Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiheuttaako miehet vai naiset naisten ulkonäköpaineet?

Vierailija
29.06.2025 |

Mitä mieltä?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat katkeria ja kateellisia kauniimmille naisille ja sellaisille jotka näyttää nuoremmalta tai ikäistään nuoremmilta. Eivät vaan sitä myönnä mutta somessa se paljastuu.

Heidän pitää löytää iloa muusta kuin ulkonäöstä, esim mummojen ja lasten hoito.

Exkaunotar57v

No ei kaikki tykkää hoitaa ihmisiä, voi muitakin merkityksiä löytää, itselläni esim taiteen tekeminen

Vierailija
22/46 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä keneltä ne tulee?

Oikeastaan se kertoo kaiken olennaisen siitä sanojasta. Fiksu osaa olla hiljaa jos ei pysty mitään positiivista koskaan toisista sanomaan. 

Niin mutta mitä väliä kuka se on onko paineiden asettaja mies vai nainen vaiko joku muu?Ongelman ratkaisussa ei auta syyllisten etsiminen vaan puuttuminen syihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on miehet arvostelleet ulkonäköäni noin tuhat kertaa enemmän kuin muut naiset. En edes muista naisilta kuin ehkä yhden yksittäisen, humalaisen kommentin ulkonäkööni liittyen. 

Olin viikonlopun mökillä neljän muun naisen kanssa. Kukaan ei meikannut eikä laittanut hiuksia mitenkään erityisesti. Mökkivaatteissa oltiin. Muut naiset ei siis aiheuttanut kenellekään mitään ulkonäköpainetta ja tuntuisi oudolta ajatukselta että oltaisiin siellä kilpaa laittauduttu tai yritetty näyttää toisiamme paremmilta. 

Vierailija
24/46 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

homo miehethän kertoo naisille miten pukeutua ja me heterot kärsitään :D

Vierailija
25/46 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/46 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat katkeria ja kateellisia kauniimmille naisille ja sellaisille jotka näyttää nuoremmalta tai ikäistään nuoremmilta. Eivät vaan sitä myönnä mutta somessa se paljastuu.

Heidän pitää löytää iloa muusta kuin ulkonäöstä, esim mummojen ja lasten hoito.

Exkaunotar57v

Hyvä lupnne kaunistaa

Vierailija
27/46 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei kummatkaan. :) Ihan hyvin oon töitä saanut vaikka oon haastatteluihinkin mennyt ilman meikkiä tai treffeille samoin. N33

Töihin wolttiin...treffit työttömän lihavan kanssa???

Kovin väärin meni arvauksesi tällä kertaa :D N33

Vierailija
28/46 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin paineistettu ennen someaikaa, ikä onneksi vapauttaa sellaisesta. Silloin paineet olivat kokonaan miesten luomia, niillä oli joku ihmeellinen tarve tulla avautumaan ulkonäöstä, sekä hyvässä että pahassa. Ei vissiin oltu kasvatettu pitämään mielipiteensä ominaan.

Vierailija
29/46 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin paineistettu ennen someaikaa, ikä onneksi vapauttaa sellaisesta. Silloin paineet olivat kokonaan miesten luomia, niillä oli joku ihmeellinen tarve tulla avautumaan ulkonäöstä, sekä hyvässä että pahassa. Ei vissiin oltu kasvatettu pitämään mielipiteensä ominaan.

Missä tämmöisiä paineita näkyy?

Vierailija
30/46 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi höpö höpö. Kuka tähän vanhaan satuun uskoo vielä tänä päivänä? Harva on katkera kauniille. Kyllä ne syyt on muualla, jos koko ajan ajattelee ihmisten olevan kateellisia ja katkeria. Ps. Edelleen tyrkyt ja itseään nostavat saavat kyllä huonoa kohtelua. Se ei kuitenkaan johdu kauneudesta, koska usein nämä ei edes ole kauniita. Eli jos sinua kohdellaan koko ajan katkeruudella olet itse katkera ja kateellinen tai ilkeä ja vmäinen luonne. Kolmas vaihtoehto on se, ettet ole aidosti kaunis. 

