Mies korkkasi oluen. Totesi, että huomenna hän kipeä.
Tekisi mieli käräyttää mies työnantajalle. Taas stressin varjossa juo. Kuulemma elämä ahdistaa niin. Alkoholiongelmahan tuolla on. Se on se oikea syy.
Kommentit (16)
Onko miehesi narsisti? Ei kukaan normaali ja terve tee tollasta. Tunnollinen alkkis käy töissä juomisesta huolimatta.
Tee nimetön ilmianto. Sano, että epäilys alkholimista. Laita viesti jo tänään.
Kova äijä. Tollasia arvostetaan meijän jengissä.
Boy15v
Vierailija kirjoitti:
Kova äijä. Tollasia arvostetaan meijän jengissä.
Boy15v
No niin varmaa ja teistä varmaa tulee samanlaisia.
Aina voi soittaa pomolle ja ilmoittaa sairastavansa maailmantuskaa (saksaksi Weltschmerz). Henkisesti korkealla tasolla olevan valinta.
Taitaa juoda aika paljon, jos nyt jo tietää olevansa huomenna sairaana.
Meillä vaimo tekee tuota ihan jatkuvasti. Ei nyt viikottain, mutta pari krt kuussa. Että nyt on niska/jalka tms. niin kipeä että otan oluen ja olen huomenna saikulla. Mitä tuohon sanoa? Eikä ole alkkis.
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaimo tekee tuota ihan jatkuvasti. Ei nyt viikottain, mutta pari krt kuussa. Että nyt on niska/jalka tms. niin kipeä että otan oluen ja olen huomenna saikulla. Mitä tuohon sanoa? Eikä ole alkkis.
Ei vai. No sitten on tyhmä ja laiska.
Itse ei onneksi tarvitse ilmoittaa olevansa kipeä kun krapulapäivät voi olla etätöissä.
Vierailija kirjoitti:
Aika röyhkeetä. En kyllä ite kehtais. Vaikka pari päivää saisikin saikkua ilman totaria.
Juu, ja mieti jos nainen tekis miehen edessä noin, mikä tragedia tai vähintään draama syntyis.
Potkut perseelle ja kortistoon tuollaiset vätykset kuuluu ohjata. Sieltä 9€/päivä hommiin joka on kykyjä vastaava.
Vierailija kirjoitti:
Potkut perseelle ja kortistoon tuollaiset vätykset kuuluu ohjata. Sieltä 9€/päivä hommiin joka on kykyjä vastaava.
Minä en kyllä ihmettele yhtään, ettei työntekijät enää jaksa. Kaikki oikeudet viedään yksi kerrallaan ja palkka, ei riitä mihinkään. Ei käy kateeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika röyhkeetä. En kyllä ite kehtais. Vaikka pari päivää saisikin saikkua ilman totaria.
Juu, ja mieti jos nainen tekis miehen edessä noin, mikä tragedia tai vähintään draama syntyis.
Siinä ois monella henki pois tai vähintään naama muussina.