Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivin päiväkirja kaappijuoppoudesta

Vierailija
29.06.2025 |

Tein jo yhden aloituksen mutta hukkasin sen jonnekin joten, yritän uudestaan.

Tarinani saa teidät lähinnä kauhistumaan ellette ehdi pyörtyä sitä ennen.

olen pari vuotta sitten jäänyt eläkkeelle ja päivät ovat yksitoikkoisia ja tylsiä. 

Herään yleensä vasta klo 12, juon pari kuppia kahvia juustomakkaraleivän kans. Sitten pelaan kaikkia turhia pelejä 2-3 tuntia, sitten kauppaan ostamaan siideriä 8% isoa tölkkiä, niitä sitten tissuttelen pitkin päivää ja aina tulee jos mitäkin mielitekoja ja syönkin surutta niin että vatsa on kivikova. Voitteko kuvitella 2,5 lt vahvaa siideriä JOKA PÄIVÄ!!! 

noin 3 vuotta sitten aloitin deitin ja laihduin 10 kg puolessa vuodessa (Alkupaino 80 kg, join silloinkin)

eipä se hoikempi minä kauaa kestänyt kun aloin herkutella. Nyt aloin syömään myös suklaata ja muita karkkeja, pullaa ja keksejä joita olin kartellut sitä ennen aina.

eilen tympääntyminen totaalisesti kun olo on niin kankea ja tunkkainen, jätin siiderit juomatta ja herkut syömättä. Tänään ajattelin mennä puntariin mutta se oli rikki, lähdenkin tästä sitä ostamaan ja punnitsen itseni.591

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä9257 kirjoitti:

9 päivää ilman alkoa. Paino on pudonnut 4,1 kg. Nesteitä vain on lähtenyt, ei se mitään laihtiåumista oo,  mutta olen iloinen kun en ole juopotellut eikä tee edes mieli.

Tähän on hienoa! Ja jos ihan hirmuinen juomisen himo iskee, osta alkoholittomia juomia. Minä olen juonut vain alkoholittomia oluita yli vuoden. Itseasiassa maistuukin paremmalta kuinka alkoholipitoinen.

22/27 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä9257 kirjoitti:

9 päivää ilman alkoa. Paino on pudonnut 4,1 kg. Nesteitä vain on lähtenyt, ei se mitään laihtiåumista oo,  mutta olen iloinen kun en ole juopotellut eikä tee edes mieli.

Tähän on hienoa! Ja jos ihan hirmuinen juomisen himo iskee, osta alkoholittomia juomia. Minä olen juonut vain alkoholittomia oluita yli vuoden. Itseasiassa maistuukin paremmalta kuinka alkoholipitoinen.

Just näin, mutta jostain kumman syystä motivaatio on nyt niin korkealla etten halua ajatella siirtyväni korvikkeisiin.Huomisesta ei tiedä kuitenkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mielitekoja, jos ruokailu on pelkkää makkaravoileipää ja kahvia. Syö ruokaa niin ei tee mieli herkkuja.

24/27 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

8.7.2025

10 päivä ilman alkoa ja mieliala pirteämpi ja heräämiset aikaistuneet. Touhuan enemmän jne.

Tänään oli sairaanhoitajan vastaanotto jossa kerroin ihottumastani ja siitä kuinka mulle sen kans on käynyt.  Siis, kun jätin siiderien ja lonkeroitten ostamisen ja juomisen, pikkuhiljaa ihottumanikin oli parempi ja tänään sitä ei ollut ollenkaan, eli ihoni keksimiseen ja kuivuuteen on ollut syynä, yllätys yllätys, ALKOHOLI.

puhuin myös valtavasta massasta joka ympäröi minua. Sairaanhoitajan mukaan saan laihdutuslääkkeet, kunhan on konsultoinut lääkäriä ensin. Vastauksen saan viikon päästä.

25/27 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mielitekoja, jos ruokailu on pelkkää makkaravoileipää ja kahvia. Syö ruokaa niin ei tee mieli herkkuja.

kyllä syön muutakin, oikeata ruokaa ja paaaaljon. Suolaisen jälkeen tekee mieli makeaa ja makean jälkeen suolaista, noin se on mennyt.  Nyt lasken kalorit ja syön paljon salaattia, lohta, broileria, siis kaikkea terveellistä.  

Elintapa muutoksen  pysyvyys on haasteellista mutta ainakin yritän.

Päivi

26/27 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

12.7.25

12 päivää ja paino pudonnut 5,5 kg. Mieliala on pirteä ja iloinen. Kun join, olin enemmän tai vähemmän masentunut, tämä tunne on poissa. Kasvot ovat omissa silmissäni kaventuneet ja jaksankin vähän paremmin, enää ei hengästytä niin kovasti.

eilen oli tapahtuma johon liittyy selkeesti alkoholi ja sen mukana tuoma ilonpito. Join vishyä ja huomasin että hauskaa oli, enemmän hauskaa kuin kännissä.

Päivi

Vierailija
27/27 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Päivi! Miten sulla menee?

Sun kertomasi on rohkaisevaa. Iteasiassa niin mukavaa luettavaa, että sain tän ketjun avulla tehtyä päätöksen: kaadoin viinipullon jämät viemäriin.

Olen alkoholisti, oikeen tuurijuoppo, ja kun sen aloittaa, ei loppua näy. Päivä päivältä voin huonommin, mutten lopeta.

Toivottavasti tämä on se oikeasti viimeinen kerta. Välissä saattaa olla vuosikin, ja sitten jokin saa tarttumaan pulloon. Ei mitään järkeä, ja pian ei mitään tunnettakaan, kun tarpeeksi kauan on ryypännyt.

Kiitos! Ja toivottavasti sulla menee hyvin <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan