Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^ELOisten KE-TO^^

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia teille kaikille myötäelämisestä perheemme tilanteessa. Anopilta ei löytynyt etäpesäkkeitä joten nyt leikkausta odottelemme.

Huhtille osanotto läheisen poismenon johdosta.

Näin viime yönä unta Opesta. Unessani hän istui nojatuolissa sininen ruutuvihko edessään. Vastapäätä häntä istui mies joka kiitteli vuolassanaisesti Opea kun hän oli hankkinut miehelle Calgary Flamesin joukkueen jääkiekkomailat (onko sellista joukkuetta olemassakaan?). Mies kovasti kyseli mahdollisuutta tavata joukkue. ope tuumasi: " Vaikka taitava olen niin en minäkään ihmeisiin pysty."

Aamulla mietin, että mitäköhän piilomerkityksiä uneni oikein sisälsi... Taitaa olla ihan hyvä juttu ettei minulta löydy unikirjaa. Jotenkin tuntuu, että voisin punastua kun yrittäisin löytää tulkintaa unelleni.

Anni on keksinyt istumisen riemun. Kovin etunoja voittoinen tuo asento vielä on ja välillä Anni muksahtaa nurin lyöden päänsä. Onkohan nuo istuma-harjoitukset tulleet uniin kun pari edellistä yötä ovat olleet risaisia. Alku yön tyttö heräilee tunnin välein mutta onneksi aamusta unta riittää.

Nyt ulos. Mies kunnosti pojalle pyörän, kovasti odotan esikoisen ilmettä kun pyörän saa.

pubu ja Anni 2908

Vierailija
2/79 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Pubu, että asia etenee teillä siellä anopin suhteen!

Hauska toi sun uni, ihmisen alitajunta on omituinen juttu...

Nallu - mäkin haluaisin keltaisiin hulluttelemaan, mutta saas nähdä pääsenkö täältä sairastuvalta. Kerro sit mitä kandee mennä hakemaan!

Meillä tautikierre jatkuu, poitsu selvisi toivottavasti parilla oksulla, ainakin eilen söi jo ihan hienosti ja nukkui kellon ympäri! Esikoinen sen sijaan on tosi kipeä, oksentelu loppui mutta tilalle tuli kova kuume, kurkkukipu jne. Viime yö on taas valvottu ja keksitty erilaisia liennytyskeinoja toisen kurjaan oloon. Pidensin sänkyänkin että mahduin paremmin viereen nukkumaan. Miehenkin maha alkoi illalla kuplia ja oli pois pelistä illan ja yön...Great!

Kotityög: mä tykkään ehkä eniten rikkaimurilla imuroinnista, pyykinpesu tympii kun sitä joutuu tekeen niin paljon. Lakanoiden vaihto ei oo kivaa, eikä vessojen pesu, eikä keskuspölkkärin esiinottaminen...Astiapesukoneen tyhjennys on ihan mukavaa kuten myös ruoanlaitto;)

Voi kun alkais jo helpottaa niin päästäis tuonne ulos nauttimaan kelistä. Mä tosin istutin eilen lasten nukkuessa narsisseja ruukkuihin ja koreihin ja ai kun tuli keväisen herkän näköistä. Sormet syyhyää pihahommiin!

Taas käy kutsu, mukavaa päivää! Ja tsempit muihinkin sairastupiin!

Papuna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilispäivän saldo: juurtumassa oleva kasvi nurin ja vedet lattialla, maidolla hölvätyt vakuutuspaperit sekä äidillä kipiä ja mustelmainen jalkapöytä että tod.näk. murtunut varvas. Ihan tollanen normipäivä näin pienten lasten perheessä :D

pubu: siehän vallattomia unia kattelet ;)

papunan porukalle pikaista paranemista!

Näinpäs.