Vierailija
31/46 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi höpö höpö. Kuka tähän vanhaan satuun uskoo vielä tänä päivänä? Harva on katkera kauniille. Kyllä ne syyt on muualla, jos koko ajan ajattelee ihmisten olevan kateellisia ja katkeria. Ps. Edelleen tyrkyt ja itseään nostavat saavat kyllä huonoa kohtelua. Se ei kuitenkaan johdu kauneudesta, koska usein nämä ei edes ole kauniita. Eli jos sinua kohdellaan koko ajan katkeruudella olet itse katkera ja kateellinen tai ilkeä ja vmäinen luonne. Kolmas vaihtoehto on se, ettet ole aidosti kaunis. 

No olet typerä jos et usko mutta varsinkin hiljaisia kauniita ja ujoja kiusataan paljon ja kaikki tietää tän

Vierailija
32/46 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olet typerä jos et usko mutta varsinkin hiljaisia kauniita ja ujoja kiusataan paljon ja kaikki tietää tän

Jotkut saattaa kiusata hiljaisia ja ujoa ja se on typerää. Kauneudella ei ole siihen mitään tekemistä. Jos edelleen on muutamia katkeria eukkoja maailmassa, jotka kiusaavat ja ovat kateellisia, ei se tee suurimmasta osasta naisia kateellisia. Tämä on se pointti. Korostetaan liikaa sitä 1/100 naisesta, joka saattaa ollakin katkera kauneudesta. Edelleen kauniit saavat parempaa kohtelua! Valitettavasti, vaikka siellä joukossa on joitakin mätämunia. 

Vierailija
33/46 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ulkonäköpaineet? Nainen

Vierailija
34/46 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olet typerä jos et usko mutta varsinkin hiljaisia kauniita ja ujoja kiusataan pal

Se ei ole kauniin vika jos saa parempaa kohtelua

Vierailija
35/46 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suurin osa naisten ulkonäköpaineista tulee siitä kun he vertaavat itseään toisiin naisiin. Miesten huomion hakemista on tietysti myös, mutta se ei yleensä jatku läpi elämän vaan sitä tehdään ennen pysyvämpään suhteeseen päätymistä.

Kuulemma meikkaavat ja laittautuvat ihan itseään varten? (joo joo tottakai)

Vierailija
36/46 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ulkonäköpaineet? Nainen

Tää. Ei tartte meikkaa tai mitään

Vierailija
37/46 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suurin osa naisten ulkonäköpaineista tulee siitä kun he vertaavat itseään toisiin naisiin. Miesten huomion hakemista on tietysti myös, mutta se ei yleensä jatku läpi elämän vaan sitä tehdään ennen pysyvämpään suhteeseen päätymistä.

Kuulemma meikkaavat ja laittautuvat ihan itseään varten? (joo joo tottakai)

Itse en meikkaile mutta esim 60v äitini meikkaa ihan usein vain kotosalla koska se "piristää häntä". Tiedä sitten... Osa varmasti meikkaa trendien takia, tai että haluaa vain näyttää nätimmältä. Osalla voi olla huono iho ja haluaa peittää sitä. Joku esim meikkaa tyylinsä takia, esim gootit ja punkkarit

Vierailija
38/46 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet. Naiset ei ilkeile tai arvostele, ainoastaan miehet tekee sitä.

Vierailija
39/46 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan minä tiedä. Omasta mielestäni tämä on monelle sellainen helppo keino ummistaa silmänsä siltä miksi hänestä ei pidetä, ja ajatella vain että olen niin kaunis että muut ovat kateellisia. Silloin ei tarvitse katsoa peiliin tarkemmin ja miettiä olisiko omassa käytöksessä vikaa. Tunnen paljon todella kauniita naisia jotka ovat pidettyjä myös naisten keskuudessa, eikä heitä kiusata.

-eri

Vierailija
40/46 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tämmöisiä paineita näkyy?

No silloin ysäreillä kun maailmaa luotiin niin pojilla ja miehillä oli tapana huomautella ja kommentoida ulkonäköä ihan kysymättä. Sukulaisilla ja koulussa selvin päin ja baarissa eri asteisissa humalatiloissa. Aikuinen tytär on someikäluokkaa, hän tietää nykypäivästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi