Aina neuvotaan, että älä ryhdy suhteeseen narsistisen henkilön kanssa. Mistä sitten narsisti voisi löytää pysyvän ihmissuhteen?
Kysymys otsikossa.
Joutuuko narsisti olemaan yksin, jos häntä ei kukaan huolisi?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tähän ketjuun on tullut muutama narsisti mukaan puolustamaan narsisteja
Ei ole. Ette voi vaan vastata kysymykseen, mikä estää mätsäämästä toista lämmintä ja pörröistä?
Mistä päin maailmaa kirjoitat? Koneella käännettyä tekstiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistille sopii ihminen joka laittaa hänelle rajat. Se tulee satuttamaan narsistia ja saa hänet hautomaan kostoa rajat asettaneelle.
Riippuen narsistin resilienssistä hän voi jatkaa samaa rataa tai sitten murtua täysin jolloin tajuaa toimintansa aiheuttamat kauheudet ja aloittaa eheytymisen sisältään.
Psykiatri ei suosittele tuota.
Loppuu asiakkaat niin ei suosittele.
Jatketaan keskustelua. Mä en halua kulissirouvaksi. Elin riittävän pitkään järkiliitossa. Mun ex-kaveri menetti hampaansa ja hedelmällisyytensä kulissien takia. Halvattu! Mulle on tärkeää ladata someen KOMEAN miehen kuvia. En ala kiikaroimaan oikeaa kuvakulmaa. Hoidatin seksiriippuvuuteni kyetäkseni elämään tavallista arkea. Nykyinen astui kuvioihin. Tämä ei todellakaan ala jakamaan mua. Muistutuksen vuoksi: runkoni pysyy leikkuuvapaana.
Narsisteilla on ainoastaan hyöty- ja käyttösuhteita. Ei ihmissuhteita. Hän vähintään suunnittelee käyttävänsä sinua johonkin omaan suunnitelmaansa. Sitten on paljon heitä jotkat ovat käytettävissä muiden mielen mukaan. Tahdottomia, vailla itsenäistä suuntaa. Jonkin aikaa tämä diili voi toimiakin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kaikki ovat narsismin asiantuntijoita ja olleet suhteessa narsistin kanssa. Minä en ole kumpaakaan ja vaikea uskoa näin monen olleen sellaisessa suhteessa.
Ymmärrätkö, että tällaiseen keskusteluun valikoituvat ne, jotka ovat asiaa pohtineet. Ja pohtimiseen on ollut syy. Ei ollenkaan kummallista, että on monta keskustelijaa, joilla on kokemusta aiheesta.
Aito narsku ei ole koskaan yksin. Vähintään lauma lentäviä apinoita ja pari lakeijaa huudeilla 24/7, joten nou hätä.
Olen pohjamattoman kyllästynyt toisten syyllistämiseen. Oon itse tällä hetkellä varattu. Mun tehtävänä ei ole toimia mulle ventovieraille ihmisille tukijärjestönä. Jos et onnistu saamaan parisuhdetta kohdista vihasi johonkin muuhun. Muistutuksen vuoksi, mikäli vapaudun jatkan sinkkuna ja kykenen jäämään lapsettomaksi. Muistutan siitäkin, että ehdin näkemään yhden kulissiliiton, joten..
Hänen kuuluu olla yksin, ikuisesti.