Eria & ryhmärämä

Vierailija
4/79 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin siis sitte tuon pojanklopin kanssa " keltseillä" . Tässä selviytymistarina:

Menin paikalle ilman vaunuja, poika sylissä. Riisuin kaikki päällysvaatteet hetimiten sisälle päästyä (molemmilta) ja vein 6. kerroksen säilytykseen. Kipitin lastenosastolle ja kello 9 oli niitä Reiman välikausia vielä tosipaljon jäljellä eli ei mitään ongelmaa löytää haluamansa koko. Välissä käytiin kahvilassa vellipullolla. Sitte takas ostoksille.Fehnin leluja jäi käteen ja Benettonin sukkia - ostin " samikset" mulle ja aleksille. Mitään sisävaatteita en edes katsellut - meillä on ihan hirveästi jo kun oon hamsteroinut aiemmin, eikä tuolla kyllä mun mielestä ollut mitään sensaatiomaista. Jos tavallinen ohut collegepaita maksaa yli kympin, niin ei se minusta ole mikään erikoishalpa..? Oli sitte vaikka mikä " merkkituote"

Ihan pienille vauvoille näytti olevan kauheasti kaikkea kivaa...

Jos tuo pikku-ukko kävelisi, oisi siellä ollut noita ensikenkiä kaupan. Ja hiukan isommille lapsille oli vaikka mitä kesäsandaaleita ja lenkkareita. Mepä ollaan vielä sukkasilleen ;))

Menin sinne ihan puhtaasti tuon haalarijutun takia. Asennoiduin reissuun sillai, ettei välttämättä ole ihan helppoa, mutta yllättävän iisisti selvittiin :) Käsivarret tosin on puuduksissa tuon ukon roudaamisesta.. Tunti meni. Päätän raporttini tähän.

Pubu, kiva kuulla että ootte saaneet hiukan parempia uutisia:)

Nallu,nälkäisen pojan äiti

Vierailija
5/79 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavaa, kun selvisit rutistuksesta noin hienosti :) ja sait jopa mitä haitkin. Mulla tuppaa aina käydä niin, etten löydä mitä etsin...tai jotain.

Mullon kaikki aina hukassa :)

Eria

Vierailija
6/79 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pubu: Kyllä mua nauratti tuo sinun unesi:) Ja hienoa nuo anoppia koskevat uutiset!

Nallu: Kiitos meilistä,laitan takaisin jahka kerkiän. Meikälikalla on tuo shoppailuangsti,joten keltsupäivät jäävät suosiolla väliin. Mies lähtee katsastamaan ne Sebagon purjehduskengät lauantaina itselleen.

Eria: Minua taitaa vaivata tuo sama,kaikki hyvät ostettavat vaatteet/tavarat eksyttävät itsensä minulta:) Etsin sitten ei oota...

KotityöG: Minä tykkään kaikista muista kotitöistä paitsi ikkunoiden pesusta ja pyykkien ripustamisesta. Silitys ja imurointi sujuvat mallikkaasti pitkän,päivittäisen harjoittelun tuloksena:) Ruuanlaitto ei oo myöskään mun juttu,mutta leivonta on kivaa. Vielä kun joku söis kaikki ne makkiat pullat pois:)

Leevin kiinteiden syönti takkuaa edelleen pahasti.Kuukausi on nyt harjoiteltu ja pienen purkillisen maissisosetta saan hikisesti syötettyä puolentoista vuorokauden aikana pojalle. Muuta ei vielä oikein mene...Jippii (lattealla äänensävyllä)...Luulisi tuolla koheltamisella, konttaamisella ja seisomisella ruuan maistuvan,ja pah...

Missä on Myry, Puuhis, Picapica, Air, Elo, Kretukka, Hipsuhiiri,Villa, Teippi, k.h.p., Tähtinova, Ikarus, Kerttukasperi, Vaaga....Ja moni moni muu...Huutelen teitä pinoon!!!!!!

Opemamma ja rattaissa riekkuva,nälkäinen Leevi 7kk

Vierailija
7/79 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkin jotain kuulumisia... Viikonloppuna olin reissussa ja nyt pari päivää oon päivät nuokkunu jos ei ole tuota räkäistä ja köhäistä pojua tarvinnut kanniskella. Yöt on aika risasia, tuntuu et tunnin välein saa olla tuttia laittamassa. Mies hoiti tutituksen viime yönä ja mie nukuin esikoisen sängyssä ja hän patjalla. Siltikin heräilin yön aikana vaik kuin monta kertaa? Vissiin jäänny päälle nuo heräämiset :O

Toivolla hengistys on vinkunut nyt muutaman päivän. Toivottavasti ei seuraa isoveljensä jalanjälkiä allergioiden perässä astmaan. Tänään käydään arvauskeskuksessa ja jos tuntuu et siellä ei tule hullua hurskaammaksi niin sit täytyy varata kaupungista aika yksityiselle.

