Tunnetko ketään joka on liian hieno asioimaan Lidl-myymälöissä?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Itseni.
Oletko sellainen hienompi ihminen? Miksi et asioi Lidlissä?
No sehän on aikamoinen kermaperse. Itse olen nähnyt Juha Sipilän Lidlissä
En ole sen hienompi ihminen, mutta olen esteetikko ja Lidlissä on minusta rumaa. Se on pääsyy miksi en käy.
Tunnen, kaksikin! Toinen isoäitini ei käy tuosta syystä, eikä käy myöskään S-kaupoissa. Stocka on hänelle se ykkönen. Toinen isoäiti taas karttaa Lidliä sen vuoksi, kun se on saksalainen ketju ja saksalaiset poltti Lapin :D
Lisäksi tunnen myös yhden milleniaalimiehen, jolle ei kelpaa Lidlin tuotteet, koska liian köyhää.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen, kaksikin! Toinen isoäitini ei käy tuosta syystä, eikä käy myöskään S-kaupoissa. Stocka on hänelle se ykkönen. Toinen isoäiti taas karttaa Lidliä sen vuoksi, kun se on saksalainen ketju ja saksalaiset poltti Lapin :D
Lisäksi tunnen myös yhden milleniaalimiehen, jolle ei kelpaa Lidlin tuotteet, koska liian köyhää.
Korjaus: tunnen, kolmekin
Tiedän aika monta. Suomesta en tiedä, mutta täällä se on sellainen vähän outo halpahalli.
T. Saksasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseni.
Oletko sellainen hienompi ihminen? Miksi et asioi Lidlissä?
Ihan perus duunari olen.
En käy sen takia kun saksalaiset poltti Lapin.
Päinvastoin. Olin aika ryönäisessä kunnossa viikon kalareissun jälkeen ja minulle oltiin ystävällisiä. Haisin savulle, kalan perskeille ja putosin reissussa suo-ojaankin eikä vaatteet kerinneet kuivua. Mutta joo: En ainakaan minä ole liian hieno.
Mulla meni vuosia ennen kuin menin lidliin. Nykyäänkin vain jos on ihan pakko. Ovat jotenkin likaisen varastohallin oloisia ja niissä on paha haju.
Minä itse. Monesti olen käynyt kiertelemässä mutta ei vaan nappaa.
On onneksi Lidlin kalltasia ostospaikkoja, joissa voi olla yleensä rauhassa Hyacninth Bucketin kaltaisia melkein liian hienoija ihmisiä kohtaamatta, jotta saa tehdä omat ostoksensa ilman välikohtauksiin mukaan joutumista.
Uskovainen mies
Oma isäni sairas ja alkoholisoitunut. Ei kelpaa lidlin tuotteet hänelle.
Itse olen liian hieno ja varakas asioimaan Lidli:n rumissa myymälöissä, joissa tavarat ovat huonosti järjestetty ja valikoima on surkea.
En pidä itseäni liian hienona asioimaan Lidlissä enkä tunne ketään muutakaan, joka ajattelisi niin, mutta tänä vuonna Lidleissä on alkanut ärsyttää se, että erikoiselintarvike-eriä ei enää tulekaan kaikkiin myymälöihin, vaikka tarjouslehdessä väitetään päinvastaista. Ei auta mennä kauppaan heti aamukahdeksalta - myymälään ei ole välttämättä tullut juuri sitä erikoisherkkua, jota olet hakemassa. Joten olen alkanut vähentää asiointiani Lidleissä.
Ex opetti lapsillekin että ko kauppa on köyhien kauppa.
Lapsi käy siellä itsekseen kuitenkin lähes päivittäin.
Minä en käy Lidlissä. Siellä ei ole mitään, mitä haluaisin.
Lidlistä saa kaikkea, ( erikoisuuksia) mitä muualta ei saa. Tosin valikoimat eivät voi olla niin laajat, kuin tavarataloissa. Käyn kaikissa kaupoissa; cittarissa, prismassa ja lidlissä.
Itseni.