Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko on tullut lisää painoa tän vuoden aikana?

Vierailija
30.06.2025 |

Mulla näytti joulun aikaan vaaka 57 kg ja nyt 61 kg. 4 kg siis lisää ja kaikki vaatteet kiristää.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-7kg

Kiitos että kerroit....Juu juu mutta toki,toki,  toki, toki vielä yksi kilo lisää niin parempi kun kun lääkäri Huttunenenkin niin sanoi Seura lehdessä.

Mitäs sitten kun mulle on tullut kolme kiloa lisää? 

Sillon varmaan maailma kaatuu.

Vierailija
22/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kiloa, mutta vielä saisi aivan huoletta tulla vaikka viisi. Sairastuin viime talvena ja laihduin 10 kiloa, vakka olin hoikka ennestäänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino pudonnut n. 5 kg. Ei ole tullut lisää.

Vierailija
24/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime jouluna tuli muutama kilo lisää, jotka lähteneet jo pois. Eli samassa painossa ollaan kuin viime kesänä.

Vierailija
25/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä 75-80kg se on pyörinyt jo parin vuoden verran. Olen tyytyväinen kehooni, lihasta tulee pikkuhiljaa ja rasvaa lähtee.

M32

Vierailija
26/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kiloa, mutta vielä saisi aivan huoletta tulla vaikka viisi. Sairastuin viime talvena ja laihduin 10 kiloa, vakka olin hoikka ennestäänkin.

Nyt sinulla on huoleton elo.

Vierailija
27/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun ilmoitit meille. Laitan ruutuvihkoon ylös että muistan.

Vierailija
28/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki kertoo paljonko heidän paino on pudonnut, kun kysyttiin paljonko on noussut! Minulla on noussut 3kg. 47kg tammikuussa - 49kg nyt. Tavoite 51kg, eli minun normaalipainoni raja. 

Vierailija
29/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehosta pois 2kg. Tankoon lisää 6kg.

Vierailija
30/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään, mutta koroanavuosi toi +12kg ja ne on edelleen. (62kg->74kg)

Vierailija
31/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki kertoo paljonko heidän paino on pudonnut, kun kysyttiin paljonko on noussut! Minulla on noussut 3kg. 47kg tammikuussa - 49kg nyt. Tavoite 51kg, eli minun normaalipainoni raja. 

Ups. Siis 2kg. Hyvä matikka. Joka tapauksessa, syömishäiriöstä toivun, joten olen tosi iloinen että vihdoin uskallan lihoa. 

Vierailija
32/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuusta 3-4 kg. Edelleen normipainossa, mutta en mulle mieluisassa painossa, enkä koe oloani tässä painossa hyväksi. 

Iloinen asia on toki se, että suuri osa tosta on lihasta, joka on tullut hötön alle - samaa vauhtia saisi kyllä höttöäkin lähteä, mutta ei vaan lähde. 

N57

Vierailija
33/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pätemistä, ikävä kyllä. Vähän niin kuin tämä sunkin viesti. Ei sekään kuulu tähän viestiketjuun, koska me kaikki tiedämme, että tässä haettiin sitä ns. ei toivottua painonnousua. Ei toivottua sellaista.

Vierailija
34/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tammikuusta 3-4 kg. Edelleen normipainossa, mutta en mulle mieluisassa painossa, enkä koe oloani tässä painossa hyväksi. 

Iloinen asia on toki se, että suuri osa tosta on lihasta, joka on tullut hötön alle - samaa vauhtia saisi kyllä höttöäkin lähteä, mutta ei vaan lähde. 

N57

Hyvä kun noin seikkaperäisesti jaksoit kertoa.  Toki,toki, toki hyvä ettei ole höttöä.

Vierailija
35/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun ilmoitit meille. Laitan ruutuvihkoon ylös että muistan.

Minäkin olen jo vuosia kirjoittanut ylös näitä tuntemattomien  kilojuttuja. On kivaa lukea pitkinä talviiltoina ajankuluksi.

Vierailija
36/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pätemistä, ikävä kyllä. Vähän niin kuin tämä sunkin viesti. Ei sekään kuulu tähän viestiketjuun, koska me kaikki tiedämme, että tässä haettiin sitä ns. ei toivottua painonnousua. Ei toivottua sellaista.

Luuletko, ettei tämä ketju toisi minullekin jotain vertaistukea, jos vastuksest keskittyisivät siihen mitä kysyttiin. Enkä tosiaan ajatellut että vain ylipainoiset saa kommentoita, koska jos ap on keskipituinen, on hän edelleen normaalissa ja hyvinkin viehättävässä painossa. 

Vierailija
37/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa on lähtenyt 20 kg. 

Vierailija
38/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap kysyt, ja sitten vastaat noi kauehen ilkeästi takaisin - jopa niille jotka vastaa siihen mitä kysyit. 

Vierailija
39/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi tullut?

Vierailija
40/67 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna? -12 kg.