Tein äsken kyllä tosi hyvää ruokaa :) Ainakin mun mielestä... yks fenkoli, iso porkkana, paprika, ja pala purjoa pilkoin pieneks ja kuullotin oliiviöljyssä, sit paistoin erikseen kalkkuna-possu jauhelihan ja yhdistin ne, valkosipulitomaattimurskaa, vielä yks valkosipulinkynsi, suolaa, mustapippuria ja kourallinen tuoretta timjamia sekä parin ruokalusikallisen verran tomaattipyrettä sekä pari desiä vettä. Kannen alla sit hautu kypsäks ja tuorepastaa lisukkeeksi. Tuo reilu 2v:kin sitä söi ihan kohtuullisesti.

Ja siitä sit aasinsiltana kotityöG:hen. Mä olen yleensä tykänny ruuanlaitosta mut nyt oli jonkun aikaa ihan täys stoppi sen teolle, alko tosissaa jurppimaan jatkuva hellan eessä oleminen. Ennen kokeilin kaikkia uusia ihania respetejä, nyt on tullu enemmän ite sovellettua kaikennäköistä. Silittäminen on kamalaa mut onneks en sitä joudu tekemään. Mies silittää omat työpaitansa, on silittäny ite vaatteensa jo ennenkuin tavattiin (ja niin opetetaan meidänkin pojat ne ite silittämään!). Joskus tietysti pitää jotain omia tai lasten vaatteita silittää mut ihan peruskäyttövaatteet tulee ihan tarpeeks siliäks kuivausrummussakin. Meillä käytetään ihan surutta lapsityövoimaa hyväksi. Esikoinen (täyttää 13v) on jo parin vuoden ajan tyhjentäny ja täyttäny astianpesukoneen. Eniten kotitöissä mua varmaan jurppii jatkuva järjesteleminen ja jälkien siivoaminen. Se kun saa olla siivoamassa muiden sotkuja. Ja petien petaaminen aamuisin. Pyykkien viikkaaminen on kans yks vähän pakkopulla. imurointi on ihan ok, kunhan sen letkun saa tuolta roudattua. Meillä tosin pitää vissiin toi keskari huoltaa kun imuteho on ihan olematon. Säiliö on tyhjennetty eikä auttanu.

HUHTIllako se rakas mummo oli kuollut? Tästä on nyt jo vissiin 4 vuotta kun mun rakas mamma nukkui pois. Järkyttäväähän se oli vaikka vanha jo olikin. Edelleenkin ajattelen häntä päivittäin ja sitä mitä kaikkea häneltä olen oppinut. Hän tuntuu jotenkin läheisemmältä kuin oma äitini joka ei koskaan ole ollut oikein sellainen läsnäoleva vanhempi. Kerran näin mammasta unta, hän puhui jotain minulle ja koin niiin selvästi unessa tuoksun lapsuudesta, jolla mammalla tuoksui.

Nyt ei tule mieleen muita puheenaiheita. Palataan taas kun keritään.

Peeveli ja Toivo 270806 *kohta lääkäriin menossa*

Vierailija
8/79 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuaa takas Opelle. Täällä ollaan taustailtu vähän allapäin olo ollut pitkään. Allergiat aiheuttaa paljon päänvaivaa... Nyt alkanut olo muuten piristyä ihanien ilmojenkin takia, mutta ollaankin sitten n.viikko sairasteltu pojun kanssa. Nyt on noussut kuumettakin enemmän poitsulle, joten menemme lääkäriin tänään.

Huhtille osaanottohali mummon poismenon takia! :(

Nallu, kun kerroit Aleksista, että kierii ja pyörii isukin johtojen kimppuu niin oli kun oisit puhunu meiän jässikästä. Samat on mielessä hänellä!

