ihana terveyskeskuksen lääkäri <3
siis se on niin älyttömän komea että vaivaa vois keksiä vaikka minkälaista että vaan sais mennä sen vastaanotolle. ja kun se on vielä niin symppis. ja kaikkein parasta, se antaa sairaslomaa monta päivää ihan tuosta noin vaan. mutta vois nolottaa mennä sen luokse intiimimpien vaivojen takia, en mä kehtais sinne mennä peräpukamia näyttämään. siinä vaiheessa varmaan saattais kuolla häpeästä. mutta on se niin syötävän komea.
Kommentit (40)
Vierailija:
-tumma
-komea
-n. 4-kymppinen
-M**** H******
-tk-lääkäriKENEN MIES SE ON?
Vierailija:
onko turussa?
Minäkin taidan tietää, kohtelee kaikkia asiakkaita hyvin. Tykkää lapsista.
Siis 4-kymppinenkö? No sitten on liian vanha, ei puhuta samasta henkilöstä.
T. 11 ja 20 (muistaakseni)
Vierailija:
Tää pitää vielä kysyä, kun alko huolestuttaan, et ei kai mies flirttaillut sulle..?
~vaimo
Vierailija:
Vierailija:
kun valitin alapään arkuutta, niin hän sanoi aikansa tutkittuaan, että mulla on niin ihanan tiukka pimppi ja siksi sitä alkaa aristaa helposti seksin jälkeen.
taidan tietää ketä tarkoitat :-) Sanopas vielä sisältyykö sukunimeen jokin.. hmmm.. kasvikuntaan kuuluva..?
Vierailija:
taidan tietää ketä tarkoitat :-) Sanopas vielä sisältyykö sukunimeen jokin.. hmmm.. kasvikuntaan kuuluva..?
Vierailija:
kun valitin alapään arkuutta, niin hän sanoi aikansa tutkittuaan, että mulla on niin ihanan tiukka pimppi ja siksi sitä alkaa aristaa helposti seksin jälkeen.
~vaimo
Vierailija:
Vierailija:
kun valitin alapään arkuutta, niin hän sanoi aikansa tutkittuaan, että mulla on niin ihanan tiukka pimppi ja siksi sitä alkaa aristaa helposti seksin jälkeen.~vaimo
Eli tiesin tuon :-)
Etpä ole ainoa joka on häneen haksahtanut.
Itse tosin en ole.
Vierailija:
Siis voisittekos te nyt kertoa, että olikos tämä lääkäri
tuon vaimon mies??
Hänenki sukunimi alkaa H:lla, muuta etunimi A:lla. Tämä on Lapin rajojen sisäpuolella.
Niin ja ikää on reilusti alle 40v...
Yritä siinä olla jonain, kun kyseinen lääkäri-herra on meidän neuvolassa ja tekee minulle jäliitarkastusta ja neuvolan täti sanoo että silmät auki, että nähään että pysyit tajuissas etkä tipu A:n syliin. Ellen haluu tippua hänen syliin. Onneksi ei ole punastuvaa sorttia...
Vierailija: