Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maryamilta, 19, vetoomus KAIKILLE miehille: Lopettakaa tyttöjen ja naisten häirintä!

Vierailija
30.06.2025 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maryamilta-19-vetoomus-kaikille-mie…

"Lastensuojelujärjestö Planin 19-vuotias aktiivi Maryam Al-Juboori, joka luki koskettavan vetoomuksen kaikille miehille SuomiAreenassa Porissa viime viikolla.

Tilastojen mukaan joka kolmas suomalainen 15-16-vuotias tyttö on kokenut seksuaalista häirintää."

"Nuori nainen vetoaa miehiin ja poikiin, että he lopettaisivat nuorten tyttöjen ja naisien häirinnän."

Kommentit (311)

Vierailija
241/311 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli aloittaa naisten häirintä kun selkeästi olen jäänyt jostain paitsi hatkuvien syytösten perusteella.

Vierailija
242/311 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa taas. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/311 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä mielikuvituksella te laitatte tätä ei-suomalaisten niskoille? Ettekö muka ole kokeneet häirintää ihan suomalaisten taholta? Ja millä tavalla se on erilaista, kun suomalainen häiriköi seksuaalisesti? Ja tuo lapsiavioliitoista puhuminen. Joissakin maissa se on sallittua, mutta Suomen lakipykälistä huolimatta ihan kantiksetkin katselee jo 11-vuotiaiden perään.

Että kyllä tuo viesti sopii ihan kaikille miehille taustasta riippumatta. 

Vierailija
244/311 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minua taas ollaan komentelemassa? En ole tehnyt mitään, enkä tee jatkossakaan.

Vierailija
245/311 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoko sukulaismiehille tuon? 

Vierailija
246/311 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona??? 

Vierailija
247/311 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä minua taas ollaan komentelemassa? En ole tehnyt mitään, enkä tee jatkossakaan.

Tällainen jatkuva julkinen kollektiivinen syyttely on saanut minut halveksimaan naisia, kaikkia naisia.  Pohjattomasti.

Kuolkaa tuskaisesti ihmispaskat.

Vierailija
248/311 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko kuitenkin aloittaa sen sukupuolittuneen väkivallan käytön purkamisen siitä asepalveluksesta.

Siihen hassaantuu 2% miehen koko elämän tuloista, 1% koko elämästä ja tämä on ihan mitattava ja numeerinen fakta.

Kyllä!  Olen ihan samaa mieltä kanssasi (nainen olen itse). 

Miehet itse on lait säätäneet näin ja miehet itse voivat lain säätää toisinkin. Eduskunnassa on kautta aikojen ollut miesenemmistö. Miksi ei  siis tämä laki muutu miehille reilummaksi? 

Miehet eivät ole samanlaisia kuin naiset, jotka ajavat kollektiivisesti lähinnä oman viiteryhmänsä etua. 

Vierailija
249/311 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko kuitenkin aloittaa sen sukupuolittuneen väkivallan käytön purkamisen siitä asepalveluksesta.

Siihen hassaantuu 2% miehen koko elämän tuloista, 1% koko elämästä ja tämä on ihan mitattava ja numeerinen fakta.

Kyllä!  Olen ihan samaa mieltä kanssasi (nainen olen itse). 

Miehet itse on lait säätäneet näin ja miehet itse voivat lain säätää toisinkin. Eduskunnassa on kautta aikojen ollut miesenemmistö. Miksi ei  siis tämä laki muutu miehille reilummaksi? 

Miehet eivät ole samanlaisia kuin naiset, jotka ajavat kollektiivisesti lähinnä oman viiteryhmänsä etua. 

Näin.  Miehillä ei ole kollektiivista ajattelua.  Naisilla on.

Vierailija
250/311 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lopeta yhtään mitään. Jos lopettaisin, minun pitäisi ensin aloittaa.

Vierailija
251/311 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joko olet lakannut lyömästä naisia?"

Minä puolestani vetoan naisiin, että lopettavat väkivaltaisten miesten heille aiheuttaman paskan syytämisen sellaisten miesten suuntaan joilla ei ole osaa eikä arpaa asian kanssa. Te ette arvosta razismia, ettekä stereotypioita, mutta pelkkä sukupuoli näemmä riittää väkivalta leiman lyömiseen teistä heikkolahjaisimmalle osalke

Vierailija
252/311 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joko olet lakannut lyömästä naisia?"

