Suosikki oopperalaulajanne?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Oopperalaulajat ovat teknisesti taitavia, mutta tunnetta ei ole. Ihan kuin robotti laulaisi.
Et ole ilmeisesti koskaan kuullut yhdenkään oopperalaulajan laulavan. Mitään muuta syytä en tuollaiselle kommentille pysty keksimään.
Enrico Palazzolle ääni täältäkin.
Vierailija kirjoitti:
Oopperalaulajat ovat teknisesti taitavia, mutta tunnetta ei ole. Ihan kuin robotti laulaisi.
Sä et sitten ole kuullut yhtään hyvää oopperalauljaa. Hyvä oopperalaulaja nimeomaan TULKITSEE teoksen eikä vain läpilaula sitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen hieman eri mieltä nyt kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä mölyäjiä kestä.
Hähhhäääää! Palstan nollaluuserin piti kertoa tyhmyydestään vielä lisää vaikka kaikki sen jo tietävätkin!
Tiedän varmasti enemmän oopperalaulajia kuin sinä. Ja laulajia ja muusikoita muutenkin.
Kuolleista Luciano Pavarotti ja Montserrat Caballe. Tämän hetkisistä Elina Garanca ja Jose Cura.
Placido Domingo! Sen ääni on niin ihanan pehmeä lauloipa sitten oopperaa tai tangoa, tai mitä hyvänsä. Minulla on hänen cd-levyjään ja koneella oma kansio omistettu hänen musiikilleen.
Sellainen joka ymmärtää pitää mölyt mahassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hieman eri mieltä nyt kanssasi.
Suuri osa tulkitsee melko teennäisesti. En tarkoita Björlingiä. Englanninkielellä r lausutaan terävästi ja suomeksi l: t pyöreästi. 
Hank von Helvete