Hauskaa tapaamista kaikille sinne meneville, me jäädään tällä kertaa valitettavasti kotiin sairastamaan!

Muuta en nyt pysty täl kertaa kirjottelemaan, täytyy alkaa antamaa tälle pikku nuhanenulle syömistä...

Villa ja nuhanenu

Vierailija
9/79 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KotityöG: Mä en tykkää niin kovin siivota mutta sitten kun on siivottu niin nautin kyllä kovasti jäljestä. Tykkään ehkä eniten pyykätä mutta se pyykkien kaappiin laittaminen onkin jo ikävämpää ja niinpä ne saattaa roikkua narulla kauan ;) Joskus innostun myös kiillottamaan kaapinovia yms.

Kovasti paranemisia kaikille kipeille pikkuisille!

Meilläkin sähköjohdot kiinnostaa niin vimmatusti. Koko ajan saa olla kantamassa pois ja sanomassa ei ei ;)

Meikäläinen tulee tapaamiseen pikkasen myöhässä eli ehkäpä kahdentoista aikaan mutta varmaan parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Pia ja tyttönen 7,5 kk

Vierailija
10/79 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm...mä olen ihan missannut koko hullut päivät jos stokkan hulluja päiviä tarkoitatte. Mutta ei mulla kyllä ole mitään puutteitakaan neidin vaatevarastossa kun olen sellainen hamsteri kanssa niinkuin nallukin puhui ;) Niin ensikengätkin on hankittu ja testattu hiekkiksellä jo.

KENGÄNNUMEROG: Minkäkokoiset kengät vauvoilla on jos on jo hankittu niitä? Meillä on koko 18-19 sopiva mutta ostin 19 jotta menisi vähän aikaa.

Kova innostus on iskenyt että voisi olla kivaa opiskella syksyllä jotain kurssia ja hankkia myös ihan vähän sitä omaa aikaa sitten. Mutta ehkä se oliskin ihan hyvä jotain opiskella niin ei olisi niin kova paikka sitten joskus palata työelämään.

Vierailija
11/79 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiitän myös kaikkia myötäelämisestä. Tosiaankin mummoni oli jo vanha ja saanut elää pitkän elämän. Läheiseksi teki se, että asuin mummoni kanssa kolme vuotta samassa talossa. Rakennettiin kotipaikasta (siis maatalosta) paritalo ja asuin siis toisessa puolessa. Päivittäin oltiin tekemisissä keskenämme ja kun kuusi vuotta sitten muutin pois, oli se mummolleni kova paikka. Äitini muutti sittemmin samaan taloon asumaan ja hoiti työnsä ohella mummoa.

Ja sitten neuvolakuulumisia. Paino nousee hyvin, kk tullut 630g, nyt painaa 7650g ja pituuttakin oli tullut 1,5cm lisää eli on nyt 69,5. Mutta typykällä on liian pieni pää, vain 42.8cm. Voipi olla, että tutkimuksiin jodutaan, jos lääkäri on liian tarkka. Pahimmillaan pienipäisyys voi olla oire kehitysvammasta tai esiintyä kehityshäiriöitä. Tällä hetkellä en osaa olla huolissani, koska Juuli osaa ryömiä, istuu hetken selkä suorana ilman tukea, nousee konttausasentoon ja on mielestäni kaikinpuolin hyvin kehittynyt. Ei ollut neuvolan tätikään huolissaan mutta varoitti minua etukäteen, koska lääkäri on todella tarkka. Seuraillaan. Mittasi th minunkin päänympäryksen, en ole isopäinen itsekään. Ihottumasta täytyy nyt varata lääkärille aika, se kun vaan leviää ja alkaa iho mennä rikki. Sen kun vielä tietäisi mikä moisen ihottuman on saanut aikaan niin välttäisin heti niitä tuotteita. Toivottavasti ei kuitenkaan mitään allergiaa olisi, testeihin tod.näk. kuitenkin joudutaan. Näin epäili th.

Ai, niin papa-kokeesta. Mulle lääkäri määräsi sen, tosin vasta kun menkat on eka kerran tulleet. Tarvis sekin muistaa.

