Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkustin lentäen pitkästä aikaa ja voin pahoin. Nyt tuntuu etten uskalla enää lentää, ettei sama toistun.

Vierailija
30.06.2025 |

Osansa oli hyvin aikaisella herätyksellä, voin silloin herkästi huonosti. Ja unohdin matkapahoinvointilääkkeen. Voin huonosti koko matkan ja loppun heilunnassa sitten oksensin.

Tämä oli elämäni kolmas lento ja nyt tuntuu etten enää uskalla lentää. Jäi pieni kammo. Ei sillä että lentäminen hyvästä olisikaan, mutta olisi se kiva jossain vielä ennen vanhuutta käydä.

Vinkkejä tai kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko muistaa jatkossa matkapahoinvointilääkkeen vai kotiutua maitse tai meriteitse?

Vierailija
2/7 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No otat jatkossa ne matkapahoinvointilääkkeet mukaan. Ei siinä sen kummempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ensi kerralla myöhäisempi lento ja ne lääkkeet.

Vierailija
4/7 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kärsin myös pahoinvoinnista lentäessä. En ole oksentanut mutta on inhottava paha olo kuitenkin. Postafenilla oon mennyt mutta nyt käyn lääkäriltä hakemassa reseptin laastariin joka laitetaan korvan taakse. Mun poika viimeksi käytti sitä eikä ollut missään vaiheessa yhtään huono olo. 

Vierailija
5/7 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ostitko ennen lentoa pahoinvointilääkettä ja söitkö purkkaa koneen noustessa/laskeutuessa?

Vierailija
6/7 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kärsin myös pahoinvoinnista lentäessä. En ole oksentanut mutta on inhottava paha olo kuitenkin. Postafenilla oon mennyt mutta nyt käyn lääkäriltä hakemassa reseptin laastariin joka laitetaan korvan taakse. Mun poika viimeksi käytti sitä eikä ollut missään vaiheessa yhtään huono olo. 

Kiitos vinkistä! Muistin lääkkeen hotellilla mutta silloin olisi ollut ihan liian aikaista ottaa se, kun lentoon oli vielä monta tuntia. Sitten kentällä en enää muistanut ja ilmassa oli jo huono olo. Täytyy selvitellä tuota laastaria. Ap

Vierailija
7/7 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ostitko ennen lentoa pahoinvointilääkettä ja söitkö purkkaa koneen noustessa/laskeutuessa?

Miten purkka muka auttaa pahoinvointiin? Sehän aiheuttaa vaan ilmavaivoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi