Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tämmöisiä naisia tapaa?

Vierailija
29.06.2025 |

Pitkän avioliiton jäljiltä oon sinkkuna, ja pikkuhiljaa alkaa tuntua et oisin valmis toiselle kierrokselle.

Tahtoisin tavata fiksun ja ihanan naisen. Toivon et nainen ois noin 35-45v, työssäkäyvä, jalat maassa, yksiavoinen, fiksu, ei päihdeongelmia, savuton, raha-asiat tasapainossa ja sinut kehonsa kanssa.

Kiva ois jos hän ois nätti, pitkähiuksinen, naisellinen, käyttäis joskus mekkoja ja koruja, uskaltais olla kuvissa ja kylillä myös ilman meikkiä.

Ei haittaa jos on ennestään pari lastakin, mielellään ei ihan pieniä, koska itselläkin jälkikasvu jo lukioiässä. Tatuoinnit ei haittaa, kunhan ei kasvoissa oo. Eikä kovin hurjia lävistyksiä mielellään.

Vielä jos sattuis olemaan sellainen vähän pyöree ja povekas, niin saattaisi siinä kyllä meikäläisen sukat pyörähtää useampaankin kertaan.

Että oikeestaan tavallinen suomalaisnainen ois sellainen unelma tämmöisellä nelikymppiselle miehelle. Sometähtöset ja fitnesspimut jää auttamatta  toiseksi.

missähän ne tämmöiset mimmit vapaa-aikaansa viettää?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien miestensä kainalossa. Siellähän sinkin olisit, jos et olisi pettänyt vaimoasi. 

Vierailija
2/32 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hoikka ja poveton, joten en osaa auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan naimisissa, oltu jo kauan.

Vierailija
4/32 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meitä perinteinen parisuhde kiinnosta, se on jo nähty. 

Vierailija
5/32 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi, oon kyllä hieman sun ikähaarukan yli enkä halua parisuhdetta, kunnon seksiä vaan. 

Vierailija
6/32 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä omasta kehostaan huolehtivissa häiritisee? Liikunta ja sen myötä hoikka kroppahan kuuluu terveeseen elämään. Pelkäätkö, että muut tulee pokamaan vai mikä siinä on niin uhkaavaa?

Vierailija
7/32 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuppaa löytymään silloin kun sitä vähiten odottaa. Naiset tykkää jos mies ei ole päälle käyvää sorttia. Kannattaa esittää vaikeasti tavoiteltavaa niin naiset käy ihan kuumana.

Vierailija
8/32 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suattas luikahuttaa siement itään, hei!

Tiukkaan rakoseen, himokkaaseen vakoseen.

Vierailija
9/32 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tuppaa löytymään silloin kun sitä vähiten odottaa. Naiset tykkää jos mies ei ole päälle käyvää sorttia. Kannattaa esittää vaikeasti tavoiteltavaa niin naiset käy ihan kuumana.

En suosittele tuota vaikeasti tavoiteltavaa. Voi kiinnostus loppua.

Vierailija
10/32 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Ei aikuiset leiki enää tuollaisia leikkejä. Jos tykätään, niin se näytetään elein ja ilmein. Muuten saa leikkiä yksin koko elämänsä.

Vierailija
11/32 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia naisia on tikkurila täynnä. Menet esim Old storyyn tai vanhaan markkaan.

Vierailija
12/32 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA BUM! ketjun mukaan kaikki suomalaiset naiset on varattuja ja onnellisesti avioliitossa. Kuitenkin 50 000 muuta ketjua kehuu kuinka ihanaa on olla sinkkuna ja miehet on sikoja.

Vierailija
13/32 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi oikein vaatia yksiavioista kun itse olet jättänyt avioliittosi. Tai saahan sitä vaatia mutta tuskin tuohon rehti nainen nappaa. 

Vierailija
14/32 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JA BUM! ketjun mukaan kaikki suomalaiset naiset on varattuja ja onnellisesti avioliitossa. Kuitenkin 50 000 muuta ketjua kehuu kuinka ihanaa on olla sinkkuna ja miehet on sikoja.

Niin? 

Vierailija
15/32 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet itse? Voi olla ettei sinulle löydy mistään.

Vierailija
16/32 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ketjussa on nyt kuinka monta naista?

Vierailija
17/32 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen, kuten avauksessa kirjoitinkin. Aapee.

Vierailija
18/32 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastaan kuvaustasi. En käytä deittiappeja, mutta tapahtumissa tulee käytyä. Niin ja lurkkaan myös ylilautaa :D

Vierailija
19/32 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vastaan kuvaustasi. En käytä deittiappeja, mutta tapahtumissa tulee käytyä. Niin ja lurkkaan myös ylilautaa :D

Uu! Eka bingo! Täytyykö tässä siis ylilalautailu opetella. 😂

Vierailija
20/32 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi, mutta kärsin pahoista mt-ongelmista (lääkitys on).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi