Naisten jalkapallon EM 2.7.-27.7.2025
Lohko A
- Sveitsi (emäntämaa)
- Islanti
- Norja
- Suomi
Lohko B
- Espanja
- Portugali
- Belgia
- Italia
Lohko C
- Saksa
- Puola
- Tanska
- Ruotsi
Lohko D
- Ranska
- Englanti
- Wales
- Alankomaat
Pelit aina klo 19 ja klo 22.
Kisan avausottelu: Suomi-Islanti 2.7. klo 19
Kommentit (1384)
Katsoin just dokkarin, jossa Sveitsi oli valittu jälleen kerran maailman vapaimmaksi maaksi. Hieno, taloudellisestikin hyvin rikas maa. Demokraattisin.
Vierailija kirjoitti:
Matti Härkösen viimeiset kisat selostajana YLE:llä.
Harmi. Niin hyvä selostaja.
Tuntuu että Sveitsiläistä on yksi enemmän 😑😐😑
GoSola tykittää kohta poikkipuun kautta maalin.
Huh huh. Vielä on kaikki mahdollista
Suomi pelaa peremmin kuin odotin mutta ne maalit... Vaikeaa, vaikeaa. Ja jos et itse tee niin...
Vierailija kirjoitti:
Suomi pelaa peremmin kuin odotin mutta ne maalit... Vaikeaa, vaikeaa. Ja jos et itse tee niin...
Alun jälkeen alkoi peli rullata ihan mukavasti. Sveitsi on kovien paineiden alainen ja sekään ei välttämättä helppo homma klaarata.
Mutta ne maalit. Sveitsillä on vaarallisempi hyökkäys
Helmareista suurin osa pelaa liian löysästi, oottelevat, että jotain tapahtuu ja sitten soi omissa.
Vierailija kirjoitti:
Helmareista suurin osa pelaa liian löysästi, oottelevat, että jotain tapahtuu ja sitten soi omissa.
Kyllä. Nea Lehtola olisi nyt hyvä kentälle. On aggressiivisempi kuin Tynnilä
Vierailija kirjoitti:
Katsoin just dokkarin, jossa Sveitsi oli valittu jälleen kerran maailman vapaimmaksi maaksi. Hieno, taloudellisestikin hyvin rikas maa. Demokraattisin.
Naiset sai äänioikeuden 1971. Joissakin kantoneissa vasta 1990-luvun alussa.
Onkohan Suomella maailmanennätys siinä, kuinka monta kertaa pystyy loppuhetkillä ottelun mokaamaan? Urheilulajista riippumatta.
Yksi tämän kesän onnellisimmista hetkistä minulle oli se, kun Sveitsi tasoitti ottelun. Oikeus voitti Suomen ylinäytellyn rankkarin hankkimisen jälkeen!
Vierailija kirjoitti:
Yksi tämän kesän onnellisimmista hetkistä minulle oli se, kun Sveitsi tasoitti ottelun. Oikeus voitti Suomen ylinäytellyn rankkarin hankkimisen jälkeen!
Ylinäytelty tai ei, selvä rankkari se olisi silti. Kyllä ne aina VAR-kopissa tarkistetaan filmaamisen varalta.
Tyydyttävä+ Suomelle kisoista.
Kaksintaisteluissa paljastui Suomen heikkous, taito, ymmärrys ja nopeus puuttuvat pelaajilta.
Vastuuta pelättiin, ei haluttu palloa esim. sivurajoista.
Kun pelaajalla on pallo kuljetuksessa, hän tuijottaa vain palloa, ei kenttää.
Pallo- ja pelisilmä puutteellinen kaikilla.
Annetaan syöttöjä vääriin paikkoihin, pelaajalle joka on paineen alla ja vastapuoli valmiina riistoon,
Maalivahti oli ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Tyydyttävä+ Suomelle kisoista.
Kaksintaisteluissa paljastui Suomen heikkous, taito, ymmärrys ja nopeus puuttuvat pelaajilta.
Vastuuta pelättiin, ei haluttu palloa esim. sivurajoista.
Kun pelaajalla on pallo kuljetuksessa, hän tuijottaa vain palloa, ei kenttää.
Pallo- ja pelisilmä puutteellinen kaikilla.
Annetaan syöttöjä vääriin paikkoihin, pelaajalle joka on paineen alla ja vastapuoli valmiina riistoon,
Maalivahti oli ihan ok.
Joo, Suomi pelasi joukkueena OK mutta viimeistään tuo Sveitsi-ottelu osoitti kuinka huutava pula meillä on taitavista, ratkaisukykyisistä huippuyksilöistä. Etenkin hyökkäyspäässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylinäytelty tai ei, selvä rankkari se olisi silti. Kyllä ne aina VAR-kopissa tarkistetaan filmaamisen varalta.
Ei idiooteille kannata vastata ylipäätään.
Kova oli taistelu. Sveitsi oli kuitenkin parempi, joten se ansaitusti jatkoon. Mutta lähellä se oli, todella lähellä.
Kyllä mulle jäi hyvä fiilis helmareista. Taistelivat kovaa. Vaikeita loukkaantumisia, Kuikka, Koivisto, Summanen, Rantala juuri kisojen alla. Kukaan ei ollut vielä 100% kunnossa. Rantala joka oli se meidän ihan aito maaliuhka ei pysynyt pelaamaan kuin puolisen tuntia näistä kisoissa?
Hyvin taisteltu. Nyt vaan meilläkin nuoret kasvamaan ulkomaille. Se on nyt se mitä tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Suomella maailmanennätys siinä, kuinka monta kertaa pystyy loppuhetkillä ottelun mokaamaan? Urheilulajista riippumatta.
On kyllä surkeaa kun toistuvasti näin käy. Selvästi ne 5-10 minuuttia lopussa on se, mikä erottaa Suomen sitten muusta Euroopasta
Tsemppiä HELMARIT!