Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas näistä raskauden ensioireista.. :)

27.03.2007 |

Heipsan!

Näitä kysymyksiä kysellään täällä varmasti monet monet kerrat,mutta mäkin voisin kysyä yhden pienen kysymyksen jos joku vaikka siihen innostuisi vastaamaan.

Joten raskauden ensioireista(yllätys):) Kuuluuko selkäsärky missään määrissä tähän ensioireiden kategoriaan? nimittäin mulla on tässä suht kauan ollut(ehkä n.hiuka alle viikon) alaselän särkyä mitä mulla ei aikaisemmin oikeestaa ole ollut. Olen alkanut pohtimaan/kuuntelemaan kroppaani mikä ehkä jossain määrin on alkanut toimia eri tavalla kuin aikaisemmin(tai sitten kuvittelen vain).

Mutta kaikesta huolimatta toivotan Teille jokaiselle oikein lämmintä kevättä ja tottakai plussa onnea!:)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli toista odottaessa varmaan kolme viikkoa alaselän jomotusta/semmosta menkkamaista kipuilua.. en tiedä johtuiko keskenmeno riskistä (oli ilmeisesti kaksoset tulossa mutta toinen tuli pois ja toinen jäi) vai takakenossa olevasta kohdusta mikä alkoi kasvaa. Nyt taas toista viikkoa samat tuntemukset, en ole vielä uskaltanut testata jos enteileekin keskenmenoa.. mutta kuvittelen itselläni sen selkäkipuilun johtuvan siitä takakenokohdusta niin kasvaessaan säteilee sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla