Sovintoseksi?
Taas uusi väittämä vaimoltani: sovintoseksi on miesten fantasia eikä sitä oikeasti esiinny. Hassua, kun luulin aikaisemmissa suhteissani kokeneeni sitä, mutta niistä on jo niin paljon aikaa että ehkä muistini tekee itselleni tepposet?
Kai tässä on todettava että vaimo oikeasti on seksikielteinen vaikka muuta väittääkin. Huokaus.
Kommentit (11)
kun riidat oli tyyliin syödäänkö makaroonia vai spagettia.
Myöhemmin, kun oli ihan oikeita ongelmia ja riitoja, ei tullut mieleenkään harrastaa sovintoseksiä. Seksi hiipui riitojen kasvaessa ja loppui sitten kokonaan pari vuotta ennen eroa.
Jos olen loukkaantunut ja vihainen, mutta hiljaa, en halua alkaa harrastaa seksiä, koska en yksinkertaisesti ole antanut anteeksi vielä.
että olen hakenut jopa piristystä tylsään seksiin sovintopanoista. Hieman häpeillen tunnustan että olen jopa esittänyt loukkaantuneempaa riidan päätteeksi kuin oiekasti olenkaan että saisin mahdollisimman hyvän sovintopanon.
mies
Mies kokee kyllä toisin, eikö oikein syty seksiin riidan jälkeen..
Silloin kun oikeasti haluaisin repiä miehen pään irti ruumiista, ei seksi todellakaan edes käy mielessä ja jos mies yrittää siinä lähennellä, niin hermostun vaan enemmän.
Haluan seksiä silloin kun olen onnellinen ja tyytyväinen, en silloin kun olen surullinen, vihainen, ärtynyt tai loukkaantunut.
Hyvä pano pahan riidan päätteeksi. Sitä paitsi se on paras ulospääsy siitä riidasta jos ollaan sellaisessa pattitilanteessa että se ei puhumalla selviä. Mitä parempi hoito, sitä parempi sovinnon tahdon ele.
mies
Mutta nyt olen suhteessa, jossa riita selvitellään aina samantien. Sitten kun asiat selvitetty (vaikka mieli apea), niin rakastelu tuntuu aivan uskomattomalta. Parhaimmat orkut olen saanut juuri itku-raivo-riitojen päätteeksi, ilmeisesti voimakkaan tunnelatauksen takia.
jos esittää vielä vähän loukkaantuneempaa...
nainen 40v
Mun avomies (ei asuta yhdessä) haluaa pitää seksin ja riitelyn ,erimielisyydet erillään. Hän tykkää että seksiä pitää ja voi harrastaa vaikka olisi riidoissa. Riita ei kuulu makuuhuoneeseen. Seksi kuulemma kuuluu vaikka olis erimielisyyttä. Ei onneksi ole vielä tullut vastaan sellasta. Minä vaan en syty jos on selvittämättömiä juttuja..
Tosin itsellä ei pieneen mielenkään tulisi harrastaa miehen kanssa seksiä jos juuri on riidelty. Ja hän on myös sanonut, että riitely ja seksi ei kuulu yhteen. Meillä kummallakin on halut nollassa jos juuri on riidelty.