ihana terveyskeskuksen lääkäri <3
siis se on niin älyttömän komea että vaivaa vois keksiä vaikka minkälaista että vaan sais mennä sen vastaanotolle. ja kun se on vielä niin symppis. ja kaikkein parasta, se antaa sairaslomaa monta päivää ihan tuosta noin vaan. mutta vois nolottaa mennä sen luokse intiimimpien vaivojen takia, en mä kehtais sinne mennä peräpukamia näyttämään. siinä vaiheessa varmaan saattais kuolla häpeästä. mutta on se niin syötävän komea.
Kommentit (40)
Vierailija:
Sinne on kyllä aina ilo mennä, etenkin, kun se kehuu aina lapset ihaniksi ja kauniiksi... :D
Vierailija:
ap, taidat puhua mun miehestä.. jos on tummahiuksinen?
tummat lyhyet hiukset
miehekäs ihana mies
hyvät hampaat
on siinä vikansakin, mm. anoppi;)
Eihän sille kehtaisi kertoa ongelmistaan ja vaivoistaan, varsinkaan alapään jutuista=//
Vierailija:
tummat lyhyet hiukset
miehekäs ihana mies
hyvät hampaaton siinä vikansakin, mm. anoppi;)
Ja osaa todellakin suhtautua ammattimaisesti ja vakavasti, vaikka muuten onkin aikomoinen veijari
~vaimo
Vierailija:
Eihän sille kehtaisi kertoa ongelmistaan ja vaivoistaan, varsinkaan alapään jutuista=//
Vierailija:
Ettei vaan olis H...?
puhuvanne samassa kaupungissa olevasta lääkäristä..?!
Vierailija:
puhuvanne samassa kaupungissa olevasta lääkäristä..?!
No uskallatkos vielä kertoa jonkun tuntomerkin, esim. etunimen ekan kirjaimen? Tai jopa kaupungin?
T.11
Vierailija:
No uskallatkos vielä kertoa jonkun tuntomerkin, esim. etunimen ekan kirjaimen? Tai jopa kaupungin?
T.11
Vierailija:
No mä oon ihan varppi:)
~vaimo
Onko etunimessä 2 tavua ja sukunimessä 3? Ja työskentelee terveyskeskuksessa E-Suomessa? Sillä käytävällä joka lähtee aulasta vasemmalle ;-)
-tumma
-komea
-n. 4-kymppinen
-M**** H******
-tk-lääkäri
KENEN MIES SE ON?
Minäkin taidan tietää, kohtelee kaikkia asiakkaita hyvin. Tykkää lapsista.
Sinne on kyllä aina ilo mennä, etenkin, kun se kehuu aina lapset ihaniksi ja kauniiksi... :D