#¤#¤MARRASmurujen loppuviikko#¤#¤
Kommentit (25)
joo en mä minnekkään vähään aikaan voi lasten kanssa mennä kun noi kolme on nyt vesirokossa jos sitten siihen toiseen neuvola juttuun missä se meidän oma tai siis Joelin neuvolan täti on puhumassa niin siihen vois tulla jos rokko silloin jo täysin ohi.
Mutta nyt siivoileen...
toivoovauvaa ja lapset
meillä menee mukavasti. hampaita pukkaa ja tyttö on kiukkuinen. on nyt sitten oppinut kiljumaan- kuulostaa ihan sumupilliltä... ;-) ihan korviin koskee... istua haluaa kovasti. kääntyilyt otti takapakkia flunssan takia. nyt ei kääntyile enää ollenkaan. ja kotona sisällä kestoja käytetään että on vähän paksumpi tuo peräpaketti- josko sekin vaikeuttaisi.
kokoa on tytöllä pikkasen päälle 6kg ja miinuskäyrillä mennään vieläkin. :-(
kiinteitä menee mukavasti eikä vaikuta allergiselta niille. kerran yössä herää ja rytmi pysyy vakiona.
neuvolantäti on meillä noin reilu 50v. aina mainitsee jostain syystä että vaikutat aika rauhalliselta. kaipa sitä jo kolmannen kanssa osaa ottaa iisisti vaikka tyttö onkin kiihtyvää sorttia.
mom ja tyttö 5 ja puoli kk
Harvakseltaan olen tänne kirjoitellut vaikka lukemassa käynkin harva se päivä.
Meidän Mette-neiti kasvaa kovaa vautia, 4kk neuvolassa pituutta oli 62cm ja painoa 6600 grammaa. Hyvin kasvaa siis! Kiinteitä syödään kolmatta viikkoa ja hyvin maistuu niin peruna-porkkanasose kuin hedelmäsoseetkin.
Eilen sitten tapahtui sekin ihme, että neiti pyörähti ihan itsekseen mahalleen ja voi sitä riemastunutta ilmettä! Nyt sitten pyöritään ympäri joka kerta kun on lattialla, ja kovasti peppu tekee jo " mittarimato" liikettä eli eteenpäin tekisi jo mieli. On se niin ihmeellistä taas seurata tätä kasvua ja kehitystä.
Yöt hän nukkuu yhdellä heräämisellä ja päivisin vedellään kahdet päikkärit. Kovasti on tytöstä tullut seurallinen ja " jutustelua" tulee niin äidille kuin leluillekin.
Vaunulenkeillä olen minäkin jo käynyt ilman pehmeää kantokoppaa, koska Mette tykkää olla puoli-istuvassa asennossa ja katsella puiden latvoja ja mitä lie muuta:)
Meillä siis kaikki hyvin:)
t. kultimus ja Mette 4,5kk
Jos joku vielä innostuis kirjotteleenkin. On vaan kyllä niin komee päivä taas, et tarvii varmaan lähtee ulos vielä myöhemmin iltapäivällä.
Eipä tässä nyt sen kummempia. Mä oon tähän pinoon kirjotellu jo mielestäni ihan riittävästi! :)
Niin tuskin olet huomenna tulossa perhekahvilaan? En tiiä vielä menenkö minäkään. Pitää vähän kattoo miten ton poitsun rytmit osuu meneen. Jos se vaikka just heräilee jo ekoilta päikyiltä, niin sit vois mennäkin. Siellä kun saa kuitenkin aina sen ruuan! :)