Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko on tullut lisää painoa tän vuoden aikana?

Vierailija
30.06.2025 |

Mulla näytti joulun aikaan vaaka 57 kg ja nyt 61 kg. 4 kg siis lisää ja kaikki vaatteet kiristää.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näytti joulun aikaan vaaka 57 kg ja nyt 61 kg. 4 kg siis lisää ja kaikki vaatteet kiristää 

no kiva juttu kun kerroit noin yksityiskohtaisesti tursuavista läskeistäsi. Meneppä ostamaan uusia vaatteita niiden makkarankuorien tilalle tai laihduta. 

Vierailija
42/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla näytti joulun aikaan vaaka 57 kg ja nyt 61 kg. 4 kg siis lisää ja kaikki vaatteet kiristää 

no kiva juttu kun kerroit noin yksityiskohtaisesti tursuavista läskeistäsi. Meneppä ostamaan uusia vaatteita niiden makkarankuorien tilalle tai laihduta. 

Eri, kiitos tämänpäivän naurusta. Sykähdytti....😂😂😂🤣🤣🤣🤣😅😅😅😅😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotin 4kg ja vielä jatkan

Vierailija
44/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin 88kg ja joulusta painoni noussut 16 ka. Olen ihanvitun lihava löllerö... ruoka vaan hyvää. Kaikki uppoaa.

Vierailija
45/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tammikuusta 3-4 kg. Edelleen normipainossa, mutta en mulle mieluisassa painossa, enkä koe oloani tässä painossa hyväksi. 

Iloinen asia on toki se, että suuri osa tosta on lihasta, joka on tullut hötön alle - samaa vauhtia saisi kyllä höttöäkin lähteä, mutta ei vaan lähde. 

N57

Minulla paino on pysynyt samana, mutta kehonkoostumus on muuttunut selvästi. Vatsa on nykyään sellainen tanakka, lantiolle on tullut lisää pehmeää. Syytän vaihdevuosia. Vaaka toimii ihan hyvin, se on tarkistettu. Olen kyllä lisännyt lihaskuntoharjoituksia, mutta en tiedä, pääsenkö enää tuosta vatsan ja lantion läskistä eroon.No, pääasia, etteivät lihakset surkastu.

Vierailija
46/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 kiloo tippunu vuoden alusta 

Hyi miten läski olet ollut.

Hyi viddu minkälainen sinä olet. 

Vierailija
47/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään.

Vierailija
48/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä läski saanut 6kg painoa lisää, nyt ruhon elopaino on 123kg. Syön paljon enkä liiku.😁😁😁😁

Vierailija
49/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kg

Vierailija
50/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä läski saanut 6kg painoa lisää, nyt ruhon elopaino on 123kg. Syön paljon enkä liiku.😁😁😁😁

Mitn pystytte nussimaan ????

Vierailija
51/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paino vaihtelee noin kolmen kilon verran kuukautiskierron mukaan, mutta muuten ei ole muuttunut tämän vuoden aikana. 

Vierailija
52/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh,  onneksi olen sinua 1, 250 kg hoikempi.

Vierailija
53/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun paino vaihtelee noin kolmen kilon verran kuukautiskierron mukaan, mutta muuten ei ole muuttunut tämän vuoden aikana. 

Minulla taas heittelee 5kg verran auringonkierron mukaan.. mikä helvetti tässä vaivaa.

Vierailija
54/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 kiloo tippunu vuoden alusta 

Hyi miten läski olet ollut.

Hyi viddu minkälainen sinä olet. 

Olen vaan katkera läskikasa.

Vierailija
55/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna painoin 73 kg, laihdutin viisi kiloa painoon 68 kg. Huhtikuun alussa sain tietää olevani raskaana enkä sitten tietysti enää laihduttanutkaan. Vielä ei ole paino kuitenkaan ollenkaan noussut eli painan yhä sen 68 kg ollessani viikoilla 16+5. Pian se paino sitten alkaakin nousta kun pahoinvoinnistakin on päästy eroon.

Vierailija
56/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtunut viitisen kiloa. En varsinaisesti ole laihduttanut mutta jätin alkoholin ja karkit pois.

Vierailija
57/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa vuodesta, mutta reilussa kahdessa vuodessa on tullut 20kg lisää.

Vierailija
58/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon, koska työttömänä ei ole varaa lähteä kotoa mihinkään eikä ole varaa harrastuksiin. Syön nytkin leipää.

Vierailija
59/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon, koska työttömänä ei ole varaa lähteä kotoa mihinkään eikä ole varaa harrastuksiin. Syön nytkin leipää.

Jos olisi rahaa, menisin tanssimaan ja uimaan, mutta ei ole. 

Vierailija
60/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi rahaa, menisin tanssimaan ja uimaan, mutta ei ole. 

Lääkäri sanoi, että saan tehdä vain toimistotöitä jatkossa. Ei saa seisoa eikä kävellä ettei paino ole polven päällä joka on rikki.

Saa uida ja pyöräillä, mutta pyörä varastettiin eikä ole rahaa mennä uimaan.