Kristianin tippumista et äänestikö se sit Kristiania niin eipä ollu tullut mieleen!

Olihan mulla jotain muutakin kommentoitavaa mut pääs nyt taas unohtumaan.

Vierailija
78/79 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti vaan Idolsin jälkeen nopeasti tulla lukemaan pino ja sitten tulosten jälkeen nukkumaan - mutta niin mielenkiintoista keskustelua täällä tänään käyty, että vielä täällä..

Mun mielestä teijän KAIKKIEN juttuja on mukava lukea, enkä ole kokenut olevan mitään sisäpiiriä - uskaltauduinhan itsekkin uutena mukaan keskusteluihin silloin Lukan ollessa n. 2kk ikäinen. Vertaistukeahan tässä saadaan/annetaan. Yhdyn kyllä siihen, että välillä on hyvä " tuuletella" . Syyllistyn itse usein kovin omanapaisiin viesteihin - luen pinoa usein pitkin päivää, eikä tule kirjoitettua mitään paperille - sitten kun alan kirjoittaa, niin eipä muistukaan mieleen enää mitään kommentoitavaa...

Idolsista vielä, ihan hyviä esityksiä oli tänään. Harmi, että Kristiina tippui Annan sijaan :(

Nyt ei enää ajatus kulje... ZZZZZ Öitä!

Hallas (jonka pitäis olla jo koisimassa)

Vierailija
79/79 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittelen tän pinon perille kun en uutta osaa aloittaa. Tai sanotaan että en kerkeä ruveta aisaan syventymään ja kun ne on opemamman aloittamia niin mäkin ne löydän.

Kiitos huhuilusta. Niihän se on että toisten nimi merkit jää paremmin mieleen kuin toisten. meitä suurperheellisiäkin on yllättävän monta tässäkin pinossa. ja sit pumpulin juttuja tulee luettua kun meilläkin noi 4 ekaa on syntyneet 4,5vuoden sisällä pienillä ikäeroilla niin ihan miten arki sujuu ja muuta. Ja muutama on jäänyt mieleen sitten isomman sisaruksen iän takia uhamailut sun muut tuntuu tutuilta ja se että miten isommat ovat ottaneet pienen vauvan vastaan.

Tähän sisäpiiri asiaan en sen kummemmin kommentoi kun itseäni välillä harmittaa kun en pääse tapaamisiin miesten töiden takia vaikka haluaisin tutustua teihin kaikkiin paremmin. no jos kesällä nyt sitten pääsis.

Meille kuuluu hyvää. Teemu oppi maanantaina istumaan. Konttaus asennosta peruttaa vähän ja kappas ollaan istuma asennossa ja sehän on hihkumisen arvoinen asia kun näkee isompien leikit taas uudessa valossa.

Teemu liikkuu omalla tavallaan konttaus asentoon menee ja siitä lysähtää alas niin menee taaksepäin. Omin takeinen tyyli. Eteenpäin ei mennä. Mies kutsuu poikaa taskuravuksi kun vaan pakittaa. Itse miehelle neureskelin leikkimielisesti että taitaa pojalta puuttua eteenpäin meno vaihde kokonaan kun maailmaankin halusi tulla peppu edellä.

Mä en oo kauheesti kerennyt koneelle. Ollaan tää viikko asuttu ulkona. Aamusta ollaan hetki sisällä että saan valmisteltu sen päivän ruuan ja sit pyykit sun muut laitettua. Sit lähetään ulos ja tullaan vasta ilta ruuaksi sisälle. (Mä kun en voi jättää noita isompiakaan keskenään ulos kun heti tulee jostain asiasta sanomista kun muksut tekee sitä ja tätä.) (jos joku muistaa kun viime keväänä kirjoitin siitä mikä valitus tuli kun piirrettiin asvaltti liiduilla pihaan).

Teemu nukkuu tai keinuu, keinuminen on pop. Vitonen vaan oli ekaks vähän mustis vauvakeinusta kun oli siinä saanut itse viimeksi keinua mutta nyt keinuu tavallisessa keinussa ja hänelle on tärkeää että saa keinua Teemun vieressä. Syödäänkin ulkona kun en saa isompia lähtemään sisälle käyn vaan hakemassa tarvittavat romppeen sisältä niin taas jatketaan. Iltaruuan jalkeen ollaan käyty koko perheen kanssa pitkillä kävelylenkeillä. Siinähän se päivä kuluu. Illalla on naatti kun pääsee nukkumaan niin nukahtaa kyl heti. Teemu syö yöllä pari kertaa onneks nukkuu välit ihan nätisti.

Nyt kun ollaan oltu ulkona ja saanut nauttia auringosta ja hyvistä ilmoista niin omakin mieli on tosi pirtee ja jaksaa taas painaa. Monta kertaa miettinyt miten sitä niin väsyneeksi itsensä päästi. Nyt se on onneksi takanapäin.

Nyt tarvii mennä viemään poika eskariin ja lähteä ruokakauppaan. palailen illalla vielä uudestaan jos kerkeen.

puuhis ja Teemu 2908 jo 7kk mihin se aika katoaa justhan se vasta synty