Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asubnon vuokraus lapsen seurustelukumppanille?

Vierailija
29.06.2025 |

Suosittelisitko asunnon vuokrausta oman lapsen uudelle seurustelukumppanille? Pelkään, että jos suhde kariutuu, niin tulee jotain ongelmia vuokrasuhteeseen.

Lisäksi kumppani ei todellakaan ole luotettavinta tai siisteintä mallia, niin sekin pelotta. Toisaalta onhan se selkeä epäluottamuksen osoitus, jos en hänelle vuokraa kun minulla olisi vuokrakämppä ja hänellä olisi tarvetta sille. Jos kaikki menee hyvin, niin olishan tuo silloin kätevää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda! Jos tulee ongelmia vuokran-, veden-, tai sähkön maksun kanssa joudut joustamaan loputtomasti. Sama jos seurustelu lopahtaa voi tulla lisää uudenlaisia ongelmia riippuen seurustelun päättymisen syistä. Itse en ikinä vuokraisi tuossa tilanteessa.

Vierailija
2/5 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa pieninkin ongelma, niin tulee ongelmia myös sinun ja lapsesi suhteeseen.

Ja ikävä kyllä tuollainen järjestely voi myös antaa vuokralaispuoliselle mahdollisuuden väärinkäytöksille (vuokra ensin vähän myöhässä, varmasti joustat vähän enemmänkin jne.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan suostu. Mietipä mikä soppa tosta tulee KUN ongelmia syntyy.

4/5 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita asunto vuokralle vuokraturvan kautta ja sano tälle lapsesi seurustelukumpppanille, että siellä se asunto on vuokrattavana, ota yhteys välittäjään niin päästään tekemään sopimus. 

Jos ei ole luottotiedot kunnossa niin se on sitten voi voi.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
5/5 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vuokraisin mieluummin tutulle kuin vieraalle. Noinhan pääsisi kätevästi myös käymään asunnossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän