Aiheuttaako miehet vai naiset naisten ulkonäköpaineet?
Kommentit (46)
Kyllä suurin osa naisten ulkonäköpaineista tulee siitä kun he vertaavat itseään toisiin naisiin. Miesten huomion hakemista on tietysti myös, mutta se ei yleensä jatku läpi elämän vaan sitä tehdään ennen pysyvämpään suhteeseen päätymistä.
Biologia aiheuttaa. Ihminen voi toki yhteiskunnallisesti yrittää tukahduttaa ja manipuloida ulkonäköihanteita, mutta lopulta ne ovat biologiaamme juurtuneita eivätkä minnekään ole lähdössä teki mitä tahansa.
Naiset on ilkeämpiä. Jotkut sanovat toisille suoraan tosi rumasti, vaikka sanojankaan ulkonäkö ei ole kummoinen. Silti ei tulisi mieleen toiselle sitä sanoa. Vika ei tarvitse olla suuri kun se on päässä.
Vierailija kirjoitti:
Biologia aiheuttaa. Ihminen voi toki yhteiskunnallisesti yrittää tukahduttaa ja manipuloida ulkonäköihanteita, mutta lopulta ne ovat biologiaamme juurtuneita eivätkä minnekään ole lähdössä teki mitä tahansa.
Niin kuulemma jo vauvat tunnistaa kasvojen kauneuden ja tuijottaa enenmmän kauniita ihmisiä :D
Vierailija kirjoitti:
Naiset on ilkeämpiä. Jotkut sanovat toisille suoraan tosi rumasti, vaikka sanojankaan ulkonäkö ei ole kummoinen. Silti ei tulisi mieleen toiselle sitä sanoa. Vika ei tarvitse olla suuri kun se on päässä.
Enemmän arvostelua ulkonäöstäni mä kyllä olen kuullut miehiltä kuin toisilta naisilta
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suurin osa naisten ulkonäköpaineista tulee siitä kun he vertaavat itseään toisiin naisiin. Miesten huomion hakemista on tietysti myös, mutta se ei yleensä jatku läpi elämän vaan sitä tehdään ennen pysyvämpään suhteeseen päätymistä.
Naiset on ihan kauhean ilkeitä toisilleen somessa, esim mitä olen Tiktokkiia olen seurannut. Toisaalta onhan miehetkin, mutta miehillä se on enemmän sellaista katkeruutta kun ovat jääneet yksin. Naiset tykkää vaan ladella ilkeitä kommentteja huvin vuoksi
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin
Naiset ovat katkeria ja kateellisia kauniimmille naisille ja sellaisille jotka näyttää nuoremmalta tai ikäistään nuoremmilta. Eivät vaan sitä myönnä mutta somessa se paljastuu.
Mulla ei kummatkaan. :) Ihan hyvin oon töitä saanut vaikka oon haastatteluihinkin mennyt ilman meikkiä tai treffeille samoin. N33
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä keneltä ne tulee?
Oikeastaan se kertoo kaiken olennaisen siitä sanojasta. Fiksu osaa olla hiljaa jos ei pysty mitään positiivista koskaan toisista sanomaan.
Vanheneminen
Olen edelleen kaunis ja hoikka
Nuori en ole
Exkaunotar57v
Vierailija kirjoitti:
Vanheneminen
Nuori en ole
Exkaunotar57v
Niin olet <3
Vierailija kirjoitti:
Vanheneminen
Nuori en ole
Exkaunotar57v
Olen teettänyt kasvojen kohotuksen suomen parhaalla kirurgilla, suren niiden puolesta joilla ei ole 20 000 euroa.
Exkaunotar57v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanheneminen
Nuori en ole
Exkaunotar57v
Olen teettänyt kasvojen kohotuksen suomen parhaalla kirurgilla, suren niiden puolesta joilla ei ole 20 000 euroa.
Exkaunotar57v
Ihanaa!
Naisten naamajutut ovat kokonaan muiden naisten aiheuttamaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat katkeria ja kateellisia kauniimmille naisille ja sellaisille jotka näyttää nuoremmalta tai ikäistään nuoremmilta. Eivät vaan sitä myönnä mutta somessa se paljastuu.
Heidän pitää löytää iloa muusta kuin ulkonäöstä, esim mummojen ja lasten hoito.
Exkaunotar57v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidän pitää löytää iloa muusta kuin ulkonäöstä, esim mummojen ja lasten hoito.
Exkaunotar57v
Komppaan!
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei kummatkaan. :) Ihan hyvin oon töitä saanut vaikka oon haastatteluihinkin mennyt ilman meikkiä tai treffeille samoin. N33
Töihin wolttiin...treffit työttömän lihavan kanssa???
Kummatkin.