Miten ruotsalaiset on niin paljon meitä kauniimpia?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Niillä on ihan perimä kun meillä eli länsi-eurooppalainen. Meillä slaavilainen
Suomalaisilla ei ole miltei mitään tekemistä slaavien kanssa, ei niin, että slaavilaisuus olisi varsinaisesti geneettinen perimä itsessään, vaan lähinnä vain kielellinen ominaisuus. Ruotsalaiset ja slaavit ovat itse asiassa geneettisesti lähempänä toisiaan kuin suomalaiset kumpaakaan näistä. Sitä paitsi etenkin slaavilaiset naiset ovat tunnetusti kauniita, mielestäni kaikkiaan ruotsalaisia kauniimpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heillä on enemmän perimää viikingeiltä ja muilta länsi-Eurooppalaisilta. Suomituraaneilla taas mongoligeenejä.
Tuo mongoliteoria on kumottu jo aikoja sitten, mutta voit toki jatkaa jankuttamista.Mikä lie muukalainen olet.
Ei ole. Viimeisimmän tutkimuksen mukaan suomalaisissa tosiaan on aasialaista perimää.
Mutta mitä se haittaa? Japanilaiset ovat mielestäni kauniita ja pidän suomalaistenkin naisten ulkonäöstä, joissa toisinaan on pieni orientaali häivähdys.
Ruotsalaiset ovat komeaa ja kaunista germaanirotua, Suomessa vain osa. Suurin osa täällä pallopäisiä töpselineniä.
Minusta ruotsalaiset ovat keskimäärin kauniinpia kuin suomalaiset. Pitkiä aikoja siellä asuessani ajattelin tuota monta kertaa. Esim. työpaikallani kaikki olivat kauniita, erittäin huoliteltuja ja siistejä. Selkeän eron huomasin kun muutin Suomeen ja aloitin vastaavanlaisessa työpaikassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en itse välitä ruotsalaisten (varsinkin naisten) pakonomaisesta rusketuksen ihannoinnista ja duckface-tyylistä. Jotenkin pinnallisen oloisia nuo ruotsalaiset.
Ruotsissa 10 milj ihmistä siihen mahtuu kyllä naisia ilman duck faceakin !
Kävin tukholmassa korona-aikana ja ällistyin miten koko tukholma on 3/4 lähi-itäläistä, intialaista, afrikkalaista. välillä luulin olevani pariisissa enkä tarkoita hyvällä tavalla :(
Vierailija kirjoitti:
Minusta ruotsalaiset eivät ole erityisen hyvännäköisiä, mutta tässä olen vähemmistöä, sen verran hehkutusta ruotsalaisten ulkonäöstä netistä on voinu jo vuosia lukea :)
Minusta valtaosa ruotsalaisista on melko rumahkoja, tai tylsän näköisiä. Hirveän lyhyet nenät (siis nenänvarsi on lyhyt, joku mainitsi pitkän välin suun ja nenän välissä ja tääkin liittyy siihen) ja hymy ja katse ovat jotenkin naiivit. Poskipäät voivat olla erottuvat, mutta yleensä aika matalat. Mun makuun enemmän kookkaammat nenät, korkeat poskipäät ja "älykkäämmät" kasvot. Ruotsalaiset on vähän kuin kultainennoutaja olisi risteytetty jonkin lyttykuonoisen rodun kanssa :D
Elätkö pullossa? Ruotsalaisilla on kyllä paljon pidemmät ja suoremmat nenät kuin suomalaisilla, joilla ei nenää ole juuri ollenkaan, sieraimet keskellä naamaa. Lisäksi suomalaisilla on liian korkeat poskipäät ja usein vinot silmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ruotsalaiset eivät ole erityisen hyvännäköisiä, mutta tässä olen vähemmistöä, sen verran hehkutusta ruotsalaisten ulkonäöstä netistä on voinu jo vuosia lukea :)
Minusta valtaosa ruotsalaisista on melko rumahkoja, tai tylsän näköisiä. Hirveän lyhyet nenät (siis nenänvarsi on lyhyt, joku mainitsi pitkän välin suun ja nenän välissä ja tääkin liittyy siihen) ja hymy ja katse ovat jotenkin naiivit. Poskipäät voivat olla erottuvat, mutta yleensä aika matalat. Mun makuun enemmän kookkaammat nenät, korkeat poskipäät ja "älykkäämmät" kasvot. Ruotsalaiset on vähän kuin kultainennoutaja olisi risteytetty jonkin lyttykuonoisen rodun kanssa :D
Elätkö pullossa? Ruotsalaisilla on kyllä paljon pidemmät ja suoremmat nenät kuin suomalaisilla, joilla ei nenää ole juuri ollenkaan, sieraimet keskellä naamaa. Lisäksi suomalaisilla on liian korkeat poskipäät ja
Ja lyhyet jalat ja ylipainoisia 🤣
Vierailija kirjoitti:
Niillä on tosiaan vähän eri geenit, mutta ei paljon ja ei ole sekoittunut pienisilmäisiä aasialaisia. Osalla suomalaisilla on tosi pienet silmät.
Olin äskettäin Ruotsissa. Minua luultiin saksalaiseksi. Tai paikalliseksi.
"Keskituloinen suomalainen saa työttömänä yli 800 euroa vähemmän ansiosidonnaista kuin ruotsalainen."
Vierailija kirjoitti:
"Keskituloinen suomalainen saa työttömänä yli 800 euroa vähemmän ansiosidonnaista kuin ruotsalainen."
Ruotsissa naisilla on rahaa ostaa vaatteita ja meikkiä ja käydä kampaajalla. Suomessa ei ole. Meillä Suomessa hiukset leikataan itse.
Ruotsalaisilla on enemmän sinisiä silmiä ja suomalaisilla vihreitä ja harmaan sinisiä. Ruotsalaisista harva on aidosti vaalea, mutta vanhatkin naiset värjäävät hiuksiaan vaaleiksi.
Siellä niin moni käyttää itseruskettavaa. Vaikuttaa paljon ulkonäköön.
Ruotsalaiset on hyvin usein tyylitietoisia ja pitää laittautumisesta. Naiset suosii siellä rusketusta ja muutenkin heleää ihoa, ne osaa näyttää siltä kuin vaivaa ei olis nähty paljoa. Suomessa on kauniita ihmisiä, ulkonäkö ei vaan ole niin korkealla tärkeysjärjestyksessä meillä. Tarkoitan tällä sitä ettei arkielämässä ja työssä ole täällä itsestäänselvää että laittaudutaan joka päivä.
Rotubiologia se jaksaa aina kiinnostaa... (senkin *atsit!)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset eivät olleet geenitutkimuksessa sukua slaaveille, Suomalaiset eivät olleet myöskään sukua millekään suomalais-ugrilaiseen kielikuntaan kuuluvalle aron heimolle saati unkarilaisille. Suomalaiset eroavat toisistaankin enemmän kuin englantilainen saksalaisesta.
Pikäkalloiset hevosnaamat ja degeneroituneet freudenthalilaiset. Iha-haa! Paska maa , paska kansa. Suomalaisten vuosisataiset orjuuttajat. Pthyi!
Minusta tanskalaiset ovat paljon paremman näköisiä kuin ruotsalaiset, eritoten miehet, jotenkin näyttävämmät piirteet.