Minä puolestani vetoan naisiin, että lopettavat väkivaltaisten miesten heille aiheuttaman paskan syytämisen sellaisten miesten suuntaan joilla ei ole osaa eikä arpaa asian kanssa. Te ette arvosta razismia, ettekä stereotypioita, mutta pelkkä sukupuoli näemmä riittää väkivalta leiman lyömiseen teistä heikkolahjaisimmalle osalke

Jossain vaiheessa kamelinselkä katkeaa ja syyttömämä syytelty päättää ryhtyä tekoihin joista häntä jo syytellään.  Naiset sitten ihmettelevät miten näin kävikään.

Kaikki feministit pitäisi piestä, päivittäin.

Vierailija
253/311 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt voisi palstamiehet tulla sanomaan, että miksi he käyttäytyvät sukupuolena noin.

En tiedä montaakaan asiaa, missä miehet omaisivat yhden yhteisen mielipiteen mistään asiasta. Sama koskee tapoja käyttäytyä. En ole vastuussa muiden miesten tekemisistä, muiden suomalaisten tekemisistä, muiden oikeakätisten tekemisistä, muiden heteroiden tekemisistä jne.

Vierailija
254/311 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt voisi palstamiehet tulla sanomaan, että miksi he käyttäytyvät sukupuolena noin.

En tiedä montaakaan asiaa, missä miehet omaisivat yhden yhteisen mielipiteen mistään asiasta. Sama koskee tapoja käyttäytyä. En ole vastuussa muiden miesten tekemisistä, muiden suomalaisten tekemisistä, muiden oikeakätisten tekemisistä, muiden heteroiden tekemisistä jne.

Jos tämä ei feministeille riitä niin lisävaatimuksiin vastaan väkivallalla.

Vierailija
255/311 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä ne jotka eivät ahdistele naisia? Miten itse toimit vähent''ksesi naisten rikollisuutta tai huonoa käytöstä? Taannoin fitness-malli kertoi lehdessä saavansa asiatonta palautetta lähinnä naisilta. Oletko tehnyt osasi, ettei naiset lähetä vihapostia muille naisille?

Vierailija
256/311 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä ne jotka eivät ahdistele naisia? Miten itse toimit vähent''ksesi naisten rikollisuutta tai huonoa käytöstä? Taannoin fitness-malli kertoi lehdessä saavansa asiatonta palautetta lähinnä naisilta. Oletko tehnyt osasi, ettei naiset lähetä vihapostia muille naisille?

Nyt olet asian ytimessä ja tämä viestisi sopii ihan kaikille naisille taustasta riippumatta ja tätä viestiä tulee toistaa kaikissa yhteyksissä.

Vierailija
257/311 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ma.mut ahdistelevat eniten.

Hän voisi kertoa saman kielellä jota somalit, irakit ja afgaanit ymmärtävät.

Vierailija
258/311 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan häirinnyt yhtään tyttöä tai naista millään tavalla. Koulussa olin ujo hylkiö ja kiusattu. Tytöt kyllä nauroivat ja ilkkuivat, kun en tosiaankaan ollut mikään showmies. 

Vierailija
259/311 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli aloittaa naisten häirintä kun selkeästi olen jäänyt jostain paitsi hatkuvien syytösten perusteella.

Joo, kun kerran on jo leima päässä niin täytyy nähtävästi osoittautua sen arvoiseksi ja pistää vosua pataan.

Vierailija
260/311 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta vetoomus Maryamille, että hänen kulttuurissaan ei enää silvottaisi tyttöjä. Tämä ei ole mikään miesten juttu, vaan äidit ovat tätä monesti myös vaatimassa.

Vetoomus on ihan liian laaja Maryamille, joten kavennetaan, että Suomessa asuvia tyttöjä ei silvottaisi, ei vietäisi sinne "omaan oikeaan kulttuurin kehtoon", jotta tytöstä tulisi siveä ja haluton ra-skattava aviomiehen käyttöesine.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä