Mistä tämmöisiä naisia tapaa?
Pitkän avioliiton jäljiltä oon sinkkuna, ja pikkuhiljaa alkaa tuntua et oisin valmis toiselle kierrokselle.
Tahtoisin tavata fiksun ja ihanan naisen. Toivon et nainen ois noin 35-45v, työssäkäyvä, jalat maassa, yksiavoinen, fiksu, ei päihdeongelmia, savuton, raha-asiat tasapainossa ja sinut kehonsa kanssa.
Kiva ois jos hän ois nätti, pitkähiuksinen, naisellinen, käyttäis joskus mekkoja ja koruja, uskaltais olla kuvissa ja kylillä myös ilman meikkiä.
Ei haittaa jos on ennestään pari lastakin, mielellään ei ihan pieniä, koska itselläkin jälkikasvu jo lukioiässä. Tatuoinnit ei haittaa, kunhan ei kasvoissa oo. Eikä kovin hurjia lävistyksiä mielellään.
Vielä jos sattuis olemaan sellainen vähän pyöree ja povekas, niin saattaisi siinä kyllä meikäläisen sukat pyörähtää useampaankin kertaan.
Että oikeestaan tavallinen suomalaisnainen ois sellainen unelma tämmöisellä nelikymppiselle miehelle. Sometähtöset ja fitnesspimut jää auttamatta toiseksi.
missähän ne tämmöiset mimmit vapaa-aikaansa viettää?
Kommentit (32)
Kuvailit vaimoni, tatuointeja ei vain ole. Se pyörii Stadin kuppiloissa. Ei missään pintaliitomestoissa.
Harrastuskuvioista voi löytyä sopiva seurustelukumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vastaan kuvaustasi. En käytä deittiappeja, mutta tapahtumissa tulee käytyä. Niin ja lurkkaan myös ylilautaa :D
Uu! Eka bingo! Täytyykö tässä siis ylilalautailu opetella. 😂
Kannattaa kokeilla :D seuranhakulankaan ilmoitusta, niin katsotaan jos vaikka otan yhteyttä ;)
Vierailija kirjoitti:
Minä. Paitsi minulla on 3 lasta, teinejä jo. Minä luuhaan vapaa-ajan luonnossa ja kotona. Vedän puoleeni kaikenlaisia epävakaita, valehtelijoita ja alkoholisteja, joten olen luopunut suhteen etsimisestä. Tule hakemaan kotoa?
Miten löytää oikealle ovelle?
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen, kuten avauksessa kirjoitinkin. Aapee.
Eli oot ollut 24v kun sun nuorimmainen on syntynyt? Kun kirjoituksesi mukaan sun lapset on lukioikäisiä. Vai oisko se sun ikä kuitenkin lähempänä 50v ja sinä kolmisskymmenissä kun lapset ovat syntyneet. Eli 35v nainen kiertää sut jo kaukaa, ei kukaan halua geriatriahoitajaksi 50v ikäisenä..
Aloittajan kuvaamat naiset (kuten pienillä muutoksillä miehetkin) ovat juuri niitä, jotka eivät kovin usein eroa.
Näin ollen heitä on aika vähän vapaana/sinkkuna/eronneena.
Jos niitä jossain on, niin erilaisten harrasteiden parissa mutta aloittaja ei selvästi ole tätä kautta heitä tavannut, joten ei niitä harrastuksia pidä tuolla perusteella aloittaa, että paha homma.
He ovat mieluummin sinkkuja kuin ap.n kanssa.
Tässä olisi yksi sellainen, mutta lapseton. Ei mitään "vikaa", mutta eipä ole tullut tavattua sopivia miehiä, niin on kuin huomaamatta jäänytkin yksin. Työssä naisvaltaisella alalla, harrastukset ja vapaa-ajanvietto lähinnä naisvaltaisessa ystävä- ja perhepiirissä. Elämä on mallillaan, mutta kumppani puuttuu. Minuun törmää kirjastossa, kulttuuri- ja kaupunkitapahtumissa, harrastusten parissa ja lenkkipolulla. En käy baareissa tai käytä deittisovelluksia. Saa jutella kuin ihminen ihmiselle, ei mitään törppöä ahdistelua.
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä omasta kehostaan huolehtivissa häiritisee? Liikunta ja sen myötä hoikka kroppahan kuuluu terveeseen elämään. Pelkäätkö, että muut tulee pokamaan vai mikä siinä on niin uhkaavaa?
Vastaus pilee AP:n peilin takana. Markkina-arvoero olisi jo niin valtava, ettei AP usko, että se olisi mitenkään sovitettavissa.
Täällä, mutta en tykkää mekoista.
Eli en ole sopiva?
Minut löytää suomi24treffeistä, mutta ei tinderistä. Ei baarista, mutta ulkoilmasta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä, mutta en tykkää mekoista.
Eli en ole sopiva?
Minut löytää suomi24treffeistä, mutta ei tinderistä. Ei baarista, mutta ulkoilmasta.
Ihmistä tässä ollaan etsimässä eikä uutta autoa. En ole liikkeellä rasti ruutuun listan kanssa vaan kerroin esimerkkejä asioista jotka viehättää.
mekot on kivoja, ei vaatimus. Ehkä täytyy tulla suomi24 minun myös. 😉
Minä. Paitsi minulla on 3 lasta, teinejä jo. Minä luuhaan vapaa-ajan luonnossa ja kotona. Vedän puoleeni kaikenlaisia epävakaita, valehtelijoita ja alkoholisteja, joten olen luopunut suhteen etsimisestä. Tule hakemaan kotoa?