Miten naiset kehtaavat kohdella lapsensa isää eron jälkeen
Omalla kohdalla sekä tuttavapiirissä hulluja ex-vaimoja. Ilman armoa vaaditaan isoja erorahoja ja valtavia elatusmaksuja. Eikö naisilla liiku mitään päässä. Vaikkei olla enää yhdessä, mikä oikeus on vaikeuttaa isän ja lapsien elämää tällä tavoin. Meneekö jonkinnäköinen kostonhalu kaiken järjen yli.
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Voi pyhä sylvi. Jos ette toimita päivähoitotoimistoon tulotositettanne ja tai jätätte tiedot lomakkeeseen ilmoittamatta , ruksimatta, teillä menee täysi päivähoitomaksu vaikka olisitte oikeutettuja ilmaiseen tai vain kymppien ivähoitomaksuun kuussa.
Menkää kuntanne sivuille, päivähoito, päivähoitomaksut, löydätte tulorajat perheen koon mukaan. Alarajan, jolloin ette maksa ollenkaan päivähoitomaksut. Tai rahan jolloin alarajan ylittävästä osasta maksatte, muistaakseni 10.7 % täydestä, ja sitten myös tulojen ylärajan, jolloin täysimaksu 311. Tulorajat vaihtelevat hieman kunnittain. Toisesta lapsesta menee vain 40% toisen lapsen maksusta.
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Netissä on varmasti vanhaa tietoa, menkää kuntasivulle ja lukekaa tämän päivän tietoa. Tulorajat ovat nousseet viimeksi syksyllä 2024.
Mistä vtun päivähoitotoimistosta sä hourailet? :D Ja missä sä luulet sen kunnan sivun olevan, jos ei netissä? :D
Isien vika noin yleisesti ottaen kaikkiin epäkohtiin. Keinohedelmöitys on se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla ei ole ikinä ollut naista eikä lasta. Ap:n "tiedot" on jostain amerikkalaisesta miljonäärierosta. Haloo, tämä on Suomi. Täällä kumpikin vanhempi elättää lastaan.
Jos ei halua sangen kalliiksi 18 vuotta tulevia lapsia, ehkäisee tai on harrastamatta seksiä.
18 x 12 x 500€= 108 000€ ja 500 on vieläpä melko pieni panostus lapsen välttämättömiin tarpeisiin. Pelkästään tämän ruokaan menee helposti yli 200 kuussa, koska lapsi kasvaa ja kuluttaa paljon energiaa.
Sangen kallista holtittomuutta, jos ei miettinyt paljaalla pannessa tai edes erotessa, mihin ryhtyi.
500€ ei riitä edes yhden kuukauden lätkämenoihin.
t. kolmen urheilevan pojan äiti
Ei tietenkään. Mutta kokeilepa tiristää kolmen poikasi eroisältä lätkärahat, kun työtön äijä juo ja keskittyy spämmimään vauvavitunfissä.
Ei tietenkään. Mutta kokeilepa tiristää kolmen poikasi eroisältä lätkärahat, kun työtön äijä juo ja keskittyy spämmimään vauvavitunfissä.
Onneksi en ihan niin epätoivoinen ollut, että olisin lisääntynyt työttömän juopon kanssa. Olemme kyllä eronneet lasten isän kanssa, mutta hän on vakavarainen työssäkäyvä ihminen, joka ihan omasta tahdostaan osallistuu lastensa elämään ja kuluihin. Toimii jopa valmentajana nuorimman futisjoukkkueessa.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Valtio kustantakoon elarit ja sinkkujen veroja korotetaan sitä varten.
Jokainen incel varmaan mielellään maksaa 500-1000 egeä kuussa lisää veroja 😂
Vierailija kirjoitti:
Vieraannuttamisesta. Tiedän, että on olemassa pieni joukko naisia, jotka estävät miehiä tapaamasta lastaan. Tämä on ehdottomasti väärin. Suurin osa miehistä päätyy kuitenkin omasta tahdostaa sopimukseen, jossa lapsi on joka toinen vkl isällään. Tämä jättää heti isän taustalle ja meillä ainakin lastenvalvoja sanoi tästä suoraan isälle. Ehdotti jopa lisäpäiviä, mihin isä ei itse suostunut. Kävi juuri miten lastenvalvoja sanoi. Isän suhde lapseen jäi hyvin ohueksi eikä lapsi suostuneet menemään isälleen enää teini-iän tullessa.
