Naapurit toivat vauvalle vaatteita
Kommentit (8)
Minuakin ärsytti, kun meidän kämppä täytettiin vauvatarvikkeilla kysymättä, tarvitaanko niitä. Ja jotkut vielä ajattelivat meidän olevan joku välivarasto, kun päättivät sittenkin tehdä itse vielä iltatähden.
Lahja. Vie vaikka mansikoita joskus.
Jos katsovat yllättyneinä tai tylysti kuin hullua, olet normaalien suomalaisten naapuri. Vaikka itse toivat vaatteita.
"Eikö se tajunnut että halusimme huomioida vauvaa, emme häntä?"
Keksitty tilanne mutta huomio vauvalle ei siis tarkoita muita naapurisuhteita. Ei hätää.
Jos naapureilla on lapsi, koira tms, voitte hankkia jotain joskus.
Kyllä ahdistaisi minuakin. Sitten kyttäävät vielä käytättekö niitä vaatteita.
Ja kaikki pitää säilyttää ja pitää siistinä.
Päälle vielä kiitollisuuden velka. Odotetaan, että kyllä se nyt kastelee meidän kukat, hoitaa Petteriä kerran viikossa, ulkoiluttaa koirat ja siivoaa leikkikentän seuraavat 5 vuotta. Apua!
Vierailija kirjoitti:
Otas lääkkeet!
Siis sellaisia naapureita on oikeasti olemassa, että tuodaan pussi pientä vaatetta ja odotetaan sitten vastapalveluksia.
Vierailija kirjoitti:
Siis sellaisia naapureita on oikeasti olemassa, että tuodaan pussi pientä vaatetta ja odotetaan sitten vastapalveluksia.
Jos tuollaiset sattuvat kohdallesi, voit sanoa että luulit kyseessä olevan lahjan! Mitään vastapalvelusta lahja ei tarkoita! Pidä pääsi!
Siis mitä ihmettä just luin!!! Onko ap vähän vainoharhainen? Ole onnellinen, sinulla on ystävällisiä hyväkäytöksisiä naapueita eikä siitä sen enempää!
Se vauvanvaatteen vieminen on ystävällinen ele, hyviin tapoihin kuuluu viedä vastasyntyneelle joku lahja vaikka naapuriin. Ennen se oli usein juurikin vaate ja itsekin olen joillekin tutuille vienyt jonkun yksivärisen bodyn ja sukat joskus.
Ei tarvitse kehitellä mitään rivien väliteorioita, salaliittoteorioita tai psykooseja tuosta hyviin käytöstapoihin kuuluvasta eleestä.
Ei ne naapurit mitään kyttää käytätkö sitä vai et.
Kiitä lahjasta ja tervehdi heitä vastedes.
Täh? Mikä?