Nainen! Mikä oli 1980-luvun ilotuoksu Fii?
Mainoksessa laulettiin "Fii! Ilo tuoksusta Fii! Fii!" Mainoksessa myös esiintyi nainen sievät sloggi-pöksyt yllään. :D
Kommentit (23)
Oliko myös Fii-deodoranttia ja niissä pullojen kyljissä oli eri-ikäisille?
Vierailija kirjoitti:
Dödö.
Dörö, ei dödö.
Käytin jotainn dödöä. En hajuvettä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko myös Fii-deodoranttia ja niissä pullojen kyljissä oli eri-ikäisille?
Oli nimenomaan hyönteismyrkyn hajuinen dödö, ei muuta.
Se oli dödö. Kuten Mum. "Panin aamulla Mummia kainaloon ja koko päivän on ollut niin raikas olo."
😂
Miksi kaikki sanoo dödö kun se on DÖRÖ? Ei ole mitään deododanttia.
Itse panin aina mummia kainaloon. Pysyin raikkaana koko päivän. Söin myös joka päivä yhden terveyssiteen. Pysyinkin terveenä silloin.
Ja miehet veti tupla-patukoita sen vuoksi, että tyttö tiesi, että seinän takana oli patukkaa tarjolla. Jotkut miehet taas ostivat talomaalia sen perusteella, että mainoksessa oli tissit. Tissit olivat laadun tae. Näin meitä huijattiin silloin.
Dödöä myytiin hajuvetenä. :D Ja sitten niin moni nillittää paluuta sinne 80-luvulle kun silloin oli rahaa niin ettei paskalle taivu.
Vierailija kirjoitti:
Fii oli dödö, ei hajuvesi. Minä käytin tummanpunaista Fiitä.
Vierailija kirjoitti:
Ja miehet veti tupla-patukoita sen vuoksi, että tyttö tiesi, että seinän takana oli patukkaa tarjolla. Jotkut miehet taas ostivat talomaalia sen perusteella, että mainoksessa oli tissit. Tissit olivat laadun tae. Näin meitä huijattiin silloin.
Miten niin huijattiin? M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista merkkejä. Siksi sanoin jotain dödöä.
Sanoin muuten vain että en käyttänyt hajuvesiä. En puhu Fiistä
Datsun 120A F-II oli ikäänkuin 100A:n seuraaja, oudonnäköinen ja ei tainnut olla kovinkaan suosittu. Fii Datsun :D
Vierailija kirjoitti:
Dödöä myytiin hajuvetenä. :D Ja sitten niin moni nillittää paluuta sinne 80-luvulle kun silloin oli rahaa niin ettei paskalle taivu.
Meillä ei ollut. Vanhemmat olivat pienipalkkaisia duunateita. Nyt heillä on pieni työeläke.
Vierailija kirjoitti:
Ihanat Fii-tuoksut? Eikö dödön tarkoitus ole peittää hien haju? Eli mainos mainostaa hikoilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista merkkejä. Siksi sanoin jotain dödöä.
Sanoin muuten vain että en käyttänyt hajuvesiä. En puhu Fiistä
Voi vit-tu 😂. Olisit ollu selkeämpi, niin ei olisi tarvinnu jatkokierrosta. Kyse nimenomaan Fii dödöstä. Lue ny vielä omasi!
Dödö.