Miksi niin moni nainen yrittää toimia "moraalipoliisina" ja esim. vahtii tuntemattomia pettäjiä?
Noin esimerkkinä viivikuuselan insta. Tällaisia naisia ja näiden tykkääjiä tuntuu olevan kymmeniä tuhansia. Ihan kuin heillä olisi jotain hampaankolossa miehiä vastaan kollektiivisesti.
Miten se on joltain sinkkunaiselta pois, että varattu mies hakee seuraa? Miten se koskettaa sinun elämääsi?
Kommentit (69)
Suomessa tykätään puuttua muiden elämään. Joku vallan tunne siinä kai on taustalla.
Mä tein joskus suhteessa ollessani huonon jakson aikana tinderin ja kumppani kysyi jo 3 päivän päästä onko tää sun profiili (kaveri selaa tyhjällä naisprofiililla kaikki tiettyjen ikäluokkien miehet läpi ettei löydy lähipiiriläisiä ja löysi minut).
Ei naiset luota miehiin tipan vertaa.
Akkojen luonteeseen kuuluu kantelu ja ilmiantaminen. Onneksi miehet eivät ole samanlaisia.
Siksi koska se on osa naiseutta. Kaikki ruoditaan ja aivan kaikki kivet käännetään että sieltä voisi löytyä draamaa, petoksia tai valheita.
Vierailija kirjoitti:
Mä tein joskus suhteessa ollessani huonon jakson aikana tinderin ja kumppani kysyi jo 3 päivän päästä onko tää sun profiili (kaveri selaa tyhjällä naisprofiililla kaikki tiettyjen ikäluokkien miehet läpi ettei löydy lähipiiriläisiä ja löysi minut).
Eikä sinuun kannattanutkaan luottaa.
Voi, harmittaako pettäjää? Pelkäätkö jääväsi kiinni?
Aivan oikein, että käräytellään. Itseäni tuo ei haittaa kun en hypi vieraissa.
Ellei ole ihan autistinen laitostapaus niin tyypillisellä naisella on aika hyvät verkostot valheiden paljastamiseen. Sekä aktiivisesti ilmiantavat toinen toiselleen esim. epäiltyjä pettämisiä tai outoja liikehdintöjä.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään syystä.
Vierailija kirjoitti:
No miksi hitossa luottaisivat? Sinäkään et antanut syytä luottaa. :D
Minusta se on hyvän siskon merkki. Kannattaa käräyttää niin paljon kuin pystyy. Minullakin on muutama tällainen pariskunta tiedossa, joissa mies pettää jatkuvasti eri naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhde oli loppumassa muutenkin. Pointtini on se, että siellä taustalla on koko ajan tuollainen ystävättärien koneisto joka yrittää vahtia ja moralisoida sinua. Ihan naurettavaa pelleilyä :D
Naisten varassa on lapset ja sitä myötä koko sosiaalinen yhteisö normeineen.
Vierailija kirjoitti:
Voi, harmittaako pettäjää? Pelkäätkö jääväsi kiinni?
Aivan oikein, että käräytellään. Itseäni tuo ei haittaa kun en hypi vieraissa.
Miten se on SINULTA pois että joku ventovieras pettää?
Jos tulee tilaisuus aiheuttaa miehelle pahaa vaikka olisi tuntematon niin en todellakaan jätä tilaisuutta käyttämättä. Vihaan miehiä ja nautin kun saan aiheuttaa miehille pahaa. Pitäähän naisten aina tukea toista naista niin pakkohan se mies on käräyttää että nainen ei kärsi enempää ja tietää jättää miehen
Vierailija kirjoitti:
Naisten varassa on lapset ja sitä myötä koko sosiaalinen yhteisö normeineen.
Ylen mukaan alle 35v naisista 75% on lapsettomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sua ei haittaa tippaakaan se, että joku nainen on niin skitso että käyttää tuntikaupalla vapaa-aikaansa siihen että selaa tuhansia profiileja anonyyminä ympäri nettiä jos sieltä vaan sattuisi löytymään joku tuttavan mies.
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on hyvän siskon merkki. Kannattaa käräyttää niin paljon kuin pystyy. Minullakin on muutama tällainen pariskunta tiedossa, joissa mies pettää jatkuvasti eri naisten kanssa.
Nimenomaan. Parempihan se niin on että naiset pitää toistensa puolta ja puolustaa toisiaan kuin niin että oltaisiin toisille susia ja kilpailtaisiin?
Itse jäin kiinni sillä että tapailukumppani (vuoden minua vanhempi nainen) kirjaimellisesti laittoi airtagin autooni ja stalkkasi minua. Emme siis edes seurustelleet enkä ollut erityisen kiintynyt häneen saatika luvannut suhdetta. Eräs päivä vaan kyseli että oletko muuten käynyt siellä ja siellä siihen kellonaikaan. Hyvä etten tehnyt rikosilmoitusta.
On sitä ollut jo kauan ennen instaa. FB:n naistenhuoneessa kammattiin täikammalla läpi deittiprofiileja ettei vaan ole jonkun mies tai tutun tutun mies.
Jos luulit tietäväsi miten paranoideja naiset ovat sosiaalisesti, olet vain raapaissut jäävuoren huippua.