Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asutte kahden ja yrittääkö puolisosi hallita sinua?"Väkisin" yhdessäkokkaamista ja niinpäin pois

Vierailija
29.06.2025 |

Täyttää päivät tyhjänpaiväisellä, "mitä tänään syödään, mitä huomenna syödään"jne. Missä on pippuri missä on kaneli plaa plaa plaa. 

Sinun tekisi mielesi lentää ja olla ex tempore, mutta puoliso vie kaikki mehusi arkirutiinien ympärillä. Haluaisit tehdä asiota fiiliksen mukaan mutta.

Mitä mietteitä?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukkaa maniaa? 

Vierailija
2/57 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei haluaisi olla vastuuton lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miete; et sovellu parisuhteeseen.

Vierailija
4/57 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän sun olla ihan vaan sinkkuna?

Vierailija
5/57 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisit keittää kilon spagettia ja kolme litraa kastiketta ja syödä sitä nälkääsi kun nälkä tulee ja puuhata jotain mielenkiintoisempaa?

Haluaisit keittää kattilallisen perunoita ja jääkaapissa olisi kaksi kiloa kasleria ja siitä pannuun nälän mukaan ja eteenpäin?

ap

Vierailija
6/57 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisit keittää kilon spagettia ja kolme litraa kastiketta ja syödä sitä nälkääsi kun nälkä tulee ja puuhata jotain mielenkiintoisempaa?

Haluaisit keittää kattilallisen perunoita ja jääkaapissa olisi kaksi kiloa kasleria ja siitä pannuun nälän mukaan ja eteenpäin?

ap

Lääkkeet. Bipo ottaa ohjaksia. Mieslapseus 100.

Vierailija
7/57 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minäkin inhoan rutiineita ja kaiken maailman itse tehtyjä sääntöjä arkeen. Kuten jatkuva kokkaaminen ja siivoaminen. Jätinkin jo 10 vuotta sitten nämä asiat mieheni huoleksi. Vaikka yleensä roolit taitavat olla toisin päin.

Vierailija
8/57 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei tuo nyt mieslapseudelta kuulosta vaan siltä, että ruoka on vain tarve joka täytetään ohimennen.

Vierailija
9/57 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli syöminen on pelkkää tankkaamista ja sinun nälkäsi mukaan pitäisi maailman pyöriä. Samalla tavalla ajattelevia naisia voi etsimällä löytää, tankkaatte sitten erikseen keittiössä, mutta älä ikinä koskaan hanki lapsia, et ole soveltuva.

Vierailija
10/57 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse yritin tätä aikani, mutta luovutin. Nyt on perinteinen työnjako ja hyvin menee. Itseasiassa en tykkää, että ollaan 24/7 rinnakkain. Tarvin oma tilaa. 

Vierailija
11/57 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miten niin. Kuulostaa oikein hyvältä. Ei aikuisuuden tarvitse tarkoittaa paskaa elämää. T. Nainen

Vierailija
12/57 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että asu yksin tai muuta ädin luokse asumaan, missä nainen on vaan palvelija eikä hänen tarpeillaan ja kiinnostuksillaan ole mitää väliä. Jos sinua ei kiinnosta rakkaasi seura niin päästä hänet vapaaksi, turhaan hän sinuun aikaansa tuhlaa.

Vierailija
13/57 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli syöminen on pelkkää tankkaamista ja sinun nälkäsi mukaan pitäisi maailman pyöriä. Samalla tavalla ajattelevia naisia voi etsimällä löytää, tankkaatte sitten erikseen keittiössä, mutta älä ikinä koskaan hanki lapsia, et ole soveltuva.

Tuo "tankkaus" on ollut se normaali ravitsemuksllinen tapa  edelliset ööö tuhannet vuodet.

Vierailija
14/57 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kasvattanut viisi lasta aikuiseksi tällä asenteella. Olivat vielä poikia ja minä heidän äitinsä. Ovat kelvanneet parisuhteisiiin. Mikä sinä olet asettamaan kriteerejä sille, kuka  on soveltuva vanhemmaksi?

Vierailija
15/57 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että asu yksin tai muuta ädin luokse asumaan, missä nainen on vaan palvelija eikä hänen tarpeillaan ja kiinnostuksillaan ole mitää väliä. Jos sinua ei kiinnosta rakkaasi seura niin päästä hänet vapaaksi, turhaan hän sinuun aikaansa tuhlaa.

Tässähän nainen ilmeisesti pakottaa miehen yhdessä kokkailemaan koska nainen niin itse haluaa. Mies hoitaisi homman tehokkaasti.

Vierailija
16/57 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia inhottaa jos niiden pitää suunnitella perheennasiat mutta naisille ei ole mikään ongelma että pakottaa miehen tekemään suunnitelma sillä tavalla kun nainen vaatii eikä naisille ole myöskään mikään ongelma vaatia miestä toteuttamaan perinteisiä sukupuolirooleja vaikka naiset ei itse omaa osuuttaan niistä perinteisistä sukupuoliroolien asioista suostu tekemään kun vaatii että miehen on tehtävä vähintään puolet niistäkin. Ei ole olemassakaan naista joka ei ajattelisi että naisten on aina päästävä helpommalla kuin miehet ja miesten on aina maksettava ja tehtävä enemmän kun naiset 

Vierailija
17/57 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa. Puolisosi ansaitsee parempaa. 

Vierailija
18/57 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo "tankkaus" on ollut se normaali ravitsemuksllinen tapa  edelliset ööö tuhannet vuodet.

Kyllä, syömisellä ei ole mitään muuta merkitystä kuin se, että jaksaa tehdä niitä kiinnostavampia asioita. Miksi tuhlata elämänsä tyhjänpäiväisyyksiin?

Vierailija
19/57 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kasvattanut viisi lasta aikuiseksi tällä asenteella. Olivat vielä poikia ja minä heidän äitinsä. Ovat kelvanneet parisuhteisiiin. Mikä sinä olet asettamaan kriteerejä sille, kuka  on soveltuva vanhemmaksi?

Kuulostaa kyllä kurjalta lapsuudelta, että keittiöstä saa ruokaa vain, kun itsekkäällä isällä tai äidillä sattuu olemaan just silloin nälkä. Tai sitten jätät jotain kertomatta.

Vierailija
20/57 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo minäkin inhoan rutiineita ja kaiken maailman itse tehtyjä sääntöjä arkeen. Kuten jatkuva kokkaaminen ja siivoaminen. Jätinkin jo 10 vuotta sitten nämä asiat mieheni huoleksi. Vaikka yleensä roolit taitavat olla toisin päin.

Mä oon jopa niin vapaa sielu että jätin työnteonkin. Ankeeta ja rajoittavaa.