Kovin meni omanapaiseksi taas mutta nyt olisi aika mennä ruokkimaan lapset ja itseni, mies syököön sitten kun ilmaantuu, siis iltamyöhällä.

Huhti

Vierailija
12/79 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevätväsymystä pukkaa tai jotain. Kaikki kehuu kilvan hienoja ilmoja. Mua vaan ärsyttää lähinnä. Asunto näyttää epäsiistiltä vaikka kuinka puunaisi ja lapset ja koira kantaa kaikkea kökköä sisään kuorma-autolastillisen verran päivässä.

Lisäksi epäilen naapurin kaatavan hiekkaa öisin meidän postilaatikosta. Sen verran hiekkaiset on matot... Hmm, kunhan saan sen kiinni itse teosta, GRRR.

Nyt olemme taas ilman viljatuotteita. Viime yö meni tosi hyvin, heräsi vain tyttö kertaalleen syömään.

TYTTÖVAUVAT on HUONOJA, tiedättehän (vitsivitsi). Tapasin erään kaukaisen tuttavan, jota en ole nähnyt muutamaan vuoteen. Hän on noin 40-v yhden pojan äiti (ei suomalainen, kotoisin albaniasta). Hän hyökkäsi heti katsomaan vaunuihin ja kun näki punaista siellä, niin tokaisi, että voi voi, tuliko teille taas tyttö? Vastasin, että näin pääsi käymään, niin hän sitten silitti minua olkapäästä ja sanoi, että hän on todella pahoillaan. Mua alkoi naurattaa, en kehdannut kuitenkaan päin naamaa hekotella. Tietenkin hänellä se oma kulttuuri varmaankin vaikuttaa. Tänään taas tapasin esikoisen entisen pph:n, joka kehotti meitä " yrittämään vielä kerran" (siis kun tuli tyttö, niin pitää vielä kertaalleen kokeilla onnea). Mä sitten vaan sanoin, että jonkunhan on ne tytötkin tähän maailmaan värkättävä. Miksi se en yhtä hyvin voisi olla minä :D

Jamssa + tytsy 7kk

Vierailija
13/79 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikaisesti tulin piipahtamaan, likka tossa jaloissa norkoilee....

Huhtille: Piti oikein käydä tarkistaan tuo meidän neidin pipon mitta ja tasan kuukausi takaperin oli ollut 41,5 cm eli eipä järin isopäinen likka ole täälläkään. Ens kuussa olis se 8 kk lääkäri et katotaan mitä meille sanotaan....

Jamssa: Siis ei voi olla totta! Aivan uskomattomia kommentteja olit saanut ... Ohhoh, kaikenlaisia meitä onkin....:( Hyvin olit kyllä takaisin kuittaillut! ;)

Meillä on kyllä nyt selkeesti eroahdistusta ilmassa. Jos typy on lattialla ja näkee mut, tulee itkien jalkoihin että syliin, syliin! Ihan hellustahan se on, mutta hiukan rajoittaa tätä kotitöiden tekoa kun tarttee toista sylissä kannella.

oinas ja äitintyttö ;)

Vierailija
14/79 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

New Yorkin matka sujui hienosti, kiitos vaan matkatoivottelijoille!

Mutta jännä juttu kuinka voi olla ikävä, lähtöpäivänä onnistuin saamaan itseni aikamoiseen tilaan ja ohjelappuja oli koko kämppä täynnä....olinhan mä kokonaista kolme päivää poissa :)

No, takaisin on maksettu matkaa.....pojalla uusi flunssa ja taas räkä valuu ja vielä kaiken lisäksi silmätulehdus tosta räkänokasta. Kolmatta päivää on ollut yhtä huutoa ja itkua.Taivas että rasittaa kuunnella jatkuvaa kitinää, vaikka tiedän että flunssassa on itselläkin kurja olo niin kohta taitaa olla korvatulpille käyttöä.

