Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi minua aina ahdistaa autoremontti?

Vierailija
27.03.2007 |

Nyt kaikki kotipsykologit kertomaan mikä minua vaivaa. Olen eronnut yksinhuoltaja. Elän suht mukavaa elämää, käyn töissä, saan palkkaa ja elatusmaksuja niin, että ihan kivasti tullaan toimeen. Lapset ja minä ollaan iloisia ja tasapainoisia, yleensä. Asutaan omakotitalossa, osaan tehdä pientä remppaa ja jos en osaa isäni, veljeni ja siskon mies auttavat mielellään, joskus jopa liikaa, osaisin tehdä itse enemmänkin.

Otan toki tyytyväisenä ja kiitollisena avun vastaan.

MUTTA kun 10v autoni keksii hajota saan aina ahdistuskohtauksen. Tämä rotisto hajoaa noin kerran kahdessa kuukaudessa. Itse en tietenkään osaa tehdä muuta kuin soittaa korjaamoon. Suvun miehet ryntäävät kyllä auttamaan ennen kuin ehdin korjaamoon soittaa. Tunti sitten neljä miestä ihmetteli mieten iskarit vaihdetaan ja lupasivat huomenna vaihtaa.

Minua ahdistaa niin, että en saa oltua hetkeäkään paikoillaan. Nyt pakotin itseni istumaan ja kirjoittamaan tätä, että vähän helpottaisi enkä söisi jääkaappia tyhjäksi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun katsastaa meidän auton.

Vierailija
2/3 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon takia minulla on (aivan liian kallis minulle) uusi auto. Edellinenkin oli alle 5v vanha, mutta vaihdoin pois koska ensimäiset isommat huollot olivat tulossa ja alkoi ahdistaa.

Mieskin löytyy, ja se osaa korjata autoa tarvittaessa, mutta on ihan liian saamaton (valitettavasti) että korjaisi kunnolla.

Tiedän siis tämän ahdistuksen tunteen, kun kuluista ei ole mitään tietoa, se voi olla 100 e tai 500e tai 5000e, ja mistään ei tiedä mihin haarukkaan se sijoittuu.

Ja toinen mikä ahdistaa on että jäisi tien päälle, enkä tiedä mitä tehdä.