Isä siis vieraannuttaa itse lapsensa. Niin.
Ei kannata erota. Ydinperheessähän miehen ei tarvitse huolehtia lainkaan lastensa kuluista tai osallistua heidän elämäänsä noin muutenkaan. #eikun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mistä köyhä työtön incel mitään maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieraannuttamisesta. Tiedän, että on olemassa pieni joukko naisia, jotka estävät miehiä tapaamasta lastaan. Tämä on ehdottomasti väärin. Suurin osa miehistä päätyy kuitenkin omasta tahdostaa sopimukseen, jossa lapsi on joka toinen vkl isällään. Tämä jättää heti isän taustalle ja meillä ainakin lastenvalvoja sanoi tästä suoraan isälle. Ehdotti jopa lisäpäiviä, mihin isä ei itse suostunut. Kävi juuri miten lastenvalvoja sanoi. Isän suhde lapseen jäi hyvin ohueksi eikä lapsi suostuneet menemään isälleen enää teini-iän tullessa.
Isä siis vieraannuttaa itse lapsensa. Niin.
Ja sitten se itkee vauvapalstalla, miten äiti on niin julma, että vaatii elareita jne. jne.
Ottakaa oppia Afrikansarvesta saapuneista. Ne ei eroa! Sovut pysyy yllä. Mallikasta!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en ihan niin epätoivoinen ollut, että olisin lisääntynyt työttömän juopon kanssa. Olemme kyllä eronneet lasten isän kanssa, mutta hän on vakavarainen työssäkäyvä ihminen, joka ihan omasta tahdostaan osallistuu lastensa elämään ja kuluihin. Toimii jopa valmentajana nuorimman futisjoukkkueessa.
Oletpa toksinen. Siirrät oletettavasti sisäistämäsi naisvihan poikiisi, joista kasvaa inceleitä. Niiden motto on "syy on aina naisen".
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata erota. Ydinperheessähän miehen ei tarvitse huolehtia lainkaan lastensa kuluista tai osallistua heidän elämäänsä noin muutenkaan. #eikun
Vähänlaisesti ne mihinkään osallistuukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa toksinen. Siirrät oletettavasti sisäistämäsi naisvihan poikiisi, joista kasvaa inceleitä. Niiden motto on "syy on aina naisen".
Anteeksi, mutta mitä lääkettä sä olet nauttinut, kun olet noin sekaisin päästäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkotöistä, joita persut suunnittelee. Vanhusten pyllyt pitää kuulemma pestä ja se sujuu ilman tutkintojakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähänlaisesti ne mihinkään osallistuukaan.
Ikävää, ettei sinulla ole ollut osallistuvaa isää. Minulla oli. Samoin kuin lapsillani. Ei kaikki miehet ole paskaa, vaikka sinun miehesi on.
Voin sanoa että on kyllä toisinpäin. Ex-mies ja lapsen isä haluisi vielä lapsilisänkin itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkotöistä, joita persut suunnittelee. Vanhusten pyllyt pitää kuulemma pestä ja se sujuu ilman tutkintojakin.
Siinä hommassa pääsee incelpoju ensimmäistä kertaa 40-vuotisen elämänsä aikana koskemaan naisen pyhintä :D
https://www.tampere.fi/varhaiskasvatus-ja-esiopetus/varhaiskasvatuksen-…
Likipitäen samoilla euroilla on läpi Suomen. Muutaman euron heittoja vain.
Täältä näkee tulorajat ja maksut.
Miten naiset kehtaavat kohdella eksää eron jälkeen? Mikä ihmeen kysymys se on?
Kyllä mä "kehtaan kohdella" mun eksää vaikka ja miten. Ihan samoin hän kohtelee minua. Välillä kohdellaan toisiamme paremmin ja välillä huonommin. Elämä on.
Mä maksoin mun eksän ulos tästä huushollista, ja kyllä - hän voitti erossa, koska kiristi mua törkeästi. Samoin hän kiristi elareissa. Ihan sama mulle. Mä maksan mielelläni mun omasta ja lasten mielenrauhasta ja hyvinvoinnista ja siitä, että ukko siirtyi omaan huusholliin raivoamaan ja kitisemään.