Sitten vielä eilen sain soiton uudesta työstä joka olisi aikana ennen lasta ollut ihan lottovoitto.Vaikka homma on ihan selvä, matkustusduunia ei voi kahdella vanhemmalla olla, niin loppupäivän kulutin kyllä työkuviota miettiessä. KOrjauksena edelliseen, voi toki molemmat matkustaa mutta kun meillä mies on tosi paljon matkoilla ja tänne Lontooseen ei omista vanhemmista ole apua niin ainakaan mä en voi jonkun nannyn hoitoon jättää yöksi.Eli sinänsä homma on aika selvästi " kiitos, muttei kiinnosta" mutta kun se nyt tuli ihan konkreettisesti eteen niin olikin tiukempi paikka se ein sanominen kun olisin uskonut.

Opemamma, jos mä laitan osoitteen niin laitatko niitä leivonnaisia tulemaan, please? Hehee, multa kun toi leipominen onnistuu noin kolmesti vuodessa.

Ja Peevelille kiitos fenkoli vinkistä.Mä olen aina ihmetellyt mihin sitä voisi käyttää ja nyt lähdenkin tekemään tota sun kastiketta. Palaan kertomaan tuloksen.

KotiG: mä en pidä mistään siivous ja pesujutuista.Piste.Tiskaamista mä inhoan ihan kamalasti ja imuroiminen varsin saa mut ihan raivon partaalle.Onneksi on tiskikone ja siivooja:) Mutta kyllä mun nyt tarvii ryhdistäytyä ton ruuanlaiton ja leipomisen kanssa.Täytyyhän munkin jotain tehdä hyvin kotona jos tänne aion jäädä.

Tästä innostuneena kauppaan lähden, jauhoja ja fenkolia metsästämään.Anoppi tulossa huomenna, jospa yllätän leivonnaisilla :)

MiniK ja räkäinen nokka

Vierailija
15/79 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollos hyvät vaan MiniK:lle :) Mäkin oon sitä ihmetelly ja joskus jonkun ohjeen mukaan johonki laittanu. Eilen vaan päätin kun sen kaupassa näin että teenpä jauhelihakastikkeesta kerrankin oikein kasviskyllästeisen ja kokeilen tota fenkoliakin.

JAMSSA: Olisit vaan hekotellu päin naamaa. Minä ainakin olisin.

PAPA-kokeesta oli jotain juttua: Mä pääsin taas ihan kunnan puolesta ikätarkastukseen. Oli jo viikolla 8 ja vielä ei ole vastausta kuulunu.... Viisi vuotta sit tuli parin-kolmen viikon päästä et oli ihan puhdas, onkohan siinä nyt jotain häikkää......

jaahas, eskarilainen tuli itkien sisään, pitää mennä kattomaan

Peeveli

Vierailija
16/79 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki jos pojallasi on samanlainen maku kuin meidän neidillä että purkkimaissi on parhaiten mistään ruoka-aineista maistunut. Niin meillä maistui tänään myös nutrician muksu riisipuuro siis sellaisesta josta tulee ihan silkkistä puuroa. Niin ja veteen sekoitettuna. Ei kyllä paljoa sitäkään mutta muutama teelusikka oikein mielellään joka on paljon enemmän kuin totaalikieltäytyminen mitä usein harrastaa jos jotain pahaa kasvista tai hedelmää menee tarjoamaan...niin kun se ihanan makuinen päärynäkin on vaan niin pahaa.

Vierailija
17/79 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollut tänään taas reipas miehenalku, se eilinen kränäpäivä ja lämpöily ollut muisto vaan.. Pikkuisen olin näkevinäni valkoisen vilkkuvan alaikenestä, joten sitä se siis oli.

Oinasmamma: Meillä ihan samanlaista, jos äidin poju näkee, niin heti on jalas kiinni ja pyyntöitkua,et syliin.. Mulla onkin vähän niskat jumissa, kun niin paljon tulee sitten kanneltua.

MiniK: Mukava kuulla, että reissu meni hyvin - paranemisia pojulle!

Opemamma: Jaksuja pienen kiinteistä kieltäytyjän kanssa. Meillä taas poika söis kaikkea samaa kuin me muutkin ja meinaa hermostua kun ei saa.

