Jätin soittopyynnön kaupungin mt-palveluihin, soittaakohan ne sieltä koskaan?
Olen käynyt terapiassa 9 vuotta sitten, mutta nyt olisi tarve muutokselle. Soitettaanko tuolta edes, jos hammaslääkäriaikaakin on vaikea saada? Pääkaupunkiseudulla.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Älä odota mitään niin et pety
Kiinnostaa, koska voin olla myös työterveyteen yhteydessä. Kolmen päivän lupaus meni jo.
En siis ole kaivannut hoitokontaktia koko tänä aikana, ennen kun nyt.
Siellä saattaa olla kesäloma-aika. Soita uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa, koska voin olla myös työterveyteen yhteydessä. Kolmen päivän lupaus meni jo.
No 7 päivää mulla menny hammaslääkärin varauksesta et.... Kaikkea on
Eivät soita. Joudut pommittamaan niin kauan, että saat jonkun kiinni..Kokemusta on.
Veikkaan että sinne tarvitsee lähetteen yleislääkäriltä. Vaikka olisit ollut "asiakas" aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No 7 päivää mulla menny hammaslääkärin varauksesta et.... Kaikkea on
Juu odottelen vielä ihan rauhassa, pari viikkoakin on ok. Olen vaan kuullut ettei soittopyyntöihin ole ollenkaan palattu ja mt-palvelut on aina siellä häntäpäässä.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että sinne tarvitsee lähetteen yleislääkäriltä. Vaikka olisit ollut "asiakas" aiemmin.
Sinne on olemassa ihan numero jossa takaisnsoittojärjestelmä. Näin sinne kuuluu olla yhteydessä.
Heinäkuu on yleensä lomakuukausi jolloin oikein mikään ei pelitä. Älä siis ihmettele jos näin loma-aikana kukaan sinuun olisi yhteydessä.
Joskus hammaslääkäristä soitettiin kolmen kuukauden päästä. Voi olla sama tuossakin
Tee niitä omahoito-ohjelmia netissä. Ne ovat nykyajan mt-palvelut. Kohta ei varmaan muuta olekaan.
Jos olet Espoosta niin ainakin joskus oli Emppu, mihin pystyi menemään. En ole koskaan käynyt, joten en tiedä tarkemmin.
Jos haluat KELA-terapiaa ja on rahaa, mene yksityiselle psykiatrille ja ala etsiä terapeuttia.
Omalla rahalla voi ostaa terapiaa haluamastaan paikasta haluamansa määrän.
Vierailija kirjoitti:
Eivät soita. Joudut pommittamaan niin kauan, että saat jonkun kiinni..Kokemusta on.
Ok, mutta jos soitan uudestaan, automaatti kysyy haluanko perua olemassaolevan soittopyynnön, koska numerollani sellainen siellä jo on :/
Vierailija kirjoitti:
Jos olet Espoosta niin ainakin joskus oli Emppu, mihin pystyi menemään. En ole koskaan käynyt, joten en tiedä tarkemmin.
Jos haluat KELA-terapiaa ja on rahaa, mene yksityiselle psykiatrille ja ala etsiä terapeuttia.
Olen jo ollut kela-terapiassa. Nyt olisi kyse lääkkeiden säätämisestä.
Kela-terapiaankin tarvitaan paperitöitä, ennen kun terapeuttia voi edes alkaa etsimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo ollut kela-terapiassa. Nyt olisi kyse lääkkeiden säätämisestä.
Kela-terapiaankin tarvitaan paperitöitä, ennen kun terapeuttia voi edes alkaa etsimään.
Sinun pitäisi päästä psykiatrille. En tiedä, kuinka helppoa tai vaikeaa se on. Onko lääkityksesi aikanaan hoidettu julkisen mt-palveluissa?
Jos työterveyteen kuuluu erikoislääkärit, työterveyslääkäri kirjoittaa lähetteen psykiatrille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne on olemassa ihan numero jossa takaisnsoittojärjestelmä. Näin sinne kuuluu olla yhteydessä.
Ei meilläpäin ainakaan mt-palveluihin vain soiteta, sinne tarvitsee lähetteen jos ei ole asiakas jo valmiiksi. Tästä on kyse.