Paljonko on tullut lisää painoa tän vuoden aikana?
Mulla näytti joulun aikaan vaaka 57 kg ja nyt 61 kg. 4 kg siis lisää ja kaikki vaatteet kiristää.
Kommentit (67)
Pari kiloa, mutta vielä saisi aivan huoletta tulla vaikka viisi. Sairastuin viime talvena ja laihduin 10 kiloa, vakka olin hoikka ennestäänkin.
Paino pudonnut n. 5 kg. Ei ole tullut lisää.
Viime jouluna tuli muutama kilo lisää, jotka lähteneet jo pois. Eli samassa painossa ollaan kuin viime kesänä.
Siinä 75-80kg se on pyörinyt jo parin vuoden verran. Olen tyytyväinen kehooni, lihasta tulee pikkuhiljaa ja rasvaa lähtee.
M32
Vierailija kirjoitti:
Pari kiloa, mutta vielä saisi aivan huoletta tulla vaikka viisi. Sairastuin viime talvena ja laihduin 10 kiloa, vakka olin hoikka ennestäänkin.
Nyt sinulla on huoleton elo.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kun ilmoitit meille. Laitan ruutuvihkoon ylös että muistan.
Miksi kaikki kertoo paljonko heidän paino on pudonnut, kun kysyttiin paljonko on noussut! Minulla on noussut 3kg. 47kg tammikuussa - 49kg nyt. Tavoite 51kg, eli minun normaalipainoni raja.
Kehosta pois 2kg. Tankoon lisää 6kg.
Ei yhtään, mutta koroanavuosi toi +12kg ja ne on edelleen. (62kg->74kg)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki kertoo paljonko heidän paino on pudonnut, kun kysyttiin paljonko on noussut! Minulla on noussut 3kg. 47kg tammikuussa - 49kg nyt. Tavoite 51kg, eli minun normaalipainoni raja.
Ups. Siis 2kg. Hyvä matikka. Joka tapauksessa, syömishäiriöstä toivun, joten olen tosi iloinen että vihdoin uskallan lihoa.
Tammikuusta 3-4 kg. Edelleen normipainossa, mutta en mulle mieluisassa painossa, enkä koe oloani tässä painossa hyväksi.
Iloinen asia on toki se, että suuri osa tosta on lihasta, joka on tullut hötön alle - samaa vauhtia saisi kyllä höttöäkin lähteä, mutta ei vaan lähde.
N57
Vierailija kirjoitti:
Pätemistä, ikävä kyllä. Vähän niin kuin tämä sunkin viesti. Ei sekään kuulu tähän viestiketjuun, koska me kaikki tiedämme, että tässä haettiin sitä ns. ei toivottua painonnousua. Ei toivottua sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Tammikuusta 3-4 kg. Edelleen normipainossa, mutta en mulle mieluisassa painossa, enkä koe oloani tässä painossa hyväksi.
Iloinen asia on toki se, että suuri osa tosta on lihasta, joka on tullut hötön alle - samaa vauhtia saisi kyllä höttöäkin lähteä, mutta ei vaan lähde.
N57
Hyvä kun noin seikkaperäisesti jaksoit kertoa. Toki,toki, toki hyvä ettei ole höttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kun ilmoitit meille. Laitan ruutuvihkoon ylös että muistan.
Minäkin olen jo vuosia kirjoittanut ylös näitä tuntemattomien kilojuttuja. On kivaa lukea pitkinä talviiltoina ajankuluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pätemistä, ikävä kyllä. Vähän niin kuin tämä sunkin viesti. Ei sekään kuulu tähän viestiketjuun, koska me kaikki tiedämme, että tässä haettiin sitä ns. ei toivottua painonnousua. Ei toivottua sellaista.
Luuletko, ettei tämä ketju toisi minullekin jotain vertaistukea, jos vastuksest keskittyisivät siihen mitä kysyttiin. Enkä tosiaan ajatellut että vain ylipainoiset saa kommentoita, koska jos ap on keskipituinen, on hän edelleen normaalissa ja hyvinkin viehättävässä painossa.
Miksi ap kysyt, ja sitten vastaat noi kauehen ilkeästi takaisin - jopa niille jotka vastaa siihen mitä kysyit.
Sillon varmaan maailma kaatuu.