Luka kävi ekaa kertaa tänään omalla hiekkiksellä! Kyllä oli polleata poikaa, kun siinä siskon vieressä istui :) Kokeilin myös siskon vanhoja kenkiä, kokoa 20 - ja suuret tuntuvat olevan. Kenkäostoksille siis!

..mutta nyt iltapalalle. Öitä!

Hallas

Vierailija
18/79 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille!

Minä se en muuta tee ku valitan.. Ku tuntuu että en jaksa taas mitään enkä ollenkaan.. Aava kitisee koko ajan, esikoinen kans, kumpikaan ei nuku ja mieskin on ihan pyllystä... :P

Äsken tossa mietin et mistä sais apua tuohon esikoisen nukkumiseen? Illalla se huusi yli tunnin sängyssä ihan raivona. Mä olin päättäny et en varmasti ota pois sitä sieltä, raivotkoon. Sen sata kertaa sit koitin käydä sanomassa et nyt pitää nukkua ja kävin satua lukemassa ym. Kyllä se sit jossain vaiheessa rauhottu. Sit me pöljät ollaan opetettu se siihen et ku herää, siis yöllä, viedään sille maitopullo. Ja niitähän sit saa viedä! Millä helvetillä sen saa opetettua siitä pois???

Aava heräilee n. tunnin välein, sillekkin joko annan tuttia suuhun, tissiä tai velliä pullosta. Nyt se heräs jo kokonaan, huusi vaan kurkku suorana.. Tänään on sillä onneksi lääkäri, toivottavasti ei oo silläkin se esikoisen keuhkokuume.

Tiedän että tää on tätä, kun lapset on sairaana, mut ku tuntuu vaan ettei jaksa. Ja eilen tuli vielä mullekkin flunssa. Huoh.. Ja se väsyttää vielä enemmän.

Hauska tuo Jamssan tuttavan kommentti.. :) Sorry, mut pisti hymyilemään.

Nyt meen, vähäksi aikaa, pois valittamasta..

Calathea ja 2 kpl myytävänä olevia lapsia

Vierailija
19/79 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Calathealle paljon voimia selvitä sairauksista, rankaahan se on varsinkin jos itse on kipeänä :( Harmi ettette pääse tapaamiseen.

Piakin on kivasti taas linjoilla :)

Meillä on ollunna narina-aamu? Eihän siinä muuten mittään, mutkon sitte täälä pitäs muitten yrittää nukkua ja tuo nuorimmainen pittääpi semmosta meteliä, ettei kukaan pysty nukkumaan. Mun puolesta vaikka vähä huutaski tuossa :b mie menen vähä loijommaksi, ettei korvat säry.

Tuohon papa-asiaan mie en nyt kyllä kykene...minen kertakaikkiaan muista, että kävinkö mie siellä? En varmaankaa sitte.

Eria & natiseva Jaakko

Vierailija
20/79 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän sitä ollaan.. Kävin eilen lasten ja anopin kanssa hulluttelemasssa stokkalla. Menimme iltapäivällä ja ajattelin ettei siellä mitään ole jäljellä ja hirveä ryysis, mutta yllätyinkin iloisesti kun kaikkea mitä menimme hakemaan, oli jäljellä ja ihmisiäkin oli sopivasti.

Mukaan tarttui benettonin t-paitoja tytöille ja adidaksen ja niken gollegepuvut pojulle ja kaikkea muuta kivaa...kannatti siis mennä.

Calathean porukalle pikaista paranemista!

Jamssako oli saanut kuulla tytöistä... Kaikenlaista ihmiset suustaan päästävät.

Mukava kuulla, että miniK:lla oli onnistunut matka.

Minun pitäisi aloittaa tänään pakkaamispuuhat, kun sunnuntaina lähdemme koko perhe ja anoppi Rukalle laskettelemaan. Mies ja isommat tytöt menevät autolla ja me loput matkaamme yöjunalla. Tyttöset odottavat jo kovasti junamatkaa mamin kanssa.

Kävimme eilen myös Eetun korvien jälkitarkastuksessa ja hyvin olivat korvat parantuneet, onneksi!

Nyt poju haluaa päivän ekoille päikyille, joten mentävä on...

ai niin, mukava kuulla sinusta Villa.

myry ja Eetu 8kk