Ei tuolla Tinderissä tavismies saa matchejä tai edes tykkäyksiä
Ja jos onnistuu muutaman tykkäyksen saamaan ne on boteilta tai aasialaisilta (varmaan sama asia)
Poistan kohta viimeisen kerran koko paskan enkä enää ikinä asenna uudestaan.
Voisivat kaikki tehdä näin niin menisi tuokin rahastussovellus konkkaan.
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Tinderin "tavikset" on pohjimmaista moskaa. Tyyliin sarjahukuttaja. tinder ei ole pillu-wolt. Jos kaipaatte seksiseuraa, sitä löytyy alustoilta seksitreffit.fi (vai com?) ja alastonsuomi.fi. Varautukaa toki siihen, että sen mimmin sijaan tuleekin kaksi prätkäkerholaista laittamaan teitä perseeseen ja viemään kaiken myyntikelpoisen.
Prätkäkerhot on ukkotuneita, ei taitaisi onnistua minkään laitto minnekään?
Hikihatussa olen paiskinut töitä ja sain jonkun eläkeläisrouvan kanssa mätsin 😰 Nyt odotan milloin pääsen elvyttämään häntä
Miksi 'tavikset' kiusaa itseään ja roikkuu Tinderissä. Keksikää joki muu tapa seuranhakuun!
Vierailija kirjoitti:
Miksi 'tavikset' kiusaa itseään ja roikkuu Tinderissä. Keksikää joki muu tapa seuranhakuun!
Ne muut tavat ovat valitettavasti metoo nykyään. Naisilla on oikeus olla rauhassa arkielämässään.
Olen työtön ja ylipainoinen ja silti saan satoja tykkäyksiä
M26
eikös sitä käytä tatuoidut huo rat?
Vastaus, mikä ratkaisisi ongelman:
http://i.pinimg.com/736x/c7/9a/92/c79a925fe981797871d3badffc173814.jpg
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön ja ylipainoinen ja silti saan satoja tykkäyksiä
M26
Naisten hoitovietti i on kova😅
Tinderissä vain 25% käyttäjistä on naisia. Miehet käyvät kovaa taistelua siitä pienestä joukosta. Siinä on erotuttava edukseen.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä vain 25% käyttäjistä on naisia. Miehet käyvät kovaa taistelua siitä pienestä joukosta. Siinä on erotuttava edukseen.
Ja vielä kun sitä taistelua joutuu käymään sellaisista naisista, jotka eivät kiinnosta vähääkään. Muistan elävästi tuon ajan, kun olin pari viikkoa Tinderissä vuosia sitten, ja rima vaan laski ja laski. Deiteille pääsi lopulta, kun hautasi riman hiekkaan.
Kyllä mä olen tänään laittanut tykkäyksiä ihan tavismiehille ja parin kanssa tullut match. En ymmärrä tuota jatkuvaa jankutusvinkunaa, että tavallinen mies löydä seuraa. No kyllä aivan varmasti löytää, jos on oikeasti tavallinen eikä hullu jankuttaja sekopää kuten ap.
N46
Koita sinkkuäitejä ja ala aisuriksi, se on tulevaisuutesi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä olen tänään laittanut tykkäyksiä ihan tavismiehille ja parin kanssa tullut match. En ymmärrä tuota jatkuvaa jankutusvinkunaa, että tavallinen mies löydä seuraa. No kyllä aivan varmasti löytää, jos on oikeasti tavallinen eikä hullu jankuttaja sekopää kuten ap.
N46
Löytää varmasti seuraa, jos on valmis yrittämään ihan ketä tahansa naista koko sydämellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä kun sitä taistelua joutuu käymään sellaisista naisista, jotka eivät kiinnosta vähääkään. Muistan elävästi tuon ajan, kun olin pari viikkoa Tinderissä vuosia sitten, ja rima vaan laski ja laski. Deiteille pääsi lopulta, kun hautasi riman hiekkaan.
Kerro lisää, oliko kivat deitit, pääsitkö oikein saatille ja oletteko nyt yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Helposti sain ja olen ihan tavis. Ehkä sä et ole.
Tai sitten sinä et ole? Vaikea tietää kun en näe naamojanne ja tiedä Tinder-lukujanne.
Minulla on miehenä joku 300 tykkäystä ja 150 matchia. Saatan henkilökohtaisesti kokea olevani ns. tavismies, mutta tilastollisesti katsoen tuskin sitä suinkaan olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää, oliko kivat deitit, pääsitkö oikein saatille ja oletteko nyt yhdessä?
No ei todellakaan olla yhdessä. Deiteillä kävin usein, mutta en olisi voinut kuvitellakaan koskevani niihin naisiin. Mutta huomio täysin epäviehättäviltä naisilta oli parempaa kuin huomio ei keneltäkään.
Vierailija kirjoitti:
N46
Millä määritelmällä ovat taviksia? Täysin subjektiivinen anekdoottisi ei kerro meille yhtään mitään.
Jos jopa Mika Moring saa naisia niin saat sinäkin.
Senkun sitten poistut sieltä ja menet vaikka paikkakuntasi Raamattupiiriin ym. katteleen josko sieltä löytyis sulle tarpeeksi höntti tapaus että sut huolis.
Instatytyt tai jännikset ei kiinnosta ollenkaan. Ikäerosta taas niin katson enemmän mitä yhteistä löytyy kuin rajaan ikäeron perusteella mutta 20 vuotta on kyllä jo aika iso ettei toimisi vaikka olisi yhteistä.