Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Okei, nyt puu kaatunut junaradalle. Taas joku sähkövaurio.

Vierailija
29.06.2025 |

Ihan hullua.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, eikö teitä kiinnosta? Tajuatteko, moneenko ihmiseen junaongelma on eilisen jälkeen vaikuttanut? Ap

Vierailija
2/12 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pöyristynyt, ettei teitä kiinnosta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junaliikenne Suomessa on melkoinen vitsi. Aina on jotakin rikki tai liikenne sekaisin. 

En aio enää koskaan matkustaa pitkiä matkoja junalla ainakaan jos pitää olla jossakin ajoissa. 

Olen aiemmin matkustanut junassa, joka oli lopulta perillä yli viisi tuntia myöhässä yöllä. Oli ollut pitkä rankka päivä lähisukulaisen hautajaisissa ja junamatkat olivat hirveitä. Mennessä jo olinkin saanut paikan väärään suuntaan istuen matkustaen, kun olin joutunut vaihtamaan matkustuspäivää. Tietysti asiakaspalvelija samalla vaihtoi paikkani selkä menosuuntaan paikaksi mikä saa minut pahoinvoivaksi ja niskan kipeäksi. 

Tänä kesänä matkustin pitkästä aikaa junalla ja olin paikkaa varatessani katsonut ainoastaan että istun kasvot menosuuntaan. Lisäksi ajattelin että voin matkalla katsella aikani kuluksi maisemia ikkunasta. No eikös viereinen ikkuna ollutkin täysin samea, kun lasien välissä oli höyrystynyttä vettä. Tuli melkein suljetun paikan kammo, kun ei nähnyt edes ikkunasta läpi. 

Jatkossa matkustan mieluummin bussilla. 

Vierailija
4/12 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aina myrskyllä. Ellei puita laiteta kauemmas radasta.

Vierailija
5/12 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin. Ja kauemmas linjoista puut.

Vierailija
6/12 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitkään aikaan junalla matkustanut mutta mitä autolla ajanut ja tien vieressä kulkevaa rataa katsellut niin miten niille radoille voi puu kaatua kun suojaetäisyyttä metsiin ym. on paljon.

Vierailija
7/12 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein aina joutunut eläinvaunuun, tai johonkin vauvavaunuun. Pahinta on kun vieressä istuu huutava juomari. Ikävää matkustaa junalla. Eikä mitään halpaa huviakaan. Nykyisin ei tiedä pääseekö perillekään.

Vierailija
8/12 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vantaalla jossain koivukylän alueilla kuului äsken valtava pamaus ihan kuin olisi pommi räjähtänyt! mikähän lie ollut en löytänyt uutisista tietoa.

Vierailija
9/12 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla päihtyneiden vaunu erikseen.

Vierailija
10/12 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei käytetä dieselvetureita? Sopisi paremmin meidän oloihin sellaiset kun talvisin räntä ja lumi aina rikkoo piuhoja. Dieselveturit eivät tarvitse tuollaista infraa tuekseen. 

Vierailija
11/12 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vantaalla jossain koivukylän alueilla kuului äsken valtava pamaus ihan kuin olisi pommi räjähtänyt! mikähän lie ollut en löytänyt uutisista tietoa.

Ei liittyne tähän ketjuun. Tee oma aloitus.

Vierailija
12/12 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kun halutaan olla jenkkejä, niin miksei ostettaisi jenkkilästä kunnon vetureita... komeita pelejähän nuo on. 

https://www.ge.com/news/reports/tag/locomotives